آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 
راهنمای خرید شنل

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

راهنمای خرید شنل

شنل Cloak پوششی بسیار مناسب برای بانوان در فصول مختلف سال است. شما می‌توانید چه در فصل زمستان و چه در فصل تابستان با استفاده از این لباس استایل شیک و منحصر به فردی برای خود ایجاد کنید. در واقع این لباس¬ها یکی از محبوب‌ترین مدل‌های لباس در دنیای مد به شمار می‌روند. این نوع پوشاک‌ها در فصول سرد سال طرفداران بیشتری نیز پیدا می‌کنند. از آنجایی که این پوشاک در سال‌های اخیر مورد استقبال و توجه بسیاری از بانوان قرار گرفته به همین دلیل آشنایی با انواع مختلف آن و ارائه راهنمای خرید شنل ضرورت دارد. به همین دلیل در این مقاله قصد معرفی انواع شنل و راهنمای خرید آن را داریم. پس اگر شما هم تمایل دارید پوشاکی شیک و جالب توجه برای خود انتخاب و خریداری کنید با ما همراه باشید .

شنل رسمی Official Cloak
راهنمای خرید شنل

در حال حاضر تولیدکنندگان شنل‌ها را در تنوعی از طرح‌ها و رنگ‌ها و با استفاده از جنس و پارچه‌های گوناگونی طراحی و تولید نموده و به بازار مصرف ارائه می‌دهند. از جمله این پوشاک‌ها می توان به شنل‌های رسمی اشاره کرد.
این دسته از لباس‌ها قابل استفاده در فضاهای بیرونی و یا درونی هستند و از هرکدام می‌توانید در مجالس مورد نظر خود در سبک‌های رسمی و یا غیررسمی استفاده کنید. این پوشاک¬ها در حالت معمول تا روی زانو را پوشانده و با یقه‌های بلند طراحی و دوخته می‌شوند. برای تزیین آن¬ها نیز از وسایل و جزئیات خاصی استفاده می‌کنند.
برای نمونه از سگک‌های با رنگ نقره‌ای و یا طلایی استفاده کرده و زیبایی آن‌ها را افزایش می‌دهند. در بیشتر موارد جنس پارچه به کار رفته در فرایند دوخت این لباس‌ها مخمل است که جلوه‌ای لوکس و منحصر به فرد به این لباس خواهد داد. از این پوشاک می‌توانید به صورت غیررسمی نیز استفاده کنید.
تنوع رنگی این نوع پوشاک نیز بسیار بالا است. به گونه‌ای که شما می‌توانید آن‌ها را با انواع مختلف لباس‌ها و اکسسوری‌های زنانه هماهنگ و یا ست کنید .

شنل کژوال Casual Cloak
casual cloak

برخی از انواع این پوشاک¬ها به سبک کژوال طراحی و دوخته شده‌ و دارای اختلافاتی چند با شنل‌های رسمی هستند.
برای طراحی این نوع پوشاک در حالت معمول از پارچه‌های طرحدار استفاده شده و یا پارچه‌های گلدار را به کار می‌گیرند و برش‌های خاصی را بر روی آن به وجود می‌آورند تا مورد اقبال و پسند افراد با استایل‌های معمولی باشد. این لباس¬ها نیز جذابیت خاص خود را داشته و طرح و رنگ‌های آن ها هم بی نظیر و جالب توجه است .

شنل زمستانی Winter Cloak
راهنمای خرید شنل

این روزها انتخاب پوشش و پوشاک مناسب برای فصل زمستان اقدامی بسیار مهم به ویژه برای بانوان است. به همین دلیل تولید کنندگان انواع متنوعی از شنل‌ها را برای پوشش این فصل طراحی کرده و در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند.
این نوع پوشاک با جنس‌ها و پارچه‌هایی دوخته می‌شوند که مناسب برای گرم کردن بدن در این فصل هستند. همچنین با قد و قامت‌های کوتاه و بلند دوخته شده و سلایق و علائق گوناگون بانوان را پوشش می‌دهند.
طرح و رنگ و مدل‌های مختلف این نوع لباس نیز، آن‌ را متناسب برای استفاده با پوشاک‌های گوناگون و استایل‌های متفاوت می‌سازد. بنابراین شما می‌توانید با توجه به سلیقه شخصی و با در نظر گرفتن فرم بدنی و طرح و رنگ دیگر لباس‌های خود، محصول مناسب را انتخاب کرده و به خرید آن‌ها دست بزنید .

شنل کوتاه Short Cloak
راهنمای خرید شنل

برخی از بانوان ترجیح می‌دهند که شیک‌تر به نظر برسند و یا تیپ و استایل آن‌ها جوان پسندانه‌تر باشد. این دسته از بانوان می‌توانند شنل‌های کوتاه را برای خود انتخاب و خریداری کنند.
این لباس‌ها به صورت‌های گوناگون از قبیل خزدار و یا بدون خز طراحی و دوخته شده و مناسب کاربرد در فصول مختلف سال با دماها و درجه حرارت‌های مختلف هستند .

شنل بلند Long Cloak
long cloak

اگر تمایل دارید از لباس خود به همراه شلوار استفاده کنید بهتر است شنل‌های بلند را برای این کار در نظربگیرید. این نوع پوشاک تیپ شما را تکمیل و جذاب خواهد کرد.
در بیشتر موارد تولید کنندگان این پوشاک را برای استفاده در فصل زمستان طراحی کرده و روانه بازار مصرف می‌نمایند. این لباس‌ها را می‌توانید به جای پالتو مورد استفاده قرار داده و برای گرم شدن بدن در این فصل آن‌ها را به تن کنید .

شنل آستین دار Cloak with sleeves
راهنمای خرید شنل

شنل آستین دار یکی از جذاب‌ترین پوشاک‌هایی است که می‌توانید برای خرید در نظر بگیرید. در واقع وجود آستین این پوشاک‌ها را از سایر انواع این محصولات متفاوت می‌سازد. دلیل اصلی جذابیت و منحصر به فرد بودن این پوشاک نیز آستین به کار رفته در آن است.
این لباس‌ها به دلیل راحتی مورد توجه و اقبال بسیاری از بانوان قرار گرفته‌اند. چرا که می‌توانند در شرایط گوناگونی آن‌ها را به تن کرده و یا فعالیت‌های روزمره خود را به آسانی انجام دهند. این نوع از پوشاک‌ها به همراه دو شکاف در طرفین خود طراحی شده و آستین از میان این شکاف‌ها عبور می‌کند.
نوع آستین و مدل آن، کوتاه و یا بلند بودن آستین و … نیز در این لباس‌ها متفاوت است. در برخی از موارد آستین این پوشاک از کنار لباس آغاز شده و تا پایین آن ادامه پیدا می‌کند.
این نوع پوشاک را می‌توانند به صورت‌های جلو باز و یا جلو بسته طراحی و تولید نموده و به بازار ارائه دهند. پس شما می‌توانید با در نظر گرفتن نوع کاربرد و مصارف و با توجه به سلیقه شخصی، طرح و مدل مناسب را انتخاب کرده و برای خود خریداری کنید .

شنل بافتنی Knitted Cloak
راهنمای خرید شنل

شنل بافتنی همان‌طور که از نامش نیز مشخص شده، مخصوص کاربرد در فصل زمستان بوده و گزینه‌ای بسیار ایده آل برای پوشش تن در این فصل به شمار می‌رود. از این نوع لباس¬ها می‌توانید در مجالس رسمی و یا مهمانی‌های خود نیز استفاده کنید.
در این صورت هم به اندازه کافی گرم خواهید بود و هم استایل و ظاهر جذابی خواهید داشت. این نوع پوشاک در تنوع بسیار بالایی از نظر طرح و مدل روانه بازار مصرف می‌شود. از سوی دیگر از لحاظ جلو باز و جلو بسته بودن، دکمه دار و یا بدون دکمه بودن، کلاه دار و یا بدون کلاه بودن با یکدیگر اختلافات اساسی دارند.
پس شما می‌توانید در ابتدا به فرم بدنی خود توجه داشته سپس رنگ پوست خود را در نظر بگیرید. بعد از آن می‌توانید یک لباس مناسب برای خود انتخاب و خریداری کنید .

شنل کلاه دار Hooded Cloak

شنل کلاه دار در میان دختران جوان از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار بوده و از آن در فصل زمستان و پاییز استفاده‌های فراوانی به عمل می‌آید. از آنجایی که این نوع پوشاک دارای کلاه است، بانوان می‌توانند با استفاده از آن سر خود را نیز بپوشانند. به ویژه در شرایطی که با بارش‌های جوی روبرو می‌شوند و یا سرمای هوا آنان را آزار می‌دهد.
این لباس¬ها با قد و اندازه‌های متفاوت با جنس پارچه‌های مختلف برای پوشش دهی به سبک و سلیقه متفاوت بانوان طراحی و دوخته می‌شوند. به همین دلیل شما می‌توانید انواع متنوعی از این محصولات را در بازار مشاهده کنید. پس در حوزه انتخاب و خرید آن‌ها با دغدغه و محدودیتی مواجه نخواهید شد .

شنل کلوش Cloche Cloak

شنل کلوش نیز از آن دسته از لباس‌های جذاب و پرطرفدار است. این نوع پوشاک‌ها به شکل کوتاه و یا بلند دوخته شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند. این لباس¬ها مناسب استفاده در مجالس مهمانی و یا مصارف روزمره بوده و می‌توانید با استفاده از لباس‌های مختلف و اکسسوری‌های متنوع آن‌ها را جذاب‌تر سازید.
برای دوخت این شنل‌ها از پارچه‌ها و جنس‌های مختلفی استفاده شده و تزئینات متنوعی نیز در آن‌ها به کار می‌رود.

خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

[تعداد: 3    میانگین: 4/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر