آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 
راهنمای خرید ماساژور

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

راهنمای خرید ماساژور

هیچ چیزی به‌اندازه یک ماساژ خوب نمی‌تواند درد و استرس را از عضلات شما دور کند. به همین دلیل هم بهتر است راهنمای خرید ماساژور را بخوانید تا مطمئن شوید که برای خرید یک ماساژور خوب و باکیفیت، باید به چه فاکتورهایی توجه کنید. در عصر حاضر که خیلی از افراد از دردهای عضلانی رنج می‌برند، خرید ماساژور‌ها نیز بسیار رواج داشته و افراد زیادی دوست دارند که در خانه خود یک ماساژور مناسب داشته باشند.
شاید خیلی از افراد ترجیح می‌دهند که برای ماساژ دادن به مراکز مختلف بروند. این در حالی است که خرید یک ماساژور، خیلی مقرون‌به‌صرفه‌تر از رفتن به مراکز مختلف به‌صورت مداوم است. شما اگر یک ماساژور مناسب با شرایط خود بخرید می‌توانید تا مدت‌ها بدون نیاز به رفتن هیچ مرکز دیگری، بخش‌های مختلف بدن خود را ماساژ دهید و از خستگی و درد‌های عضلانی رها شوید. راهنمای خرید ماساژور به شما کمک می‌کند که بدانید مهم‌ترین فاکتورهایی که باید برای خرید در نظر بگیرید، کدام موارد هستند.
انواع ماساژور
راهنمای خرید ماساژور
به‌طورکلی، ماساژورها برای مالش دادن بخش‌های مختلف بدن مانند عضلات، مفاصل، تاندون‌ها و رباط‌ها طراحی شده‌اند. این ماساژور‌ها می‌توانند کمک زیادی به کاهش درد و تنش در بدن شما کنند و به همین دلیل هم با قرار دادن آن روی ناحیه خاصی از بدن خود، می‌توانید خیلی راحت متوجه تفاوت آن تا قبل از استفاده از ماساژور شوید.
راهنمای خرید ماساژور
برخی از ماساژور‌ها ضربات را به‌صورت سبک وارد می‌کنند و برخی دیگر فشارهای عمیقی ارائه می‌دهند. نحوه عملکرد هر یک از این ماساژور‌ها به نوع آن‌ها بستگی دارد که شما می‌توانید با شناخت انواع ماساژورها، بهترین گزینه را انتخاب کنید. در این بخش از راهنمای خرید ماساژور می‌توانید انواع ماساژور‌های موجود در بازار را مشاهده کنید و بسته به شرایط خود، بهترین مورد را خریداری کنید.
ماساژور دستی
ماساژور دستی یکی از بهترین نمونه‌های ماساژور‌ موجود در بازار شناخته می‌شود که به‌خاطر راحتی در استفاده، طرفداران بسیار زیادی دارد. این ماساژور‌ برای کار کردن به هیچ برق و باتری نیاز ندارد و می‌توانید برای ماساژ دادن هر قسمت از بدن خود از آن استفاده کنید.
شما این امکان را دارید که خیلی راحت این ماساژور دستی را درون دست‌های خود گرفته و به هر بخش از بدن خود که می‌خواهید، قرار دهید. تنها کاری که باید انجام دهید، فشار وارد کردن از طریق ماساژور به بخش مورد نظر بدن است.
ماساژور گرم‌کننده
یکی دیگر از نمونه‌هایی که در راهنمای خرید ماساژور به شما معرفی می‌کنیم، نمونه گرم‌کننده آن است. همان‌طورکه از نام آن مشخص است، این نوع ماساژور به‌گونه‌ای طراحی شده که بتواند به عضلات مختلف بدن گرما وارد کند و مثل کمپرس آب گرم عمل می‌کند. به همین دلیل هم خیلی از افراد اعتقاد دارند که این نوع ماساژور بهترین گزینه برای عضلات آسیب دیده است.

ماساژور ویبره‌ای
راهنمای خرید ماساژور
در راهنمای خرید ماساژور می‌توانید ماساژور ویبره‌ای را نیز مشاهده کنید که تفاوت زیادی با ماساژور گرم‌کننده دارد. همان‌طورکه از نام آن هم می‌توان حدس زد، نحوه عملکرد ماساژور ویبره‌ای بدین صورت است که به‌صورت لرزشی کار می‌کند و بخش‌های مختلف بدن را موردهدف قرار می‌دهد. نکته جالب توجه درباره این ماساژور این است که می‌توانید گزینه‌های آن را شخصی‌سازی کنید و بر اساس میزان درد بدن خود، آن را تنظیم نمایید.
ماساژور تفنگی
ماساژورهای تفنگی جزو بهترین و محبوب‌ترین نمونه‌های ماساژور در بازار هستند که بهترین گزینه برای تسکین دردهای عضلانی در نظر گرفته می‌شوند. پس اگر شما هم هر گونه درد مزمن در هر بخش از بدن خود دارید، ماساژور تفنگی می‌تواند به شما کمک کند.
این نوع ماساژور هم مانند مورد قبلی، گزینه‌های مختلفی دارد و شما می‌توانید بسته به میزان درد و شرایط بدن خود گزینه‌های مختلف آن را تنظیم و شدت ماساژ را انتخاب نمایید. اگر شما هم می‌خواهید یک ماساژ عمیق به بخش‌های مختلف بدن خود بدهید، با ماساژور تفنگی این امر امکان‌پذیر است.
ماساژور مادون قرمز
راهنمای خرید ماساژور
می‌توان به جرات گفت که یکی از بهترین نمونه‌هایی از ماساژور که در راهنمای خرید ماساژور به آن بر خوردیم، نمونه مادون قرمز است. این ماساژور هم مانند نمونه گرم‌کننده، می‌تواند به بخش‌های مختلف بدن شما گرما و اشعه مادون قرمز بدهد.

ازآنجاکه این ماساژ می‌تواند تاثیر فوق‌العاده زیادی بر کاهش درد در مناطق آسیب دیده بدن و عضلات داشته باشد، بهترین گزینه برای استفاده روزمره در نظر گرفته می‌شود. این ماساژور می‌تواند به افزایش گردش خون در بدن کمک کند و همچنین برای از بین بردن سلولیت هم گزینه‌ای کاملا کاربردی است. به همین دلیل خیلی از افراد که به دنبال خرید یک ماساژور جدید هستند، این گزینه را انتخاب می‌کنند.
صندلی ماساژور
اگر به دنبال یک ماساژور هستید که تمام بخش‌های مختلف بدن خود را ماساژ دهید، باید صندلی ماساژور را به شما پیشنهاد کنیم. البته نسبت به موارد قبلی، این ماساژور قیمت خیلی بیشتری دارد و شما می‌توانید تنها با نشستن روی ماساژور و تنظیم کردن گزینه‌های مختلف آن، احساس آرامش و راحتی را تجربه کنید.
همان‌طورکه از نام آن مشخص است، می‌توان متوجه شد که این نوع ماساژور طراحی ظاهری شبیه به صندلی دارد و می‌تواند برای همه افراد با هر نوع وزنی مناسب باشد. نکته جالب توجه درباره صندلی ماساژور این است که علاوه بر کاهش دردهای عضلانی و بهبود گردش خون، به کاهش وزن نیز کمک زیادی می‌کند.
مهم‌ترین نکات برای خرید ماساژور
در بالا برخی از مهم‌ترین و محبوب‌ترین نمونه‌های ماساژور موجود در بازار را به شما معرفی کردیم. اکنون وقت آن رسیده که بدانید برای خرید یک ماساژور مناسب، باید به چه فاکتورهایی توجه کنید. پس اگر شما هم می‌خواهید یک ماساژور خوب و باکیفیت خریداری کنید، در این بخش از راهنمای خرید ماساژور همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومیک
مطمئنا هر کسی برای خرید هر چیزی به سراغ چیزی می‌رود که طراحی ظاهری جذاب و دوست‌داشتنی داشته باشد. این موضوع برای خرید ماساژور نیز صدق می‌کند و بهتر است به سراغ ماساژوری بروید که از نظر طراحی ظاهری بتواند توجه شما را به سمت خود جلب کند و موقع استفاده از آن احساس خوبی داشته باشید.
وزن و سایز
علاوه بر این، بهتر است ماساژوری انتخاب کنید که بتوانید خیلی راحت آن را حمل کنید و در دست‌های خود قرار دهید. زیرا اگر ماساژور انتخابی شما خیلی سنگین و غیر قابل حمل باشد، ممکن است با چند بار استفاده دست‌تان خسته شود. بر اساس اطلاعات کنونی، متوجه شدیم که همیشه محصولات سبک طرفداران بیشتری دارند.
میزان نیرو
راهنمای خرید ماساژور
یکی دیگر از فاکتورهای مهمی که در راهنمای خرید ماساژور باید به آن توجه کنید، میزان نیروی این دستگاه است که به‌صورت ضربه‌ای به بدن شما وارد می‌کند. مطمئنا هر چه نیروی وارده ماساژور بیشتر باشد، قدرت آن هم بیشتر می‌شود و می‌تواند دردهای عضلانی شدید‌تر را درمان کند.
سرعت
اغلب ماساژور‌ها دارای دو گزینه برای سرعت هستند؛ بدین صورت که یکی از گزینه‌ها تعداد سرعت را نشان می‌دهد و گزینه دوم برای محدوده سرعت است. ماساژوری انتخاب کنید که بیشتر از سه گزینه برای سرعت در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید با سرعت بالایی بدن خود را ماساژ دهید. مطمئن شوید که ماساژور مورد نظر شما می‌تواند گزینه‌های شخصی‌سازی سرعت را در اختیارتان قرار دهد تا بتوانید در شرایط مختلف جسمی از آن استفاده کنید.
راهنمای خرید ماساژور
عمر باتری
هیچ چیزی به‌اندازه عمر باتری ماساژور نمی‌توانند مدت‌زمان استفاده شما از آن را تعیین کند. ماساژور‌هایی که به‌عنوان بهترین گزینه‌ها در بازار شناخته می‌شوند، حتماً می‌توانند بیشتر از دو ساعت دوام بیاورند. بخش زیادی از ماساژور‌ها دارای باتری‌های غیرقابل تعویض و برخی دیگر هم دارای باتری‌های قابل تعویض هستند.
اگرچه شاید خیلی از افراد فکر کنند که باتری‌های قابل تعویض گزینه مناسب‌تری برای خرید هستند، اما باید به شما بگوییم که این نوع باتری‌ها برای فول‌شارژ شدن به زمان خیلی بیشتری نیاز دارند. این در حالی است که می‌توانید باتری‌های غیر قابل تعویض را در زمان خیلی سریعی شارژ کرده و تا مدت طولانی هم از آن استفاده کنید.
نویز
یکی دیگر از فاکتور‌هایی که در راهنمای خرید ماساژور باید مدنظر قرار دهید، نویز این دستگاه است. میزان نویز ماساژورها با دسی‌بل (db) اندازه‌گیری می‌شود که هرچه نویز کمتری داشته باشند، سروصدای کمتری هم ایجاد می‌کنند و برای احساس آرامش، گزینه‌ای مناسب‌تر است که نویز کمتری داشته باشد. به همین دلیل هم مطمئن شوید که دستگاه ماساژوری که می‌خرید، بیشتر از 70 دسی‌بل نویز نداشته باشد.
ویژگی‌های اضافی
شاید برای شما جالب باشد که بدانید برخی از ماساژور‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که شما می‌توانید اپلیکیشنی روی گوشی خود نصب کرده و با استفاده از گوشی هوشمند خود آن را مدیریت کنید. علاوه بر این، برخی از این ماساژور‌ها دارای سنسورهای فشار و گرمادرمانی هستند که آن‌ها را نسبت به ماساژور‌های معمولی موجود در بازار متمایز می‌کنند.
m6
سخن نهایی
در اینجا برخی از مهم‌ترین فاکتورهایی که یک ماساژور خوب باید داشته باشد را به شما معرفی کردیم. بااین‌حال، باید بدانید که هیچ ماساژوری وجود ندارد که تمام قابلیت‌های مثبت را داشته باشد و مطمئنا هر دستگاهی معایب مخصوص به خود را دارد.
برای مثال، اگر شما ماساژوری بخواهید که از همه نظر عالی باشد، مطمئنا باید هزینه خیلی زیادی برای آن بپردازید. به همین دلیل هم قبل از خرید، به طور کامل راهنمای خرید ماساژور را مطالعه کنید تا مطمئن شوید که به چه ویژگی‌هایی نیاز دارید.
خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

[تعداد: 2    میانگین: 5/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر