آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

راهنمای انتخاب سایز مناسب در خرید آنلاین کفش

خرید آنلاین کفش

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

بدون شک هیچ چیز جای خرید فیزیکی را نمی گیرد به خصوص اگر قصدتان خرید کفش باشد . اما مزایای خرید آنلاین آنقدر زیاد است که گاهی نمی توان از آن چشم پوشی کرد . برای افرادی که وقت رفتن به مراکزخرید را ندارند ، فروشگاه های آنلاین که 24 ساعته باز هستند ، طیف وسیع اجناس و اقلام متفاوت و خرید راحت در منزل از مزایای خرید آنلاین است که نمی توان از آن گذشت .

برای خرید اینترنتی پوشاک و کفش لازم است که نکاتی را برای خرید درست در نظیر بگیرید . اگر قصد خرید لباس را دارید مقاله ” انتخاب سایز درست لباس در خرید آنلاین ” به شما کمک میکند تا بهترین انتخاب را داشته باشید . در این مقاله 10 نکته کلیدی را برای خرید اینترنتی کفش به شما آموزش می دهیم .

انتخاب فروشگاه درست

اولین قدم در خرید آنلاین کفش ، انتخاب یک فروشگاه آنلاین معتبر و قابل اطمینان است . پس بهتر است در انتخاب سایت معتبر دقت کنید ” بهترین تولیدکنندگان کفش ” و ” zappos و 6pm: خرید کفش برند! ” دو مقاله ای هستند که می توانند شما را در این انتخاب راهنمایی کنند .

خرید آنلاین کفش

داشتن بخش ارتباط با مشتریان

این که یک سایت دارای بخش قوانین و ارتباط با مشتریان باشد ، می تواند شما را در خرید مطمئن تر کند ، تا درصورت بروز مشکل بتوانید به راحتی خرید خود را پیگیری کنید.

عکس کفش

در خرید آنلاین کفش ، تکیه اصلی بر روی تصویر منتشر شده از کفش می باشد . پس سایتی را انتخاب کنید ، که عکس از زوایای مختلف کفش و جزئیات آن را داشته باشد .

جنس کفش

اگرچه تصویر کفش می تواند شما را در انتخاب کمک کند ، اما تمام اطلاعات را به شما نمی دهد . قادر نخواهید بود که سبکی یا سنگینی کفش را حس کنید و نمی توانید جنس دقیق کفش را متوجه شوید . در این موارد اگر سایت معتبر باشد ، اصولا بخشی از توضیحات خود را به توضیح راجع به جنس و وزن کالا اختصاص داده است، یا می توانید در بخش ارتباط با مشتری ، جزئیات را جویا شوید .

رنگ کفش

عکس محصول شاید به طور دقیق آنچه که فکرش را می کنید نباشد به خصوص در مورد رنگ محصول . در این مورد هم می توانید با خواندن توضیحات و ارتباط با سرویس خدمات مشتریان تا حدی از انتخاب کفش مورد نظرتان مطمئن شوید .

انتخاب سایز درست کفش

یکی از مسائل مهم در خرید آنلاین کفش ، انتخاب سایز مناسب است . هر فروشگاه آنلاینی که به فروش کفش می پردازد ، باید یک جدول سایز بندی ، برای راهنمایی مشتریان خود ارائه دهد . برای فهم سایز مناسب کفش خود می توانید مراحل زیر را دنبال کنید :

یک برگه کاغذ ، مداد و خط کش بردارید و یک جوراب با ضخامت متوسط بپوشید . پای خود را روی برگه کاغذ بگذارید . به وسیله مداد ،  دورتادور پای خود را با دقت خط بکشید . سپس از پنجه تا پاشنه را اندازه بگیرید و با آنچه که در جدول سایز نوشته شده مقایسه کنید و سایز خود را انخاب کنید .

خرید آنلاین کفش

اول پای راست خود را اندازه بگیرید

پای راست هر فردی اصولا ، اندکی بزرگتر از پای چپ اوست . این نکته ای است که در خرید آنلاین کفش باید به آن توجه کرد . پس ابتدا پای راست خود را اندازه بگیرید و سایز کفش را با توجه به اندازه بزرگتر انتخاب کنید .

سفارش اول ، امتحان سایز مناسب

وقتی که برای اولین بار قصد خرید از یک برند را دارید ، بهتر است که به خرید یک کفش قناعت کنید . با اولین خرید سایز درست را متوجه می شوید و می توانید خریدهای بعدی را با اطمینان خاطر انجام دهید.

در پوشیدن کفش دقت کنید

زمانی که کفش به دستتان رسید ، قبل از کندن برچسب ها و لیبل ها آن را با احتیاط امتحان کنید ، تا اگر با آنچه که می خواستید مغایرت داشت و یا سایز آن اشتباه بود بتوانید آن را بازگردانید .

کفش را در محیط داخلی امتحان کنید

برای جلوگیری از آسیب کفش ها ، آن ها را در محیط داخلی امتحان کنید تا درصورت نبود سایز مناسب بتوانید آن را بازگردانید .

شاید در ظاهر این نکات ساده به نظر برسد ولی انتخاب شما را راحتتر و مطمئن تر می کند .  اگر تصمیم به خرید کفش از سایت های خارجی را دارید ، لک لک در این خرید به شما کمک خواهد کرد . می توانید با استفاده از سامانه آسان خرید آمازون به راحتی کفش دلخواه خود را خریداری کنید .

[تعداد: 12    میانگین: 2.1/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر