آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

20 انیمیشن برتر جهان را بشناسید!

انیمیشن یا همان کارتون برنامه‌ای زیبا و مفرح که در گذشته تنها برای رده سنی کودک و نوجوان و در دهه‌های اخیر برای همه رده‌های سنی تولید می شود. از کارتون های والت دیزنی تا امروزه انیمیشن‌های ساخت کمپانی هایی چون پیکسار و دریم ورکز و … همگی دارای ویژگی هایی عالی از نظر جلوه های ویژه، داستان، طراحی شخصیت و … غیره هستند که باعث می شود برخی از انیمیشن‌ها برای همیشه در تاریخ جاودانه باشند. اگر از انیمیشن‌های اسطوره‌ای چون سیندرلا، زیبای خفته، دیو و دلبر و … بگذریم، باید گفت که بسیاری از انیمیشن ها در سال های اخیر توانسته‌اند موفقیت زیادی در جلب نظر مخاطبین کسب کنند که در این مقاله قصد داریم به بررسی 20 عدد از برترین انیمیشن‌های جهان خواهیم پرداخت.

برترین انیمیشن های دنیا
قصد داریم شما را با انیمیشن‌هایی آشنا کنیم که در فهرست بهترین انیمیشن های دنیا جای دارند. این کارتون ها توانسته اند مخاطبین بسیاری از کودک و نوجوان تا بزرگسالان را جذب کنند. هریک از آنها ویژگی‌هایی دارند که باعث جذب مخاطب می شود.

۱. داستان اسباب بازی – Toy Story
امکان ندارد به انیمیشن علاقه داشته باشید اما چندگانه داستان اسباب بازی را ندیده باشید. قسمت نخست این مجموعه کارتون در سال 1995 تولید شده است و تا کنون 4 قسمت از آن تولید و پخش شده است. داستان اسباب بازی به زندگی اسباب بازی هایی می پردازد که دور از چشم صاحبان خود کارهای هیجان انگیزی انجام می‌دهند. این داستان حول محور زندگی شخصیتی به نام اندی می چرخد که علاقه بسیاری به اسباب بازی‌های خود دارد. “وودی” عروسک گاوچران یکی از محبوب ترین اسباب بازی های او است. در قسمت اول با ورود یک اسباب بازی جدید به نام “باز لایتیر” مشکلاتی ایجاد می شود که اسباب بازی ها با رهبری وودی تلاش در حل آنها دارند. این اسباب بازی‌ها تلاش می کنند تا در کنار صاحب خود اندی باشند و برای این هدف با مشکلات و چالش های زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند. این انیمیشن به اندازه‌ای جذاب و پر مخاطب بود که به طور متناوب طی سالیان قسمت‌های دیگری از آن نیز ساخته شده است.
toyy

۲. شرک – Shrek
یکی دیگر از انیمیشن های جذاب کودکانه شرک است. انیمیشنی که در سال 2001 ساخته شده است و حتی برنده جایزه اسکار نیز بوده است. شاید جالب باشد بدانید که کاراکتر شرک از روی شخصیتی با همین نام ساخته “ویلیام استیگ” الهام گرفته شده است. شرک یک غول سبز رنگ بزرگ و زشت است که در مرداب زندگی می‌کند و به طور ناخواسته وارد جریان دستگیری خری سخنگو که از دست سربازان پادشاه در حال فرار است می‌شود. سربازان پادشاه مرداب شرک را تصرف می کنند و پادشاه ظالم مرداب را در ازای آزادسازی شاهزاده خانمی که قرار است با او ازدواج کند به شرک باز می‌گرداند و به این ترتیب شرک وارد ماجراجویی بامزه‌ای می‌شود که اغلب اتفاقات آن خنده دار و دوست داشتنی است. تا کنون 4 قسمت از شرک ساخته شده است. شخصیت شرک در کنار شخصیت خر سخنگو توانسته است به خوبی محبوبیت بالایی را در میان گروه های مختلف سنی به دست آورد.
shrek

۳. عصر یخبندان- Ice Age
یکی دیگر از دیدنی‌ترین انیمیشن‌های تاریخ عصر یخبندان است. این انیمیشن دوست‌داشتنی و جذاب اولین بار در سال 2002 ساخته شد و به قدری جذاب و پرمخاطب بود که طی سال‌های بعد 4 قسمت دیگر از آن نیز تولید شد که همگی موفق بودند.
داستان‌های انیمیشن عصر یخبندان به چالش‌های پیش روی حیوانات ماقبل تاریخ باز می‌گردد. شخصیت‌های اصلی این انیمیشن را یک ماموت با نام ” مندی” یک ببر با نام “دیگو” یک تنبل به نام ” ساد” تشکیل می‌دهند که به طور کاملا اتفاقی در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و گله‌ای عجیب اما متحد و وفادار را تشکیل می‌دهند. در قسمت‌های بعدی انیمیشن عصر یخبندان شخصیت های دیگری نیز به این گله اضافه می‌شوند و به مرور شخصیت های اصلی داستان ازدواج کرده و بچه دار می‌شوند. عصر یخبندان یکی از پرفروش ترین انیمیشن‌های ساخته شده است که با بودجه ای 60 میلیون دلاری قسمت نخست آن ساخته شد.
ice

۴. بالا -Up
بسیاری از کارشناسان معتقدند که Up را می توان برترین انیمیشن تاریخ دانست. این پویانمایی در سال 2009 و توسط کمپانی مشهور پیکسار تولید شده ست. انیمیشن آپ توانسته است در 5 بخش مختلف نامزد دریافت جایزه اسکار شود و در نهایت در بخش بهترین انیمیشن و بهترین موسیقی متن جایزه اسکار را در سال 2009 کسب کرد.
داستان این کارتون به زندگی پیرمردی 78 ساله به نام ” کارل فردریکسن” می‌پردازد که همسر خود را از دست داده و در تلاش است تا رویای قدیمی خود و همسرش را که منتقل کردن خانه شان به آبشار بهشت در آمریکای جنوبی است محقق کند. همسفر شدن پسر بچه ای کوچک به نام “راسل” در این سفر با ” کارل” و ملاقات آنها با شخصیت شرور داستان یعنی قهرمان گم شده دوران کودکی “کارل”، داستان جذاب این انیمیشن را می‌سازد.
up

۵. وال- ئی
این انیمیشن تأثیرگذار و زیبا بدون شک یکی از برترین‌های تاریخ پویانمایی است. وال ئی در سال 2008 و توسط کمپانی پیکسار تولید شده است. داستان زندگی وال ئی به 700 سال بعد از ترک زمین توسط انسان‌ها می‌پردازد. وال ئی رباتی است که مسئول جمع آوری، تفکیک و پرس کردن زباله ها است. زندگی روتین و برنامه ریزی شده‌ای دارد تا این که یک سفینه غول پیکر به زمین وارد می شود و رباتی با نام “ایوا” را در زمین پیاده می کند. ایوا رباتی بسیار پیشرفته است که توسط انسان های ساکن در فضا به زمین فرستاده شده است که زمین را بررسی کند و در صورت برخورد با موجودات زنده آنها را برای آنالیز به پایگاه ببرد. وال ئی عاشق ایوا می‌شود و این عشق باعث اتفاق افتادن جریاناتی می شود که حیات دوباره را به زمین باز می گرداند. وال ئی برنده جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال است و با این که کارتونی است که در آن نه شخصیت‌های بسیاری را می‌بینید و نه دیالوگ‌های زیادی می‌شنوید اما مطمئنا جذب آن خواهید شد.
Wall-E-and-Eve-wallpaper

۶. موش سرآشپز – Ratatouille
یکی دیگر از زیباترین انیمیشن‌های جهان که ماندگار شده است، موش سرآشپز یا راتاتویی است. این انیمیشن زیبا را بسیاری شاهکار کمپانی پیکسار می‌دانند که در سال 2007 ساخته شده است. این انیمیشن به زندگی یک موش به نام “رمی” می پردازد که در حومه پاریس زندگی می‌کند و علاقه زیادی به آشپزی کردن دارد. آرزوی این موش خاکستری کوچک تبدیل شدن به یک سرآشپز است. در یک حادثه کلونی موش ها از بین می‌رود و رمی به شکل ناخواسته ای سر از یک رستوران چند ستاره معروف در پاریس در می آورد. او در این رستوران با یک کارگر بی دست و پا به نام ” آلفردو” آشنا می‌شود. او به شکل مخفیانه در پخت سوپ به آلفردو کمک می‌کند و این آغاز داستان زیبای موش سرآشپز است. او به کمک آلفردو دست به آشپزی در رستوران می‌زند و موفق می شود مشتریان بسیاری را از این طریق جذب کند تا این که داستان لو می‌رود. راتاتویی توانسته است جایزه اسکار و گلدن گلوب را به خود اختصاص دهد و یکی از برترین انیمیشن‌های تاریخ است.
Ratatouille

۷. رنگو – Rango
این انیمیشن بسیار جذاب و دیدنی با موضوع محیط زیست و بحران آب در سال 2016 توسط استودیو پارامونت پیکچرز ساخته شده است. شخصیت‌های هالیوودی بزرگی چون جانی دپ در این انیمیشن صداگذاری کرده اند. رنگو داستان یک آفتاب پرست خانگی است که در یک شهر بیابانی گم می‌شود و به شکلی کاملا احمقانه و تصادفی ناجی شهر می‌شود و یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های شهر به حساب می آید. این انیمیشن با یک بودجه 135 میلیون دلاری ساخته شده است و یکی از زیباترین انیمیشن‌ها از نظر نقاشی و گرافیک در تاریخ محسوب می‌شود.
72760-Rango-HD-Wallpaper

۸. فرار مرغی – Chicken Run
این انیمیشن جذاب نیز در سال 2000 و توسط کمپانی دریم ورکز به صورت استاپ موشن ساخته شده است. داستان این انیمیشن جذاب و هیجان انگیز در یک مرغداری رخ می‌دهد که به زندگی مرغ‌های تخم گذار در یک مزرعه روستایی می‌پردازد که صاحب بداخلاق مزرعه مرغ‌هایی که دیگر تخم نمی‌گذارند را می‌کشد. تصمیم صاحب مزرعه برای تبدیل کردن مزرعه مرغداری به کارخانه پیراشکی مرغ سازی باعث می‌شود که زندگی همه مرغ‌ها به خطر بی‌افتد و آنها به فکر فرار باشند. فراری که تقریبا ناممکن به نظر می‌رسد اما با کمک اتحاد و یکپارچگی مرغ‌ها در نهایت بعد از فراز و نشیب‌های فراوان اجرایی می‌شود. این انیمیشن با بودجه 45 میلیون دلاری ساخته شد و یک فروش 225 میلیون دلاری را تجربه کرد.
Chicken run

۹. درون و بیرون – iNside Out
این انیمیشن نیز یکی دیگر از محبوب ترین و زیباترین انیمیشن های جهان است که در سال 2015 و توسط کمپانی پیکسار ساخته شده است. شاید جالب باشد بدانید که داستان انیمیشن درون و بیرون بر اساس زندگی شخصیت یک انسان واقعی به نام “پیت داکتر” که نویسنده داستان است نوشته شده است. این نویسنده مشهور خلق آثار بسیار جذاب انیمیشن up و کارخانه هیولاسازی را در کارنامه دارد.
داستان این انیمیشن به زندگی دختری می‌پردازد که از محل زندگی خود مهاجرت کرده و دچار افسردگی است. ساخت این انیمیشن زیبا 2 سال طول کشید و 45 انیماتور حرفه‌ای در ساخت آن مشارکت داشته‌اند. این انیمیشن به احساسات و عواطف انسانی یک دختربچه 11 ساله می‌پردازد که طی مهاجرت به منطقه جدید برای زندگی برای دوستان و محل قدیمی زندگی خود دلتنگ شده است. درون و بیرون برنده دو جایزه اسکار است.
iNsideOut

۱۰. فصل شکار – Open Season
این انیمیشن یکی از آثار موفق در سال 2006 است که توسط کمپانی سونی پیکچرز ساخته شده است. موفقیت قسمت اول فصل شکار باعث شد تا به شکل متوالی 3 قسمت دیگر آن نیز ساخته شود.
داستان این انیمیشن به زندگی یک خرس قهوه ای اهلی به نام ” بوگ” میپردازد که با یک محیط بان زندگی می‌کند و از زندگی خود لذت می برد، اما با ورود یک گوزن وحشی به نام “الیوت” داستان زندگی بوگ نیز دچار تحول می‌شود. بوگ و الیوت در تلاش هستند تا از جنگل به شهر بازگردند که با یک شکارچی روبه رو می شوند. آنها تلاش میکنند تا با نقشه هایی که می کشند شکارچیان جنگل را فراری دهند. همین داستان‌ها باعث می‌شود که آنها به طبیعت وحشی جنگل خو گرفته و تصمیم بگیرند که به شهر بازنگردند.
Open Season

۱۱. لگو مووری – Lego Movie
این انیمیشن یک کارتون موفق سه بعدی کمدی است که در سال 2014 ساخته شده است. شخصیت های برجسته هالیوودی چون مورگان فریمن و کریس پرت از جمله صداگذاران این انیمیشن زیبا هستند. داستان این انیمیشن به یک پیشگویی می پردازد که در آن گفته شده یک قهرمان مردم شهر را از دست رئیس تجارت که شخصیت منفور و شرور داستان است نجات خواهد داد. قهرمان داستان در این انیمیشن یک کارگر ساده ساختمانی است که برنامه منظم روزانه‌ای دارد و هر روز سر ساعت مشخص سر کار رفته و به منزل باز می‌گردد. “امت” قهرمان اصلی داستان وارد یک ماجرای چالشی می شود که تجربه‌ای در آن ندارد و مدام خرابکاری می‌کند. این انیمیشن نقدهای مثبتی را دریافت کرد و یکی از محبوب‌ترین انیمیشن‌های کودکانه محسوب می شود.
Lego Movie

۱۲. گارفیلد – Garfield
امکان ندارد عاشق انیمیشن باشید و گارفیلد را ندیده باشد. این کارتون زیبا در سال 2004 توسط کمپانی فاکس قرن بیستم ساخته و توزیع شد. داستان این لایو اکشن جذاب به زندگی یک گربه چاق و تنبل به نام “گارفیلد” می‌پردازد که با صاحبش و سگ او به نام “اودی” زندگی می‌کند. داستان از آنجایی شروع می‌شود که یک مجری تلویزیونی به نام ” هپی چپمن” مجذوب گارفیلد شده و قصد دزدیدن او را دارد. گارفیلد یک فیلم انیمیشن بسیار جذاب و زیبا است که مطمئنا می‌تواند بیننده را از هر گروه سنی که باشد سرگرم کند.
Garfield

۱۳. یخ‌زده – Frozen
یکی دیگر از بهترین انیمیشن های جهان یخ زده است که در سال 2013 و توسط کمپانی مشهور و موفق دیزنی ساخته شده است. انیمیشن یخ زده برنده دو جایزه اسکار است. داستان کارتون یخ زده به زندگی دو خواهر به نام های “آنا” و “السا” شاهزاده های شهر “ارندل” می‌پردازد که یکی از آنها از بدو تولد دارای قدرت شگفت انگیزی است و می‌تواند هرچیزی را به یک تکه یخ تبدیل کند.
طی بازی های کودکانه “آنا” خواهر بزرگتر که دارای قدرت جادویی است به صورت تصادفی باعث آسیب رساندن به خواهر خود “السا” می شود که برای نجات جان او خانواده اش متوسل به ترول‌ها که جادوگران کوتوله ای هستند که در دره سنگی زندگی می‌کنند، می‌شوند.
طی یک حادثه والدین این دو شاهزاده کشته می شوند و در جریان تاجگذاری “آنا” به شکل ناخواسته ای شهر را به یک یخبندان طولانی و تاریک فرو می برد. خواهر او “السا” سعی دارد به او کمک کند تا بتواند بار دیگر به زندگی عادی بازگردد و در این راه به چالش ها و مشکلات فراوانی بر می خورد که با کمک یک پسر و گوزنش و یک آدم برفی بانمک آنها را رفع می کند تا بار دیگر نور و شادی به شهر بازگردد.
تماشای این انیمیشن جذاب برای هر گروه سنی مناسب است و داستان جذاب آن می تواند هر بیننده ای را سرجای خود میخکوب کند. این کارتون با الهام از یک رمان مشهور به نام ملکه برفی ساخته شده است که از جمله موفق ترین رمان های دنیا است.
Frozen

۱۴. دانشگاه هیولاها – Monsters University
این انیمیشن نیز یکی دیگر از آثار ماندگار دنیای انیمیشن است که برای همه رده های سنی ساخته شده است. اگرچه بسیاری این انیمیشن موفق را بخش دوم کارتون ” کارخانه هیولاها” می دانند اما داستان این انیمیشن به زندگی قبل از ورود هیولاها به دنیای کار و دوران دانشجویی آنها می پردازد.
داستان این انیمیشن به زندگی هیولاهایی می پردازد که وظیفه آنها ترساندن کودکان در شب و ایجاد کابوس های شبانه برای آنها است. آنها از طریق درهای جادویی به اتاق خواب کودکان در سراسر جهان می روند و آنها را می ترسانند. اصلی ترین مسئله این است که آنها نباید دیده شوند. یکی از شخصیت های بامزه داستان به نام ” مایک وازوسکی” موجود کوچک یک چشم و بامزه ای که آرزو دارد یک ترساننده واقعی باشد جذابیت زیادی به این داستان بخشیده است.
قهرمان اصلی داستان “جیمز سالیوان” یک هیولای آبی رنگ و خالخالی پشمالو است که استعداد خوبی برای ترساندن دارد. در دانشگاه یک مسابقه بزرگ برای انتخاب بهترین شاگردان و ترسناک ترین آنها برگزار می‌شود که سالی و مایک را با یک گروه از بی‌دست و پاترین هیولاهای این دانشگاه همگروه می‌سازد. این گروه به ظاهر بی دست و پا برای رسیدن به هدفش که اول شدن در این مسابقه است دست به کارهای خطرناکی می زند که ماجراهای انیمیشن را رقم می زند. دانشگاه هیولاها توانسته است با یک بودجه ساخت 200 میلیون دلاری به فروشی بالغ بر 744 میلیون دلار دست یابد که یک رکورد محسوب می‌شود.
monsters-university-7

۱۵. در جستجوی نمو – Finding Nemo
یکی دیگر از مشهورترین انیمیشن‌های کودکانه که در این فهرست جای گرفته است در جستجوی نمو است. این انیمیشن در سال 2003 ساخته شده است و از دیدگاه انجمن فیلم آمریکا در میان ده فیلم برتر جهان در سبک پویانمایی قرار دارد.
در جستجوی نمو به زندگی یک دلقک ماهی به نام “مارلین” می پردازد که پس از زایمان همسرش او را از دست می دهد و از تمام تخم هایی که در لانه آنها وجود داشت تنها یکی باقی می ماند که “نمو” از آن متولد می شود. این حادثه باعث شده است که مارلین بسیار حساس و سختگیر باشد و در مراقبت از نمو حساسیت های زیادی از خود نشان دهد و دائما ترس از دست دادن فرزندش را دارد. طی یک اتفاق نمو در اقیانوس گم می شود و مارلین برای یافتن نمو به دل اقیانوس می‌زند و تا سیدنی استرالیا شنا می‌کند. در عملیات جستجوی نمو مارلین با ماهی دیگری به نام “دوری” آشنا می شود که در این راه او را یاری می‌کند. این دو در مسیر پیدا کردن نمو با چالش ها و خطرات بسیاری مواجه می‌شوند که داستان انیمیشن را رقم میزند.
نمو از جمله انیمیشن‌هایی است که برای همه رده های سنی ساخته شده است و دیدن آن می‌تواند برای علاقمندان به انیمیشن بسیار جذاب باشد.
Finding Nemo

۱۶. ماشین‌ها – Cars
ماشین ها نیز یکی دیگر از زیباترین انیمیشن های کودکانه است که توانسته است به شهرت جهانی و محبوبیت بالایی دست پیدا کند. این انیمیشن به اتفاقاتی که برای یک ماشین مسابقه‌ای با نام “مک کوئین” رخ می دهد می پردازد. این ماشین مسابقه ای بی نظیر که قهرمان بلامنازع مسابقات رالی است طی یک اتفاق در منطقه ای دورافتاده گیر می‌افتد. او در این شهر دورافتاده با ماشین‌های دیگری آشنا می‌شود. آشنایی با این ماشین ها و صمیمیت با آنها طرز تفکر مک کوئین را تغییر می‌دهد.
شخصیت سازی بی نظیر کمپانی پیکسار در این انیمیشن به اندازه ای جذاب است که بیننده را پای تلویزیون میخکوب می کند. مک کوئین به دلیل خساراتی که در شب اول به شهر ماشینی وارد کرده است محکوم به تعمیر آسفالت شهر می شود که سعی می کند از زیر این مسئولیت شانه خالی کند.
او در روند بیگاری در این شهر با ماشین های دیگری آشنا می شود که تصور ذهنی او را تحت تأثیر قرار می‌دهند. این انیمیشن به اندازه ای موفق بود که تا کنون 3 قسمت از آن ساخته و توزیع شده است و به نظر می‌رسد که کمپانی سازنده قصد دارد چهارمین قسمت این انیمیشن فوق‌العاده جذاب را نیز تهیه کند.
Cars

۱۷. شگفت انگیزان – The Incredibles
این انیمیشن جذاب نیز یکی دیگر از زیباترین کارتون های تاریخ است که در این فهرست جای می گیرد. این انیمیشن در سال 2004 تولید شده است و توانست مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند. این کارتون که توسط کمپانی مشهور پیکسار تولید شده است نقدهای مثبتی را بعد از اکران تجربه کرد. صداپیشگی فوق العاده شخصیت های مشهور هالیوودی روی این انیمیشن، موسیقی متن زیبا و شخصیت سازی خارق‌العاده را می‌توان نقاط قوت این انیمیشن دانست. این انیمیشن جذاب که به زندگی خانوادگی شخصیت‌های شگفت انگیز که هریک دارای قدرت خارق العاده ای هستند می‌پردازد. ابر قهرمانان در این فیلم دائما برای موفقیت زندگی مردم شهر در تلاش هستند. با این حال صدمات جدی که درگیری‌های ابرقهرمانان و جنایتکاران به شهر وارد می کند باعث می شود که دولت فعالیت های آنها را ممنوع اعلام کند. آقای شگفت انگیز و خانواده اش که از قدرت های خارق العاده ای برخوردار هستند به شکل ناخواسته ای وارد جریان خرابکاری می شوند که مجبور هستند از قدرت خود استفاده کنند تا زندگی مردم شهر را نجات دهند.
The-Incredibles-2-Poster-1170x585 (1)

۱۸. کوکو – Coco
بسیاری از منتقدان انیمیشن کوکو را جذاب ترین و برترین انیمیشن تاریخ سینما می دانند. این انیمیشن در کمپانی پیکسار تولید شده است و یکی از موفق ترین انیمیشن های تاریخ محسوب می شود. توزیع جهانی این انیمیشن را کمپانی والت دیزنی پیکچرز برعهده داشته است.
کوکو نخستین بار در سال 2017 اکران شد و بسیار مورد توجه مخاطبین و منتقدان قرار گرفت. در سال 2018 انیمیشن کوکو که در دو بخش بهترین انیمیشن و بهترین ترانه نامزد دریافت جایزه اسکار بود موفق شد هر دو جایزه را از آن خود کند. همچنین کوکو موفق به دریافت جایزه بهترین پویانمایی گلدن گلوب نیز شده است. این انیمیشن جذاب موفق به فروش بیش از 800 میلیون دلاری در اکران عمومی شد که یک رکورد در این زمینه محسوب می شود.
داستان انیمیشن کوکو به دنیای مردگان می پردازد که بسیاری از منتقدان معتقدند که این داستان برای کودکان مناسب نیست. با این حال داستان در یکی از کشورهای امریکای جنوبی روایت می شود. کوکو به روایت داستانی می پردازد که در آن یک پسربچه 12 ساله به نام ” میگل” که عاشق موسیقی است و در خانواده ای زندگی می کند که موسیقی در آن ممنوع است، تلاش می کند تا گیتار یک شخصیت مشهور به نام “ارنستو دلاکروز” را از مقبره او بدزدد و در مسابقه بهترین نوازنده شرکت کند. دلاکروز الگوی میگل در نوازندگی است و او قصد دارد تا روزی یک نوازنده مشهور شود. او در روز مردگان که مراسم رسمی در کشور مکزیک است به مقبره دلاکروز می رود و داستان ورود او به دنیای مردگان در اینجا آغاز می شود.
coco-vr-disney-pixar-logo

۱۹. پاندای کنگ‌فوکار – Kung Fu Panda
پاندای کنگ‌فوکار نیز از جمله انیمیشن های موفق است که در سه قسمت تهیه شده است. اولین قسمت پاندای کنگ‌فو کار در سال 2008 اکران شد که با موفقیت و استقبال عمومی همراه بود. موفقیت های تجاری بزرگ این انیمیشن سبب شد تا تولید کنندگان آن در سال های 2011 و 2016 قسمت‌های دیگر آن را تولید کنند. این انیمیشن موفق توسط کمپانی دریم ورکس تولید شده است. انیمیشن پاندای کنگفو کار یک کارتون با دست مایه طنز است که به زندگی یک پاندا که در هنرهای رزمی به مهارت های بالایی دست پیدا کرده و یک تیم قدرتمند را تشکیل می‌دهد می‌پردازد.
شخصیت های برجسته هالیوودی نظیر داستین هافمن، آنجلیناجولی و جکی چان در این انیمشن صداپیشگی کرده‌اند. در این روایت جذاب که به زندگی در چین باستان می پردازد یک پاندا به نام “پو” همراه با پدر خوانده اش یک آش فروشی دارند. پو عاشق کنگفو است و عاشقانه گروه پنج آتشین که برترین جنگجویان کنگ‌فوکار در آن حضور دارند را دوست دارد. این افراد توسط استاد شیفو آموزش دیده اند. در شهر خبری مبنی بر انتخاب برترین جنگجوی کنگفو کار از میان گروه پنج آتشین منتشر می شود که پو را ترغیب می‌کند تا در این مراسم شرکت کرده و ضمن فروش آش به حضار، قهرمانان مورد علاقه خود را نیز از نزدیک مشاهده کند. این تصمیم باعث می شود که زندگی او برای همیشه دچار تغییر شده و داستان‌های جالبی در این روز رقم می‌خورد.
6_Kung-Fu-Panda-3

۲۰. مینیون‌ها – Minions
یکی دیگر از موفق‌ترین انیمیشن‌ها در این فهرست مینیون ها است . این انیمیشن در سال 2015 ساخته شده است و به فروش باورنکردنی 1 میلیارد و 140 میلیونی دست پیدا کرده است. این داستان به زندگی موجوداتی تازه تکامل یافته به نام مینیون ها می پردازد که همه هدفشان خدمت کردن به اربابان خود است. آنها نتوانسته‌اند اربابان خود تریکس و ناپلئون را راضی نگه دارند به همین دلیل خود را درون غاری حبس کرده و به افسردگی دچار شده‌اند.
“کوین” نام یکی از این مینیون ها است که با همراهی دو تن از دوستان خود به نام های “باب و استوارت” به یک سفر می روند تا مجرمان را دستگیر کنند. آنها در این مسیر با یک زن قاتل به نام اسکارلت آشنا می‌شوند که اولین زن تبهکار مشهور است. این آشنایی داستان های جالبی را رقم می زند که روایت انیمیشن مینیون‌ها را تشکیل می‌دهد.
8_Minions

سخن پایانی
در این مقاله با 20 انیمیشن برتر دنیا آشنا شدید، البته باید پذیرفت که بسیاری از انیمیشن های جذاب دیگر را نیز می توان به این فهرست اضافه کرد که از آن میان می توانیم به مواردی چون: پسر میمونی، جاسوسان نامحسوس، روی ماه، فردیناند، مری و مکس، من نفرت انگیز، آن سوی پرچین، خوش قدم، چگونه اژدهای خود را آموزش دهیم، پیتر خرگوشه، وینی د پو، پارانورمن، زاتوپیا، موانا و …. اشاره کنیم.
در واقع باید گفت که صنعت انیمیشن سازی در این سال‌ها بسیار موفق عمل کرده است و آثار خارق‌العاده‌ای را به سینمای کودک معرفی کرده که از هر نظر می‌توانند در فهرست بهترین‌ها قرار گیرند. همچنین انیمیشن‌های بسیار موفق دو سال اخیر مثل میچل‌ها در برابر ماشین‌ها تولید سال 2021، روح تولید سال 2020، ویلوبی‌ها تولید سال 2020، تور جهانی ترول ها تولید سال 2020 و رایا و آخرین اژدها تولید سال 2021 از جمله انیمیشن‌های خوبی هستند که هنوز بازخوردهای جهانی خود را ثبت نکرده‌اند اما به نظر می‌رسد که آثار غنی و موفقی باشند که موفق به جلب رضایت مخاطبان در رده‌های مختلف سنی هستند.

خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

[تعداد: 23    میانگین: 1.9/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر