موضوعات بایگانی: بازی و سرگرمی

بهترین کفش فوتبال

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

بهترین کفش فوتبال + راهنمای خرید

توسط | بازی و سرگرمی, خرید از سایت های خارجی, خرید از سایت های خارجی, لباس، کیف و کفش, وسایل ورزشی و اسباب بازی | بدون نظر

بهترین کفش فوتبال + راهنمای خرید

خصوصیات و ویژگی‌های بهترین کفش فوتبال، از نظر افراد مختلف، متفاوت است. چراکه برخی از این محصولات برای مهاجمین تدارک دیده شده‌اند و بعضی برای دفاع مناسب‌ترند. برخی از کفش‌های فوتبال برای بازیکنان با پاهای پهن طراحی شده و برخی به گونه‌ای ساخته شده‌اند که سرعت بازیکنان را افزایش می‌دهند.

بهترین کفش فوتبال

در حال حاضر شرکت‌های مختلف سازنده سعی خود را به کار گرفته‌اند تا انواع متنوعی از این محصولات را طراحی و تولید کرده و به بازار مصرف ارائه دهند. هر کدام از این کفش‌ها با ویژگی‌های خاصی که از آن برخوردار شده‌اند می‌توانند بهترین کفش فوتبال محسوب شوند.
از آنجایی که بسیاری از بازیکنان و علاقه‌مندان به این ورزش به دنبال انتخاب و خرید بهترین کفش فوتبال هستند در این مقاله قصد داریم چند نمونه از بهترین این محصولات را معرفی کرده و ویژگی‌های آن‌ها را بررسی نماییم و یک راهنمای خرید از این کفش‌ها ارائه دهیم. پس اگر شما هم به دنبال خرید بهترین کفش فوتبال هستید با ما همراه باشید.
کفش نایکی Mercurial Superfty VI Pro AG _ Pro
بهترین کفش فوتبال
شرکت سازنده نایکی این محصول را به طور ویژه برای افراد و بازیکنانی طراحی و تولید کرده که می‌خواهند بر روی چمن‌های مصنوعی بازی کنند. همان‌طور که می‌دانید در حال حاضر تمامی بازی‌ها بر روی چمن برگزار نشده و شاهد تعداد زیادی از مسابقات هستیم که بر روی زمین‌ها و یا چمن‌های مصنوعی برگزار می‌گردند.
پس بازیکنان به کفش‌هایی نیاز دارند که بتوانند با استفاده از آن‌ها بر روی این زمین‌ها نیز به خوبی و راحتی بازی کرده و عملکرد قابل قبولی هم داشته باشند.
بنابراین اگر شما هم از جمله این افراد هستید و یا یک فوتبالیست حرفه‌ای به شمار می‌روید و می‌خواهید در بازی خود سرعت بیشتری داشته باشید بهتر است این کفش را برای خرید نظر بگیرید.

کفش آدیداس پردیتور Mutator 20.1
بهترین کفش فوتبال
این مدل را نیز می‌توان بهترین کفش فوتبال به شمار آورد که توسط کمپانی معروف و شناخته شده آدیداس طراحی و تولید شده و در بازار مصرف وجود دارد. ا
این مجموعه اولین نمونه از این محصولات را در سال ۱۹۹۴ به بازار ارائه داد و سپس تغییر و تحولاتی را در آن به وجود آورد و امروز هم شاهد حضور پررنگ این کفش‌ها در بازار هستیم.
کفش پردیتور آدیداس از یک پاشنه با ارتفاع کم به وجود آمده که پایداری قابل توجهی هم دارد. مجموعه سازنده در فرایند ساخت این محصول از فناوری تازه‌ای هم کمک گرفته که به آن تکنولوژی پوست شیطان گفته می‌شود.
به همین دلیل این محصول، مدلی بسیار محبوب برای بسیاری از بازیکنان فوتبال است. چراکه با استفاده از آن می‌توانند به راحتی توپ را هدایت کرده و با آن گل بزنند.

کفش پوما One 19.1 Evoknit
بهترین کفش فوتبال
از نظر بسیاری از علاقمندان به ورزش، این محصول بهترین کفش فوتبال به شمار می‌رود. از جمله مهمترین دلایل محبوبیت این محصول می‌توان به ویژگی‌های اصلی آن اشاره کرد که عبارتند از: راحتی بسیار بالا و نرمی قابل توجه.
کمپانی پوما بر این باور است که این کفش پای شما را مانند یک جوراب در بر خواهد گرفت. با وجود این ویژگی، فرآیند سبقت گرفتن از رقبا در طول بازی به راحتی اتفاق خواهد افتاد.

کفش آدیداس Copa Sense + Firm Ground
بهترین کفش فوتبال
کمپانی آدیداس این محصول خود را با ظاهر جذاب و منحصر به فردی طراحی کرده و در اختیار متقاضیان و علاقه مندان به ورزش فوتبال قرار داده است. از ظاهر جذاب و زیبای این کفش که بگذریم، عملکرد بسیار مناسب آن را مشاهده خواهیم کرد.
به همین دلیل این مدل را می‌توان بهترین کفش فوتبال برند سازنده آدیداس به شمار آورد. این محصول به گونه‌ای طراحی شده و ساختار آن به نحوی است که به بازیکنان این امکان را می‌دهد که به کنترل توپ به دفعات بیشتری دست بزنند و یا ضربات خود را محکم‌تر و با اطمینان بیشتری به توپ وارد سازند.
این کمپانی در فرایند ساخت این کفش و در اطراف پاشنه‌های آن از یک فناوری خاص بهره برده که به آن تکنولوژی سنس پود Sensepod گفته می‌شود.
با کمک این فناوری فضاهای منفی اطراف مچ پای بازیکن از بین خواهند رفت. از سوی دیگر میخ‌های به کار رفته در بخش‌های زیرین این کفش با استفاده از موادی نرم تزریق شده‌اند. به همین دلیل تاثیر بالاتری دارند.

کفش نیوبالانس Furon V6 Pro FG
بهترین کفش فوتبال
اگر از جمله بازیکنان حرفه‌ای و یا فوتبالیست‌های ستاره محسوب می‌شوید و یا بهترین بازی فوتبال را ارائه می‌دهید بهتر است به انتخاب و خرید این کفش دست بزنید. حتی دونده‌های حرفه‌ای هم می‌توانند از این کفش استفاده کرده و نتایج مطلوب و مورد نظر خود را به دست آورند.
با کمک این محصول که می‌توان آن را بهترین کفش فوتبال نیوبالانس به شمار آورد، می‌توانید به راحتی و با سرعتی بسیار بالا حریفان خود را پشت سر بگذارید. از سوی دیگر این کفش از طراحی ظاهری منحصر به فردی هم برخوردار شده و از این لحاظ نیز مورد توجه بسیاری از خریداران و بازیکنان فوتبال قرار می‌گیرد.
شرکت سازنده این محصول، در فرایند طراحی و ساخت آن از میخ‌های چند جهته استفاده کرده و یک شاسی نایلون سبک را به کار گرفته است، تا پاهای بازیکنان راحتی بیشتری را تجربه کند. این کفش‌ها را می‌توان به‌روزترین و جدیدترین محصول مجموعه نیوبالانس به شمار آورد.

کفش میزانو Morelia Neo 3 Beta Japan

اگر به دنبال انتخاب و خرید بهترین کفش فوتبال هستید تا راحتی زیادی را تجربه کرده و به اهداف مد نظر خود در زمین بازی دست پیدا کنید، بهتر است با این کفش ویژگی‌های خاص آن نیز آشنایی کافی حاصل کنید.
پوشیدن این کفش به شما کمک می‌کند تا جایگاه اصلی خود را در زمین بازی و مسابقه به دست آورید. از سوی دیگر شیوه طراحی این کفش به نحوی صورت پذیرفته است که می‌تواند به حفاظت از مچ پای شما دست بزند و جلوی وارد شدن هر گونه ضربه به آن را بگیرد.
پس اگر می‌خواهید در حین بازی از آسیب برکنار بمانید و یا ناخن‌های شما داخل کفش دچار شکستگی نشوند بهتر است این محصول را برای خرید در نظر بگیرید.

کفش آمبرو مدوسا Elite 3

با مشاهده این کفش و در اولین نگاه به تفاوت ظاهری آن با دیگر کفش‌های فوتبال و ورزش پی خواهید برد. چراکه این محصول برخلاف دیگر انواع این کفش‌ها بدون بند طراحی شده است.
به همین دلیل کمپانی سازنده بر این باور است که راحتی آن از سایر انواع این محصولات بیشتر بوده و چسبندگی قابل توجه آن هم بی نظیر است. در واقع این کفش در طول بازی به هیچ عنوان از پای بازیکن جدا نخواهد شد.
از سوی دیگر این کمپانی سعی خود را به کار گرفته تا محصولی را طراحی و تولید کرده و به بازار مصرف ارائه دهد که بیشترین منطقه ضربه را داشته و منطقه تماس با توپ آن هم به حداکثر ممکن رسیده است.
پس با استفاده از آن امکان گلزنی شما با افزایش قابل توجهی مواجه شده و می‌توانید در ارتفاعات بسیار بالاتری بر روی سر و یا بالای مدافعان تیم حریف قرار بگیرید.

کفش نایکی Mercurial Vapor 13 Elite FG

بسیاری از بازیکنان بر این باورند که کفش‌های کمپانی نایکی بهترین کفش فوتبال هستند و انتخاب و خرید آن‌ها گزینه بسیار مناسبی است.
چراکه این کمپانی در طراحی و ساخت محصولات ورزشی مورد نظر خود توجه بسیار زیادی به عنصر چالاکی، چابکی و سرعت دارد و لذا کفش‌هایی را تولید می‌کند که به سرعت بسیار بالاتر بازیکنان مدد می‌رسانند و این کفش یکی از بهترین گزینه‌ها و مدل‌های این محصولات به شمار می‌رود.
این نمونه از کفش کمپانی معتبر و شناخته شده نایکی برای اولین بار در سال ۲۰۰۲ و در تبلیغات جام جهانی معرفی شده سپس در سال ۲۰۱۸ توسط بسیاری از بازیکنان معروف و شناخته شده مورد استفاده قرار گرفت. این محصول از ویژگی‌ها و مزایای قابل توجهی برخوردار شده که به محبوبیت آن کمک رسانده‌اند.
یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن هم اضافه کردن یک ناحیه کششی و یا ارتجاعی به بخش جلویی پا است. پس با استفاده از این کفش فوتبال، بازیکنان راحتی و انعطاف پذیری قابل توجهی را تجربه خواهند کرد.
خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

خرید محصولات لگو

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

خرید محصولات لگو

توسط | بازی و سرگرمی, خرید از سایت های خارجی, خرید از سایت های خارجی, خرید از لک لک, دسته‌بندی نشده, سایت های جامع و کلی, سایر فروشگاه ها, فروشگاه های بزرگ, وسایل ورزشی و اسباب بازی | بدون نظر

خرید محصولات لگو

برند لگو Lego در سال ۱۹۳۲ و در کشور دانمارک پایه گذاری شد و موسس آن فردی به نام اول کرک کریستینسن ole kirk kristiansen است. وی نام برند مورد نظر خود را با ترکیب دو کلمه دانمارکی leg godt به دست آورد. معنای این دو عبارت “خوب بازی کن و یا خوب جفت و جور کن” است. در حال حاضر از تاسیس این کمپانی مدت زمانی بیشتر از ۸۵ سال می‌گذرد و کارخانه اسباب بازی سازی لگو یک شرکت جهانی و مدرن طی این سال‌ها به شمار می‌رود. این مجموعه محصولات بی‌شماری را طراحی و تولید نموده و روانه بازار مصرف کرده است. در این مقاله به معرفی و خرید محصولات لگو خواهیم پرداخت و آن‌ها را بررسی خواهیم کرد. پس اگر شما هم به دنبال شناخت بیشتری از محصولات این برند معروف و محبوب هستید با ما همراه باشید .

خرید محصولات لگو

مهمترین محصولات لگو

اسباب بازی‌ها و سیر تکاملی ساخت آن‌ها

کریستینسن در ابتدا و در سال ۱۹۱۶ یک فروشگاه تجاری خریداری کرده و در آن به ساخت انواع مختلف اثاثیه منزل اقدام کرد. پس از سوختن فروشگاه تجاری وی، فرصتی دست داد تا کریستین سن، کارگاه بزرگتری برای خود فراهم سازد.
او سعی کرد هزینه‌های تولید خود را کاهش دهد. پس به ساخت همان محصولات مد نظر خود در ابعاد کوچک اقدام کرد و قدم در مسیر ساخت انواع مختلف اسباب بازی گذاشت.
خرید محصولات لگو
یکی از مهمترین اسباب بازی‌هایی که این برند طراحی و تولید نمود اولین مدل‌های ماشین و کامیون بودند. پس از آن به تولید بسیاری از اسباب بازی‌های پلاستیکی روی آورد. از جمله این اسباب بازی‌ها می‌توان به کامیون‌هایی اشاره کرد که قابل جدا شدن از یکدیگر و سوار شدن مجدد بودند.
پس از آن این برند سعی کرد آجرهایی را طراحی کند که به یکدیگر متصل و یا قفل می‌شدند. محصولاتی که از یک مربع و یا مستطیل به شکل توخالی در بخش زیرین به وجود آمده و از تعدادی دکمه در بخش‌های بالایی برخوردار شده بودند.
بعد از آن چرخ‌های این مجموعه ساخته شدند که می‌توانستند در ساخت انواع ماشین، کامیون، اتوبوس و دیگر وسایل نقلیه این برند مورد استفاده قرار بگیرند. اثاثیه منزل و خانه‌های عروسکی از دیگر اسباب بازی‌هایی بودند که توسط این برند طراحی و تولید شدند.
در سال ۱۹۸۵ نیز این برند توانست انواع متنوعی از روبات‌ها را طراحی کرده و به بازار مصرف ارائه دهد و یا طیف بسیار وسیع و متنوعی از اسباب بازی‌های موتور دار که با استفاده از کامپیوتر تحت کنترل قرار می‌گرفتند را تولید کند .

قطعات کوچک و رنگارنگ لگو

یکی از مهم‌ترین و شناخته‌شده‌ترین محصولات لگو، همان قطعات کوچک و رنگارنگی هستند که در اصطلاح به آن‌ها آجرک‌های لگویی نیز گفته می‌شود. این نوع از قطعات به طور معمول کائوچویی بوده و یا از جنس پلاستیک به وجود می‌آیند.
بازیکنان می‌توانند این محصولات را به یکدیگر اتصال داده و اجسام و اشکال مد نظر خود را به وجود آورند. از جمله این اشکال و مدل‌ها می‌توان به خانه، قطار، کشتی، اتومبیل و … اشاره کرد. برخی از مدل‌های پیچیده‌تر را نیز می‌توان با استفاده از این قطعات به وجود آورد.
از جمله این اشکال می‌توان ماشین‌هایی را نام برد که از جعبه دنده و یا موتور برخوردار شده‌اند. تمامی این آجرها را می‌توانید پس از اتصال دادن به یکدیگر به راحتی از هم جدا کرده و اجسام و اشکال دیگری را به وجود آورید.
این برند آدمک‌های کوچک و متنوعی را نیز از جنس پلاستیک به وجود آورده که وجود آن‌ها کمک می‌کند تا بازی شما شکل جذاب‌تری به خود بگیرد .

روبات‌های لگو

شرکت سازنده لگو طی سالیان اخیر و با همکاری با برخی از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، چندین روبات با ویژگی‌های منحصر به فرد را نیز طراحی و تولید کرده و به بازار مصرف ارائه داده است. سری روبات‌های ساخته شده توسط این برند mindstorms نام گرفته‌اند.
این محصولات شامل بخش‌های متنوعی بوده و از قطعات بسیار زیاد، چندین سنسور ویژه و بخشی خاص و کاملا مشابه با مغز روبات به وجود آمده‌اند. تمامی افرادی که به عرصه روباتیک علاقه دارند از قبیل دانش آموزان می‌توانند با استفاده از این قطعات روبات مد نظر خود را به هر شکلی که تمایل دارند ایجاد نمایند و یا به برنامه نویسی آن دست بزنند.

طبق یک دسته بندی کلی می‌توان محصولات این برند را در گروه لگوهای کلاسیک، مینی فیگورها، سری لگو بتمن، مرد عنکبوتی، انتقام جویان، مکانیک و … جای داد. هر کدام از این محصولات از ویژگی‌های مخصوص به خود برخوردار شده‌اند. در ادامه به بررسی این قطعات خواهیم پرداخت .

لگو کلاسیک

برند لگو این دسته از محصولات را به نحوی طراحی کرده که برای خانه سازی کودکان بسیار مناسب و کاربردی هستند. در حال حاضر شما می‌توانید انواع متنوعی از این اسباب بازی‌ها را برای استفاده بزرگسالان نیز در بازار مشاهده کنید که بسیار هم محبوب بوده و طرفداران زیادی هم دارند.
با استفاده از این نوع قطعات شما می‌توانید هر شی و یا جسم مورد نظر خود را ایجاد کنید و لذا با هیچ گونه محدودیتی مواجه نخواهید شد. بنابراین اگر تمایل به رشد و پرورش قوه خلاقیت در کودکان و یا حتی بزرگسالان دارید می‌توانید این محصولات را برای خرید در نظر بگیرید.
لگوهای کلاسیک از قطعات کوچک و بزرگ بسیار زیادی به وجود آمده و مطابق و متناسب با گروه سنی مد نظر شما هستند .

مینی فیگورهای لوگو
خرید محصولات لگو
یکی دیگر از انواع قطعات ساخته شده توسط برند لگو، مینی فیگورها بوده که شامل قطعاتی بسیار ریز از چشم، مو، دست و یا پاها هستند. بسیاری از این محصولات با توجه و بر اساس شخصیت‌های معروف کارتونی ساخته شده و یا می‌توانید نام و نشان آن‌ها را در دنیای فیلم‌ها و سریال‌ها پیدا کنید.
به همین دلیل این قطعات از جمله محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات لگو به شما می‌روند. چراکه علاوه بر علاقه مندان به دنیای اسباب بازی، توانسته‌اند میل و نظر طرفداران فیلم و سریال‌ها را نیز به خود جلب کنند .

لگو بتمن

همان‌طور که می‌دانید بتمن یکی از پرطرفدارترین شخصیت‌های کارتونی در میان کودکان خردسال، نوجوانان و یا حتی برخی از جوانان است. به همین دلیل برند لگو برخی از محصولات و قطعات خود را با توجه به این شخصیت محبوب طراحی و تولید کرده و در اختیار خریداران قرار می‌دهد.
در حال حاضر لگو بتمن با تنوع طرح و رنگ بسیار زیادی در فروشگاه‌های مختلف به چشم می‌خورد که شما می‌توانید آن را به شیوه آنلاین و یا حضوری انتخاب خریداری کنید.
لگو روبات بتمن، ماشین بتمن و … نیز در بازار وجود دارند. پس هیچ گونه محدودیتی در انتخاب و خرید محصولات مورد نظر خود نخواهید داشت.

لگو مرد عنکبوتی

مرد عنکبوتی لگو نیز طرفداران خاص خود را داشته و محصولی بسیار محبوب و پرفروش به شمار می‌رود. قطعات لگوی این کاراکتر کارتونی نیز متناسب با سن و سال افراد مختلف طراحی و تولید شده و مدل‌های ساده تا پیچیده هم دارند.
پس می‌توانید با در نظر گرفتن رده سنی خود محصول مناسب را انتخاب کرده و به خرید آن دست بزنید. سپس با سر هم کردن و یا اتصال دادن قطعات آن به یکدیگر به یک فیگور جذاب از مرد عنکبوتی دست پیدا کنید .

لگو انتقام جویان

بخش بسیار مهم و وسیعی از محصولات لگو موجود در بازارهای مصرف، قطعات لگویی مربوط به انتقام جویان هستند. این قطعات در انواع و اقسام مختلفی ساخته شده و شامل سری‌های ساده تا پیچیده هستند.
تنوع اشکال و از سوی دیگر فیگورهای مختلف و جذاب باعث شده تا این قطعات از جمله محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات لگو باشند .

لگو مکانیک

اگر تمایل دارید برای کودک خود امکان و فرصت شناخت قطعات و بخش‌های مختلف تشکیل دهنده یک ماشین را به وجود آورید و به او فرصت دهید تا با سرهم کردن این قطعات، آشنایی کافی با ساختار یک اتومبیل به دست آورد، بهتر است به خرید لگو مکانیک و یا لگو تکنیک دست بزنید.
این نوع از محصولات لگو با استفاده از تکه‌ها و قطعاتی بزرگ‌تر به وجود آمده و تنوع بیشتری هم دارند. علاوه بر کودکان، بزرگسالان نیز قادر به استفاده از این قطعات با رده سنی بالاتر خواهند بود. قطعات تدارک دیده شده برای بزرگسالان، کوچک‌تر بوده و پیچیدگی بیشتری هم دارد.
خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

خرید محصولات فابر کاستل

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

خرید محصولات فابر کاستل

توسط | بازی و سرگرمی, خرید از سایت های خارجی, خرید از سایت های خارجی, سایت های جامع و کلی, سایر فروشگاه ها, لباس، کیف و کفش, وسایل ورزشی و اسباب بازی | بدون نظر

معرفی محصولات فابر کاستل

فابر کاستل Faber-Castell نام و برندی آشنا برای بسیاری از افراد است. چرا که این مجموعه یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های سازنده انواع مختلف نوشت افزار و بزرگترین آن‌ها به شمار می‌رود. این شرکت در سال ۱۷۶۱ در کشور آلمان تاسیس شد و موسس آن فردی به نام کاسپر فابر است. در حال حاضر محصولات فابر کاستل از جمله محبوب‌ترین و شناخته شده‌ترین محصولات در میان دانش‌ آموزان در سراسر نقاط جهان هستند. بسیاری از نقاشان و طراحان حرفه‌ای و یا علاقمندان به هنر نقاشی نیز از محصولات این برند استفاده می‌کنند.

خرید محصولات فابر کاستل
در این مقاله قصد معرفی محصولات فابر کاستل را داریم و می‌خواهیم راهنمای خرید برخی از مهم‌ترین این کالاها را ارائه دهیم. پس اگر شما هم به دنبال انتخاب و خرید نوشت افزارهای تولید شده توسط این شرکت هستید با ما همراه باشید.
دسته بندی محصولات فابرکاستل

طبق یک دسته بندی کلی می‌توان محصولات تولید شده توسط برند فابرکاستل را در چند گروه اصلی جای داد که عبارتند از: آبرنگ‌ها، گواش‌ها و رنگ‌ها، تراش و پاک کن، ست و لوازم جانبی تحریر، غلط گیرها، کوله پشتی و جامدادی، لوازم اداری، انواع مختلف ماژیک، مداد شمعی و پاستل‌ها، مداد و مداد رنگی و … در ادامه به شرح مختصر برخی از این محصولات پرداخته‌ایم.

مدل‌های مختلف مداد رنگی
خرید محصولات فابر کاستل
برند فابرکاستل در حال حاضر با عنوان یکی از بهترین برندهای سازنده انواع مختلف مداد رنگی در جهان معروف و شناخته شده است. بسیاری از مبتدیان و طراحان حرفه‌ای از محصولات این کمپانی برای ترسیم طرح و نقش‌های مورد نظر خود استفاده می‌کنند.
از جمله مهمترین انواع مدادهای رنگی تولید شده توسط این کمپانی می‌توان به مدادهای رنگی کلاسیک، مداد رنگی پلی کروم، مدادهای آبرنگی و اسکچ اشاره کرد. هر کدام از این مدادها را می‌توانید در موقعیت‌های خاصی مورد استفاده قرار دهید.
چرا که در کنار مشابهت‌ها با یکدیگر اختلافاتی هم دارند. از میان این محصولات مدادهای رنگی کلاسیک شناخته شده‌ترین بوده و شکل و شمایل شش ضلعی آن‌ها برای برای بسیاری از افراد پر خاطره است. تمامی مدادهای رنگی تولید شده توسط این مجموعه از چوب‌های با کیفیت و مرغوبی به وجود آمده و به راحتی و بدون هیچ گونه دردسری می‌توانید آن‌ها را بتراشید.
این محصولات در بسته بندی‌های ۲۴ رنگ، ۳۶ رنگ و … فراهم شده و به بازار مصرف ارائه می‌شوند. پس می‌توانید با توجه به نوع نیاز و مصارف خود جعبه‌های با تعداد مناسب را انتخاب و خریداری کنید.
مداد رنگی پلی کروم فابرکاستل پاسخگوی نیازهای نقاشان حرفه‌ای بوده و از مدادهای رنگی اسکچ این برند نیز می‌توانید برای ایجاد طرح و نقش‌های تخصصی استفاده کنید.
این کمپانی مجموعه‌ای از مدادهای آبرنگی را نیز روانه بازار مصرف نموده که می‌توانید از آن‌ها، هم به عنوان مداد رنگی و هم به عنوان آبرنگ استفاده کنید.

تراش و پاک‌ کن

کمپانی فابر کاستل انواع متنوعی از تراش‌ها و پاک کن‌ها را متناسب با نوع نیاز کاربران طراحی و تولید نموده و در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. از میان این محصولات تراش پاک کن چرخشی این کمپانی محبوبیت و طرفداران بسیار زیادی داشته و طیف وسیعی از افراد و کاربران عادی، دانش آموزان، افراد نیمه حرفه‌ای و یا متخصص می‌توانند از آن‌ استفاده کنند.
این محصول طراحی جالب توجهی داشته و مشابه با یک مداد ساخته شده است. مدادی که اندکی کوتاه‌تر از مدادهای عادی بوده و کمی هم تپل‌تر به نظر می‌رسد. اگر از جمله افرادی هستید که شیوه طراحی لوازم تحریر برایتان اهمیت ویژه‌ای دارد می‌توانید این محصول را برای خرید در نظر بگیرید.
در حقیقت ترکیب پاک کن و تراش و واقع شدن این دو در یک محصول، تراش پاک کن چرخشی برند فابرکاستل را محصولی ممتاز، جالب توجه و بی رقیب ساخته است.

کوله پشتی

کوله پشتی فابرکاستل را شاید نتوان یکی از نوشت‌ افزارهای این کمپانی به شمار آورد، اما بدون شک یکی از محبوب‌ترین انواع کوله پشتی‌ها در سراسر جهان است. کمپانی فابرکاستل این محصولات را در تنوعی از طرح‌ها، رنگ‌ها و مدل‌ها تولید نموده و با ویژگی‌های مختلف و مناسب کاربرد در سنین و موقعیت‌های گوناگون روانه بازار مصرف ساخته است.
برای نمونه تعداد زیپ کوله‌ پشتی‌های این برند با یکدیگر متفاوت بوده و یا از تعداد جیب داخلی و خارجی مختلفی به وجود آمده‌اند. پس شما می‌توانید با در نظر گرفتن تعداد وسایل و ابزارهایی که قصد حمل و جابجایی آن‌ها را دارید کوله پشتی‌های یک زیپ ۴ زیپ، ۳ زیپ و … این برند را برای خرید در نظر بگیرید.
بسیاری از این محصولات به صورت مقاوم در برابر ضربه طراحی شده و یا بندهایی با طراحی ارگونومیک دارند. بنابراین می‌توانید آن‌ها را به راحتی حمل و نقل نموده و به مکان مورد نظر خود منتقل کنید. همچنین می‌توانید طول بندهای این محصولات را بنا به دلخواه خود تغییر داده و کم یا زیاد کنید.

جامدادی

همان‌طور که می‌دانید جامدادی یکی از ضروری‌ترین لوازم و تجهیزات به ویژه برای دانش آموزان، طراحان و نقاشان است که به آن‌ها کمک می‌کند تا مداد و سایر ابزار کوچک خود را در مکانی مناسب جای دهند و آن‌ها را از مفقود شدن، حفظ و نگهداری کنند.
برند فابر کاستل در حال حاضر تنوعی از جامدادی‌ها را تهیه کرده و در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. این محصولات از وزن‌های مختلفی برخوردار شده و ابعاد و طول و عرض آن‌ها نیز متفاوت است. جنس جامدادی‌های ساخته شده توسط این کمپانی نیز متنوع بوده و رنگ‌های آن‌ها نیز مختلف است.
پس شما می‌توانید با توجه به موقعیت و گروه سنی خود و البته مصارفی که در نظر دارید بهترین این محصولات را برای خرید در نظر بگیرید. این کالاها به صورت‌های ۲ زیپ، ۳ زیپ و … طراحی و تولید شده‌اند تا پاسخگوی نیاز و سلیقه‌های گوناگون مشتریان باشند.

ماژیک

انواع مختلف ماژیک فابر کاستل از جمله محصولات بسیار پرطرفدار محسوب می‌شوند که در رنگ‌های مختلف قرمز، آبی، مشکی، سبز و … طراحی و تولید شده و در دسترس متقاضیان قرار می‌گیرند. این محصولات برای مصارف غیر حرفه‌ای و حرفه‌ای شما تدارک دیده شده و در بسته بندی‌های متنوع ۱۲ عددی، ۲۴ عددی و … در اختیارتان قرار می‌گیرند.
یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین انواع ماژیک ساخته شده توسط برند فابر کاستل، ماژیک پیست آرتیست براش است. این محصول برای مصارف حرفه‌ای مناسب بوده و در بسته بندی ۶۰ عددی روانه بازار شده است.
ماژیک پیست آرتیست براش فابر کاستل از ویژگی‌های خاصی برخوردار شده که آن را متناسب با مصارف حرفه‌ای می‌سازد. برای نمونه از مقاومت بسیار بالایی در برابر نور مستقیم خورشید برخوردار شده و به شکل ضد آب طراحی شده است.
از سوی دیگر با استفاده از جوهرهای هندی کار می‌کند و در فرایند ساخت آن از اسید استفاده نشده است. این ماژیک امکان ترکیب با مدادهای رنگی پلی کروم این برند را نیز دارد.
کمپانی فابر کاستل انواع متنوعی از مدادهای نوکی، ماژیک‌های علامت گذاری، روان نویس، خودکار، پاستل گچی، مغز اتود، ست گرافیک و … را نیز تولید کرده و در دسترس متقاضیان قرار داده است.
خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

لپ تاپ گیمینگ

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

لپ تاپ گیمینگ الاین ور

توسط | بازی و سرگرمی, بلاگ لک لک, تجهیزات الکترونیک و لوازم جانبی, خرید از سایت های خارجی, خرید از سایت های خارجی, دسته‌بندی نشده, فروشگاه های بزرگ, معرفی فروشگاه های آنلاین, وسایل ورزشی و اسباب بازی | بدون نظر

معرفی لپ تاپ گیمینگ الاین ور
لپ تاپ گیمینگ الاین ور یکی از جذاب‌ترین لب‌تاپ‌هایی است که شما باید حتما یکی از مدل‌‌های آن را در خانه داشته باشید. آنها باریک‌ترین، سریع‌ترین و قوی‌ترین لپ‌تاپ‌هایی هستند که این برند تا به حال ساخته است و جزء بهترین لپ‌تاپ‌های بازی‌اند که در حال حاضر در بازار موجود هستند. کیفیت بالای این دستگاه به خاطر ترکیب عملکرد بالا و طراحی فوق‌العاده آن است. آن‌ها یکی از قوی‌ترین لب‌تاپ‌هایی است که برای بازی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
قیمت الاین ورها بالا است، اما اگر جزء کاربرانی هستید که برای بازی، زیاد خرج می‌کنید، بهتر است که روی چنین لب‌تاپ‌هایی سرمایه‌گذاری کنید. Alienware در سال 1996 ساخته شده و توسط افرادی چون نلسون گونزالس و الکس آگیلا تاسیس و گسترش یافت؛ همچنین توسعه این شرکت با فرانک آزور، آرتور لوئیس، جو بالردی و مایکل اس. دل همراه است. در ادامه به معرفی محصولات گیمینگ الاین ور بیشتر می‌پردازیم.

آیا Alienware ارزش خرید دارد؟
الاین ورها علی‌رغم قیمت بالایی که دارند، اما ارزش سرمایه‌گذاری دارند. با این حال، چیزی که می‌توانیم به شما بگوییم این است که لپ تاپ گیمینگ Alienware تحت کار کردن زیاد زودگرم می‌شوند، اما در نهایت بسته به سطح بالایی که به کاربران ارائه می‌کند، اکثرا از داشتن آن راضی هستند. الاین ورها یکی از بهترین برندهای لب‌تاب‌های بازی هستند که با سخت افزار و نرم افزاری قوی همراه است؛ همچنین اختصاصا برای بازی کردن طراحی شده‌اند.
برنامه‌هایی مانند Alienware Command Center به کاربران کنترل خوبی بر نحوه عملکرد سیستم می‌دهد؛ به طوری که آن‌ها می‌توانند از سرعت فن تا رنگ های RGB را تحت کنترل خود در بیاروند. عملکرد بالای این برند باعث شده تا کاربران به راحتی از آن‌ها برای گیمینگ استفاده کنند. Alienware یکی از زیرمجموعه‌های برند Dell است، به این معنی که آن‌ها شرکتی هستند که به طور مستقیم تحت مالکیت و تحت تاثیر Dell قرار دارند. این برند در زمینه ساخت لب‌تاپ‌های مناسب گیمینگ فعالیت دارند.

لپ تاپ گیمینگ

بهترین لپ‌تاپ‌های Alienware کدامند؟
x17 R2 یکی از بهترین لب‌تاپ‌هایی است که در پیشنهادات ما قرار دارد. این لپ‌تاپ پرچم‌دار از آخرین پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل استفاده می‌کند. در همین حال، یک پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 3080 Ti می‌تواند بهترین انتخاب برای بازی کردن باشد و تصاویری عالی و نرخ فریم ثابت را ارائه دهد. از نظر قدرت، هیچ لپ‌تاپ دیگری به پای Alienware با پتانسیل فوق‌العاده x17 R2 k نمی‌رسد و به همین دلیل است که، جایگاه خوبی در بین همه لب‌تاپ‌های گیمینگ دارد.
اگر به دنبال یک لپ‌تاپ با پتانسیل گرافیکی بالایی هستید، چرا روی لپ‌تاپی با صفحه‌نمایش بزرگ و چشمگیر سرمایه‌گذاری نکنید؟ آن‌ها برای بازی کردن فوق‌العاده هستند. Alienware m15 R4 در نوع خود یک لپ‌تاپ گیمینگ چشمگیر است و عملکرد عالی در بازی‌ها و VR ارائه می‌دهد. بزرگی صفحه نمایش فوق العاده این لب‌تاپ به گونه‌ای روشن و واضح است که چشم‌های شما را به خود خیره می‌کند. در ادامه هر یک از این لب‌تاپ‌های گفته شده را بیشتر و دقیق‌تر بررسی می‌کنیم.

لب‌تاپ‌ Alienware X17 R2
سریع‌ترین، قوی‌ترین و باریک‌ترین لب‌تاپ‌ها متعلق به الاین ورها است. X17 R2 که یکی از تراشه‌های Alder Lake نسل دوازدهم اینتل را دارد، از بهترین لب‌تاپ‌های گیمینگ به حساب می‌آید. پردازنده گرافیکی GeForce RTX 3080 Ti انویدیا برای بازی کردن فوق‌العاده است. نوت بوک Alienware همراه با 64 گیگابایت رم عرضه می‌شود. اگر این سطح از قدرت و عملکرد هنوز شما را تحت تأثیر قرار نداده، نگران نباشید. ویژگی‌های دیگری نیز این لب‌تاپ‌ها دارند. x17 R2 دارای گزینه‌های فوق‌العاده پنل با نرخ تازه‌سازی بالا است؛ آن‌ها شامل صفحه نمایش درخشان 120 هرتز و UHD است که x17 R2 را به یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های 4K موجود تبدیل می‌کند.

لپ تاپ گیمینگ

تجربه بازی جذاب با Alienware x15
Alienware x15 کامل کننده واقعی لپ‌تاپ‌های پرچمدار جدید سری X Alienware است. لپ‌تاپ‌های سری X برخی از باریک‌ترین و سبک‌ترین لپ‌تاپ‌های بازی هستند که Alienware ارائه می‌کند. شما می‌توانید برای همیشه با لب‌تاپ‌های سنگین و بزرگ خداحافظی کنید. x15 از پردازنده Core i9 نسل یازدهم اینتل و 32 گیگابایت رم بهره می‌برد که در عملکرد و چندوظیفه بودن عملکرد قابل توجهی دارد. در حال حاضر، صفحه نمایش x15 به یک پنل 1080p محدود شده است، اما می‌تواند نرخ تازه سازی فوق العاده سریع تا 360 هرتز را داشته باشد.
این لب‌تاپ از اجزای قدرتمند و بزرگی تشکیل شده به همین دلیل وجود چهار فن در این مجموعه باعث شده تا گرمای تولید شده را از بین ببرد. این لپ‌تاپ هم قابل حمل‌تر از x17 است و هم از نظر قدرت در مقایسه با لپ‌تاپ‌های سری M که قبل از آن عرضه شده بودند، یک سطح متوسط رو به عالی است.

لب‌تاپ M17 R4 الین ور
اگر به دنبال یک لپ‌تاپ جدید هستید و بازی کردن با آن یکی از اولویت‌های شما است، M17 R4 باید در لیست نهایی شما قرار بگیرد. صفحه نمایش 17.3 اینچی یکی از مزیت‌های جذاب این لب‌تاپ است. بازی کردن در لب‌تاپی کوچک اما با صفحه بزرگ،‌ می‌تواند برای گیمیرها خبر خوبی باشد؛ در حال حاضر قدرت فراوانی در پردازنده قدرتمند نسل دهم اینتل Core i9 m17 R4 وجود دارد، گرافیک GeForce RTX 3080 انویدیا فوق‌العاده آن را جذاب کرده همچنین داشتن 16 گیگابایت VRAM باعث شده تا آن را تبدیل به بهترین محصول گیمینگ کند.

لپ تاپ گیمینگ

آشنایی با محصول گیمینگ Alienware m15 R4
Alienware m15 R4 ممکن است در مقیاس کوچکتر از مدل m17 خود باشد، اما این بدان معنا نیست که از امکانات و ویژگی‌های کمتری برخوردار است. لپ‌تاپ 15 اینچی الاین ور در بازی‌هایی مانند Assassin’s Creed Odyssey و Shadow of the Tomb Raider، توانسته خود را نشان دهد. بدون شک به دلیل پردازنده Core i7 نسل دهم اینتل، 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت SSD فشرده توانسته نسبت به رقبای خود جلوتر بزند.
اگر بخواهیم درباره صفحه نمایش صحبت کنیم؛ صفحه نمایش نه تنها شفاف و روشن دارد بلکه 149.5 درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. همین امر منجر به تصویری فوق العاده واضح و رنگارنگ می‌شود. در حالی که مدل OLED 4K به نرخ تازه‌سازی 60 هرتز محدود شده است، تنظیمات دیگر امکان نمایش پنل Full HD با نرخ تازه‌سازی تا 300 هرتز را فراهم می‌کنند. همچنین فناوری Optimus و G-Sync باعث شده تا شما بتوانید یک بازی نرم و روان را تجربه کنید. ویژگی‌های اصلی این لب‌تاپ به شرح زیر خلاصه شده است:
• پردازنده‌ی مرکزی Intel Core نسل یازدهم
• گرافیک Nvidia GeForce RTX 3080
• ۶۴ گیگابایت رم
• نرخ‌های تازه‌سازی بالاتر تا 360 هرتز

لپ تاپ گیمینگ
Alienware m15 Ryzen
دیدن لپ‌تاپ Alienware مبتنی بر AMD ممکن است نادر باشد، ولی الاین ور توانسته تا تکنولوژی AMD را وارد لپ‌تاپ‌های خود کند. نسخه m15 Ryzen یکی دیگر از لپ‌تاپ‌های گیمینگ Alienware است. این محصول مناسب گیمینگ توانسته تا قدرت پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 3060 را با عملکرد قوی پردازنده AMD Ryzen 7/9 ترکیب کند. بعضی از گیمیرها ترجیح می‌دهند که فقط سیستم AMD در این دستگاه به کار رفته باشد؛ ولی ترکیب این دو سیستم قدرت و عملکرد بالایی را برای این نسخه از لب‌تاپ‌ها به وجود آورده است. به طور کلی لب‌تاپ‌های الاین ور به داشتن قدرت زیاد معروف هستند. به همین دلیل است که از آن‌ها برای گیمینگ استفاده می‌کنند. نمایشگرهای 1080p تا حداکثر 360 هرتز و 1440p با فرکانس 240 هرتز دو مدلی هستند که در این مدل از لب‌تاپ دیده می‌شوند. داشتن وضوح بالا همراه با عملکرد قوی چیزی نیست که بتوان به راحتی از آن چشم‌پوشی کرد.
خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

خرید اسباب بازی حیوانات خانگی

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

وسایل سرگرمی حیوانات خانگی

توسط | بازی و سرگرمی, خرید از سایت های خارجی, خرید از سایت های خارجی, دسته‌بندی نشده, سایت های جامع و کلی, وسایل ورزشی و اسباب بازی | بدون نظر

وسایل سرگرمی حیوانات خانگی
درصورتی‌که در منزل خود حیوان خانگی دارید، باید برخی وسایل سرگرمی برای بازی کردنش بخرید تا مطمئن شوید که حوصله او سر نمی‌رود. در اینجا می‌خواهیم به معرفی برخی از مهم‌ترین وسایل سرگرمی حیوانات خانگی بپردازیم و به شما نشان دهیم که برای هر یک از حیوانات خانگی مخصوص، باید چه نوع وسایل سرگرمی خرید. پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید و یک یا چند مورد از این وسایل سرگرمی را برای حیوان خانگی خود بخرید.
خرید اسباب بازی حیوانات خانگی
رایج‌ترین حیوانات خانگی
حیوانات خانگی انواع مختلفی دارند که مهم‌ترین ویژگی مشابه در همه آن‌ها، رام بودن آن‌هاست. این بدان معنی است که نیازی نیست شما نگران گاز گرفتن و یا آسیب از طرف حیوان خانگی خود باشید. از سوی دیگر، حیوانات خانگی با یکدیگر فرق دارند و شما باید بسته به شخصیت خود، یک حیوان خانگی مناسب خریداری کنید و به دنبال یک وسیله مناسب برای سرگرمی او باشید.
برخی از رایج‌ترین حیوانات خانگی که اغلب افراد آن‌ها را برای خرید انتخاب می‌کنند، مواردی مانند سگ، گربه و یا پرندگانی مثل طوطی هستند. اگر شما هم هر یک از این حیوانات را در منزل خود پرورش می‌دهید، فراموش نکنید که باید برخی وسایل سرگرمی برای بازی کردن او بخرید؛ زیرا حیوانات هم دقیقاً مانند انسان، به سرگرمی و بازی کردن نیاز دارند.
بهترین وسایل سرگرمی حیوانات خانگی
هیچ تفاوتی ندارد که شما چه حیوان خانگی را در منزل خود پرورش می‌دهید، همیشه باید یک وسیله جذاب و دوست‌داشتنی برای سرگرمی و بازی کردن او خریداری کنید تا سرگرم باشد. در ادامه، می‌خواهیم برخی از مهم‌ترین و بهترین وسایل سرگرمی حیوانات خانگی را به شما معرفی کنیم.
اسباب‌بازی جویدنی برای پرنده
اگر در منزل خود یک پرنده دارید، برای سرگرمی آن می‌توانید از یک اسباب‌بازی جویدنی برای سرگرمی و استفاده کنید. این اسباب‌بازی‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که باعث می‌شوند پرنده شما تا ساعت‌ها درگیر آن باشد و با آن سرگرم می‌شود.
خرید اسباب بازی حیوانات خانگی
مهم‌ترین ویژگی این اسباب‌بازی، این است که یک زنگ جالب و خوش‌صدا دارد که هرموقع صدا می‌دهد، کنجکاوی پرنده شما نیز برانگیخته می‌شود. نکته جالب‌توجه درباره اسباب‌بازی‌های جویدنی برای پرندگان، داشتن کلسیم است و این قابلیت باعث می‌شود که هر موقع پرنده شما آن را به دندان خود می‌گیرد ، این کلسیم وارد بدن او شده و باعث تقویت استخوان‌هایش می‌شود.
اسباب‌بازی دندانی برای سگ یا گربه
از سوی دیگر، سگ یا گربه خیلی نمی‌توانند از این نوع اسباب‌بازی‌ها استفاده کنند و باید نوعی اسباب‌بازی برای آن‌ها بخرید که بتوانند آن‌ها را به دندان بگیرند و با آن سرگرم شوند. یکی از مهم‌ترین دلایلی که ما این نوع اسباب‌بازی را در فهرست بهترین وسایل سرگرمی حیوانات خانگی قرار داده‌ایم، این است که شما از آسیب رسیدن به مبل، دمپایی و وسایل منزل خود جلوگیری کنید. زیرا درصورتی‌که سگ شما یک اسباب‌بازی دندانی خوبی نداشته باشد، احتمال دارد این وسایل منزل شما را جویده و دچار آسیب کند.
وسایل سرگرمی حیوانات خانگی
علاوه‌بر ضرر مالی، این موضوع باعث می‌شود که دهان سگ شما به چیزهای آلوده برخورد کرده و درنتیجه، احتمال ورود میکروب به او بسیار زیاد است. به همین دلیل هم برای جلوگیری از بیمار شدن حیوان خانگی خود هم باید حتماً این نوع اسباب‌بازی را برای خریداری کنید. اسباب‌بازی‌های دندانی می‌توانند از هر جنسی باشند، اما بهتر است از جنس پلاستیک تهیه شوند تا به دندان و دهان سگ و گربه شما آسیبی نرساند.
اسباب‌بازی توپ برای سگ یا گربه
یکی دیگر از نمونه‌های اسباب‌بازی که باید حتما برای سگ و گربه خود خریداری کنید، اسباب‌بازی‌های مدل توپ هستند. این اسباب‌بازی‌ها می‌توانند حیوان خانگی شما را بیش از اندازه سرگرم و خوشحال کنند. نکته جالب‌توجه درباره اسباب‌بازی توپی برای حیوانات خانگی به‌خصوص سگ، این است که به کمک آن‌ها می‌توانید سگ خود را آموزش بدهید تا در مواقع ضروری، از فرمان شما اطاعت کند. از سوی دیگر، این اسباب‌بازی باعث می‌شود که سگ شما بیش از اندازه فعالیت داشته باشد و سرگرم شود.
a4
اسباب‌بازی دیسک فریزبی و بوم‌رنگ برای سگ
از دیگر وسایل سرگرمی حیوانات خانگی که اهمیت زیادی در سرگرمی و و برانگیختن حس هیجان سگ یا گربه دارد، دیسک فریزبی یا بومرنگ است. اغلب حیوانات خانگی مانند سگ یا گربه و به‌خصوص سگ، علاقه بسیار زیادی به این نوع وسایل بازی دارند.
برای استفاده از دیسک فریزبی موقع بازی کردن با سگ خود، باید دقیقاً مشابه توپ بازی اقدام کنید و آن را به فاصله دوری بیاندازید تا سگ آن را برای شما بیاورد. بااین‌حال، مهم‌ترین تفاوت دیسک فریزبی با توپ بازی، در سرعت و جهت حرکت آن‌هاست.
خرید اسباب بازی حیوانات خانگی
ازآنجاکه جهت حرکت این وسیله بازی مدام تغییر می‌کند، می‌توانید یک بازی چالشی‌تر و هیجان انگیزتری برای سگ خود رقم بزنید. این بازی علاوه‌بر سرگرمی، باعث برانگیختن هوش و انرژی حیوان خانگی شما می‌شود. به همین دلیل هم آن را یکی از بهترین وسایل سرگرمی حیوانات خانگی می‌دانیم.
عروسک و اسباب‌بازی نرم
بسته به این‌که شما چه حیوان خانگی در منزل خود دارید، اغلب آن‌ها دوست دارند با اسباب‌بازی‌های نرمی بازی کنند. البته توجه داشته باشید که عروسک‌های نرم خیلی برای پرندگان مناسب نیستند؛ زیرا این احتمال وجود دارد که آن‌ها با نوک خود، محتویات درون اسباب‌بازی را به‌طور کامل بیرون بریزند.
خرید اسباب بازی حیوانات خانگی
البته عروسک و اسباب‌بازی‌های نرم برای حیوانات خانگی انواع مختلفی دارند و هر یک از آن‌ها از جنس‌های متنوعی تولید شده‌اند. برای مثال، بعضی از این اسباب‌بازی‌ها از خود صدا تولید می‌کنند که البته ممکن است باعث برانگیختن کنجکاوی حیوان خانگی شما شده و باعث می‌شود که آن را پاره کند تا ببیند که درون آن چه چیزی است.
وسایل بازی صدادار
مطمئناً توجه هر حیوان خانگی با هر نوع صدا، جلب می‌شود. به همین دلیل هم شما می‌توانید برای انواع مختلف حیوانات خانگی خود، اسباب‌بازی‌های صدادار بخرید تا موقع استفاده کردن، صدا از خود تولید کند و توجه حیوان خانگی شما را به خود جلب نمایند. توجه داشته باشید که بهتر است این اسباب‌بازی‌ها از پلاستیک باکیفیت تولید شده باشند تا موقع استفاده، به حیوان خانگی شما آسیبی وارد نکند.
دوچرخه و تردمیل سگ
یکی از محبوب‌ترین و البته گران‌ترین وسایل سرگرمی حیوانات خانگی که تاثیر زیادی در رام کردن و آموزش حیوان شما دارد، دوچرخه و یا تردمیل برای سگ‌ها هستند. نکته جالب‌توجه درباره این دستگاه‌ها، این است که باعث می‌شوند تا حیوان خانگی شما دچار کاهش وزن شده و از نظر سلامتی بهبود پیدا کنند.
خرید اسباب بازی حیوانات خانگی
خصوصاً این‌که حیواناتی مانند سگ، به پیاده‌روی نیاز دارند و اگر روزی وقت این کار را نداشتید و یا هوای بیرون و مناسب پیاده‌روی نبود، می‌توانید از دوچرخه یا تردمیل برای راه رفتن سگ خود استفاده کنید.
نکته مهمی که در این زمینه باید به یاد داشته باشید، این است که قبل از همه چیز، باید به سگ و گربه خود برای استفاده از تردمیل یا دوچرخه آموزش دهید. اما به‌طورکلی، استفاده از این دستگاه‌ها و وسایل بازی نیاز به انرژی و دقت خیلی بیشتری دارد و به همین دلیل هم یک وسیله بازی سخت شمرده می‌شود.
تاب برای طوطی
اگر در منزل خود یک پرنده و یا طوطی دارید، برای سرگرم کردن آن می‌توانید یک تاب رنگارنگ خریداری کرده و در قفس وصل کنید. بازی کردن و تاب خوردن می‌تواند تا حد زیادی باعث خوشحالی طوطی شما شود.
خرید اسباب بازی حیوانات خانگی
نردبان برای پرندگان خانگی
یکی دیگر از محبوب‌ترین وسایل سرگرمی حیوانات خانگی که بیشتر برای پرندگان و به‌خصوص طوطی‌ها استفاده می‌شود، نردبان است. شما می‌توانید این نردبان را از بالا تا پایین قفس طوطی خود به‌صورت اریب وصل کنید. البته توجه داشته باشید که بهتر است نردبانی بخرید که رنگ‌های شادتری دارد تا توجه طوطی را به سمت خود جلب کند.

اسباب‌بازی چرخ و توپ برای همستر
همستر‌ها هم جزو محبوب‌ترین و بهترین حیوانات خانگی شناخته می‌شوند که ظاهر بسیار زیبا و دوست‌داشتنی دارند. برای سرگرم کردن همستر خود، می‌توانید از چرخ و توپ استفاده کنید و وقتی همستر درون چرخ قرار می‌گیرد، می‌تواند تا ساعت‌ها و یا حتی روزها سرگرم شود. علاوه‌براین‌که این نوع اسباب‌بازی می‌تواند به ورزش کردن همسر نیز کمک زیادی کند.
شن و ماسه برای همستر
یکی دیگر از وسایل سرگرمی حیوانات خانگی که می‌توانید برای بازی کردن همستر خود خریداری کنید، شن و ماسه است. با استفاده از این موارد، همستر شما شن و ماسه را حفاری کرده و تا ساعت‌ها مشغول می‌شود.
از سوی دیگر، اغلب همستر‌ها از پاشیده شدن گرد شن و ماسه روی بدن خود خوششان می‌آید. البته توجه کنید که این شن و ماسه را باید حتماً بخرید و خودتان از بیرون جمع‌آوری نکنید؛ زیرا این احتمال وجود دارد که میکروب به بدن همستر شما وارد و باعث آسیب رسیدن به سلامتی او شود.
مهم‌ترین نکات برای خرید وسایل سرگرمی حیوانات خانگی
اگر شما هم می‌خواهید هر یک از وسایل سرگرمی حیوانات خانگی را با نام بردیم را برای حیوان خانگی خود خریداری کنید، باید به نکات بسیار زیادی توجه کنید. اما قبل از در نظر گرفتن هریک از این فاکتورها، فراموش نکنید که مشارکت شما در بازی حیوان خانگی‌تان می‌تواند تاثیر زیادی در برانگیختن احساسات مثبت او داشته باشد.

به همین دلیل هم بهتر است بعد از خرید هر یکی از انواع وسایل بازی برای حیوان خانگی خود، با او همبازی شوید تا احساس تنهایی نکند. در اینجا برخی از مهم‌ترین نکاتی که برای خرید وسایل بازی برای حیوانات خانگی باید به آن توجه کنید را نام ببرید.
• کیفیت بالای وسایل
• اندازه متناسب با حیوان
• ساخته شده با استاندارد کامل
• طراحی زیبا و خوش رنگ
• مقاومت بالا در برابر جویده شدن
• قابلیت شستشو
• جدا نشدن
علاوه‌بر مواردی که در بالا گفتیم، خود شما هم تأثیر زیادی در استفاده حیوان خانگی‌تان از هر یک از وسایل‌های بازی دارید. به یاد داشته باشید که بعد از این‌که سگ یا گربه شما چندین بار از وسیله بازی خود استفاده کرد، بهتر است آن را بشویید. همچنین موقع بازی کردن حیوانات با وسایل بازی، حواس‌تان را به آن‌ها جمع کنید تا مشکلی به وجود نیاید.
سخن نهایی
ما در اینجا برخی از بهترین و راحت‌ترین وسایل سرگرمی حیوانات خانگی را به شما معرفی کردیم و همچنین گفتیم که برای استفاده حیوان از هر یک از این وسایل، باید حتماً مواظب آن‌ها باشید. فراموش نکنید که استفاده از وسایل بازی برای حیوانات خانگی می‌تواند تاثیر زیادی در برانگیختن اشتیاق و همچنین تخلیه انرژی آن‌ها داشته باشد.
خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

کروم کست چیست؟

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

کروم کست چیست؟

توسط | بازی و سرگرمی, تجهیزات الکترونیک و لوازم جانبی, خرید از سایت های خارجی, خرید از سایت های خارجی, فروشگاه های بزرگ, وسایل منزل و لوازم خانگی | یک نظر

کروم کست چیست؟
تابه‌حال دیده‌اید که برخی افراد گوشی موبایل خود را به تلویزیون متصل می‌کنند و از طریق گوشی خود بر روی TV فیلم تماشا می‌کنند. این قابلیت امروزه در بسیاری از گوشی‌های موبایل و تلویزیون‌ها وجود دارد و به‌راحتی می‌توانید بر روی تلویزیون متصل شوید.
قابلیت دیگری وجود دارد که شما می‌توانید برخی از اپلیکیشن‌های گوشی خود را که برای تماشای فیلم و سریال است و در زیرمجموعه کمپانی کروم قرار دارد را در تلویزیون مدیریت کنید. یک دستگاه کوچکی مانند فلش وجود دارد که به آن کروم کست Chromecast می‌گویند و مانند یک دانگل یا رابط بین گوشی موبایل و تلویزیون عمل می‌کند. درواقع کار اصلی کروم کست تماشای ویدئوهای آنلاین از تلفن هوشمند، تبلت یا لپ‌تاپ با استفاده از وای‌فای است.
در ادامه به بررسی بیشتر این دانگل کاربردی می‌پردازیم در ادامه با ما همراه باشید.

کروم کست چه کاری انجام می‌دهد؟
کار اصلی Chromecast انتقال تصویر ویدئویی به تلویزیون است که قابلیت اتصال گوشی، تبلت و لپ‌تاپ برای کاربران فراهم می‌کند. باید بدانید که این دستگاه ساخته شده توسط کمپانی گوگل است و برخی از نرم‌افزارها را مانند Netflix، YouTube، HBO، Plex، Spotify، Vevo پشتیبانی می‌کند. کروم کست یک رابط اچ دی ام آی دارد که به تلویزیون متصل می‌شود و شما می‌توانید از طریق کابل یواس‌بی گوشی موبایل، تبلت یا لپ‌تاپ خود را به آن متصل کنید.
نکته مهمی که باید در مورد ارسال محتوا در کروم کست بدانید این است که ارسال محتوا از تلفن شما به Chromecast صورت نمی‌گیرد؛ بلکه در اکثر موارد، تمام کاری که شما انجام می‌دهید این است که از تلفن خود استفاده می‌کنید تا به دستگاه Chromecast بگویید چه محتوایی را به تلویزیون ارسال کند. سپس Chromecast از اتصال خود برای بازیابی آن جریان با بهترین کیفیتی که می‌تواند استفاده می‌کند؛ یعنی اینکه که مثلاً اگر Chromecast Ultra را به تلویزیون 4K وصل کنید، محتوای 4K را پخش می‌کند که امکان پخش ویدئو با همچنین در برخی از گوشی‌های موبایل امکان‌پذیر نیست.

تفاوت کروم کست با میراکست (Miracast)
ویژگی میراکست یک قابلیت در خود گوشی موبایل است که با نام‌های SCREEN SHARING، Cast Screen، Miracast Screen، Screen Mirroring، Wireless Display و Smart View نیز شناخته می‌شود و این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که بتوانند صفحه گوشی خود را به تلویزیون متصل کنند و بتوانند صفحه موبایل خود را در اندازه بزرگ‌تری مانند تلویزیون تماشا کنند. در این ویژگی فقط زمانی که ویدئویی را پلی می‌کنید گوشی شما قفل می‌شود که قابلیت استفاده از محیط‌های دیگر گوشی را دارید.
ولی دانگل کروم کست عملکرد متفاوت‌تری دارد، این دستگاه علاوه بر این که کار میراکست را انجام می‌دهد، توانایی اجرای برخی نرم‌افزارها را در تلویزیون برای شما فراهم می‌کند و زمانی که شما با برنامه‌ها کار می‌کنید و فیلم تماشا می‌کنید سپس می‌توانید صفحه‌نمایش را خاموش کنید، به این معنی که هنگام تماشای فیلم و ویدئو، برق گوشی و تبلت خود را تخلیه نمی‌کنید و حتی می‌توانید با قسمت‌های دیگر گوشی کار کنید و حتی تماس برقرار کنید.
Chromecast با تلویزیون‌هایی که هوشمند نیستند و قابلیت اتصال به مرورگر را ندارند هم سازگاری دارد و تلویزیون شما را به یک اسمارت تی‌وی تبدیل می‌کند و نقطه مقابل آن هم وجود دارد که برخی از تلفن‌های همراه قابلیت میراکست را ندارند و نمی‌توانید آن‌ها را به تی‌وی متصل کنید، در اینجا کروم کست امکان اتصال تلویزیون را برای کاربران فراهم می‌کند.
معرفی انواع Chromecast
اولین کروم کست در سال ۲۰۱۳ وارد بازار دیجیتال شد که به دلیل کاربردی‌بودن آن و نبود ویژگی میراکست درگوشی‌های موبایل با استقبال زیادی مواجه شد. کمپانی کروم در طی سال‌ها ورژن‌های مختلفی از کروم کست‌ها را تولید کرده است که برخی از آن‌ها را در ادامه برای شما معرفی خواهیم کرد و ویژگی‌های آن‌ها را بیان می‌کنیم:
کرم کست معمولی
این مدل Chromecast در سه ورژن تولید شده است و کار اصلی آن اتصال کردن گوشی به تلویزیون است و کیفیت رزولوشنی برابر با 1080p دارد و از چیپست Armada 1500 Mini در آن استفاده شده است و از حافظه رم ۵۱۲ مگابایت و حافظه داخلی ۲ گیگابایت بهر می‌برد. کروم کست‌های معمولی را می‌توانید از طریق پورت HDMI و شبکه بیسیم وای‌فای و پورت شبکه اترنت آن را به دستگاه ها متصل کنید.
کروم کست صوتی Chromecast Audio
کروم کست‌های صوتی برای انتقال فایل‌های صوتی در پلتفرم‌های مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرد. شما با Chromecast Audio می‌توانید موبایل خود را به اسپیکر یا رادیو متصل کنید و بدون اختلالی به موزیک گوش دهید؛ یعنی اینکه هم‌زمان با گوشی موبایل در اسپیکر موزیک پخش کنید و با تلفن خود مکالمه داشته باشید بدون آن که موزیک شما متوقف شود.
از نظر سخت‌افزاری کروم کست‌های صوتی به چیپست Marvell Armada 1500 Mini Plus 88DE3006 مجهز شده است و دارای حافظه رم و حافظه داخلی ۲۵۶ مگابایت است. این دستگاه از طریق ورودی جک ۳٫۵ میلیمتری، شبکه بیسیم وای‌فای و پورت شبکه به دستگاه ها متصل می‌شود.
کروم کست اولترا Chromecast Ultra
سری کروم کست اولترا کیفیت و وضوح نمایش بسیار بالاتری نسبت به سایر کروم کست‌ها دارد و فناوری HDR پیروی می‌کند که می‌تواند میزان روشنایی بالاتری را نشان دهد و رنگ تصاویر طبیعی‌تر و باکیفیت‌تر هستند. حافظه رم Chromecast Ultra بیشتر از مابقی سری‌های کروم کست است و ظرفیتی برابر با یک گیگابایت دارد و توانایی پشتیبانی از رزولوشن‌های 4K Ultra و HDR10 را دارد.
نتیجه‌گیری
کروم کست‌ها یک دانگل کوچک و جمع‌وجور است که حمل نقل آسانی دارد و بسیار کاربردی هستند. کروم کست‌ها فناوری جدیدی هستند که می‌تواند یک تلویزیون معمولی را به یک اسمارت تی‌وی تبدیل کند و امکان استفاده از برنامه‌های Netflix، YouTube، HBO، Plex، Spotify، Vevo را که برای تماشای فیلم و سریال هستند را فراهم کند.
اولین Chromecast در سال 2013 وارد بازار شد که بسیار مورد استقبال قرار گرفت و کاربران به‌راحتی می‌توانستند گوشی خود را تنها با یک کابل و برنامه به گوشی متصل کنند و فیلم تماشا کنند. دو مزیت مهم در کروم کست‌ها وجود دارد اولین نکته این ات که شما به طور هم‌زمان می‌توانید در گوشی خود فیلم پلی کنید و در تی‌وی آن را تماشا کنید و در حین فعالیت دیگری را با گوشی موبایل خود بدون اختلالی انجام دهید.
نکته بعدی این بود که شما فقط انتقال محتوا را از طریق دستگاه کروم کست انجام می‌دهید، یعنی اینکه کروم کست توانایی بالابردن کیفیت فیلم و سریال را نیز دارد حتی اگر گوشی شما آن کیفیت را پشتیبانی نکند.

خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

فيلم 8 میلیمتری

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

خرید فیلم 8 میلیمتری دستگاه آپارات

توسط | بازی و سرگرمی, خرید از سایت های خارجی, خرید از سایت های خارجی, سایت های جامع و کلی, فروشگاه های بزرگ, وسایل منزل و لوازم خانگی, وسایل ورزشی و اسباب بازی | بدون نظر

فیلم ۸ میلیمتری چیست؟
اگر در جعبه‌های فیلم‌های خانگی قدیمی جستجو کرده‌اید، ممکن است با فیلم ۸ میلی‌متری مواجه شده باشید. این یک قالب فیلم محبوب در اواسط قرن بیستم بود. بسیاری از خانواده ها از آن برای ثبت خاطرات خود و ثبت مناسبت های خاص استفاده می کردند.
فیلم‌ ۸ میلی‌متری و دوربین‌های سوپر ۸، ابزار مورد علاقه سینماگران آماتور و فیلم‌برداران قدیمی از زمان اولین حضورشان در سال‌های ۱۹۳۲ و ۱۹۶۰ بوده است. فیلم‌های معمولی ۸ میلیمتری از طرفداران بسیاری در میان علاقه‌مندان و مجموعه‌داران برخوردار بوده و هستند و همچنین امروزه نیز از این فیلم‌ها استفاده می‌شود. اگر به سینما و تمام ابزار مربوط به آن علاقمندید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

فیلم ۸ میلیمتری
آپارات فیلم ۱۶ میلیمتری جز اولین فیلم‌هایی بود که برای ضبط کردن از آن‌ استفاده می‌شد. قالب آن دست و پا گیر بود. به همین دلیل، در سال ۱۹۳۲، کداک فرمت جدیدی را معرفی کرد؛ فیلم ۸ میلیمتری آپارات فیلم از نظر اندازه کوچکتر بود و همچنین ویدئوهای طولانی‌تری را نیز ضبط می‌کرد. معمولا این فیلم دارای عرض حدود ۷.۹ میلیمتر و ارتفاع ۳.۵ میلیمتر بود. به علت نزدیک بودن عرض آن به ۸ میلیمتر، این فیلم‌ها را «۸ میلیمتری» نامیدند.
فیلم ۸ میلیمتری به یک انتخاب محبوب تبدیل شد و بیش از ۳۰ سال به همین شکل باقی ماند. در آن سال‌ها، بسیاری از خانواده‌ها از این فیلم‌ها برای ثبت خاطرات خود استفاده می‌کردند.
با این حال، یک نکته منفی درباره آن وجود داشت آن هم این بود که برای به حداکثر رساندن زمان فیلمبرداری، مردم باید از هر دو لبه آپارات استفاده می‌کردند. آن‌ها مجبور بودند قرقره را در نیمه فیلمبرداری برگردانند تا بتوانند فیلم را روی لبه دیگر نیز ضبط کنند. بعد از اینکه مخترعان ساختار فیلم را توسعه دادند، قرقره به یک نوار فیلم تبدیل شد. این امر سبب شد تا مردم بتوانند حدود ۴ دقیقه فیلم ضبط کنند.
انواع فیلم ۸ میلیمتری
فیلم های ۸ میلیمتری دارای انواع مختلفی بودند، از جمله؛
فیلم استاندارد ۸ میلیمتری
فیلم ۸ میلی متری استاندارد در دهه ۱۹۳۰ به عنوان جایگزینی ارزان تر برای ۱۶ میلیمتر معرفی شد. گاهی اوقات به عنوان Double 8 نامیده می‌شود، این آپارات‌های فیلم در واقع چیزی شبیه فیلم ۱۶ میلیمتری بودند اما با سوراخ‌های چرخ دنده بیشتر. هنگام فیلمبرداری با این استوک‌ها، لازم است بعد از اتمام آپارات آن را برگردانده و از طرف دیگر نیز استفاده کرد. در واقع فیلم‌های ۸ میلی متری از تقسیم شدن فیلم‌های ۱۶ میلیمتری به دو قسمت مساوی تشکیل شده‌اند. به همین دلیل، ارتفاع و عرض هر فریم نصف یک قاب معمولی 16 میلی متری است.
فیلم ۸ میلیمتری سوپر
فیلم ۸ میلیمتری سوپر احتمالا شناخته شده‌ترین و پرکاربردترین آپارات فیلم توسط فیلمسازان آماتور است. فیلم Super 8 که در سال ۱۹۶۵ معرفی شد، به دلیل کیفیت تصویر بالاتر و داشتن سیستم بارگیری کارتریج آسان‌تر در مقایسه با استاندارد ۸ میلی‌متری، به سرعت مورد استفاده قرار گرفت.
فیلم Super 8 همچنین به طور خاص برای قرار دادن یک آهنگ صوتی طراحی شده است. فیلم ۸ میلیمتری سوپر همچنان در حال ساخت و فروش است و کداک در سال ۲۰۱۷ اعلام کرد که یک بار دیگر Ektachrome را در قالب Super 8 در دسترس همگان قرار خواهد داد.

تفاوت فیلم های ۸ میلیمتری، سوپر ۸ و ۱۶ میلیمتری چیست؟
هنگام تلاش برای شناسایی نوع فیلمی که دارید، چند تفاوت کلیدی وجود دارد که می‌توانید به دنبال آن باشید. دانستن این تفاوت‌ها سبب می‌‌شود بهتر درباره فیلمی‌ که قصد خریداری آن را دارید، تصمیم بگیرید. برخی از این تفاوت‌ها عبارتند از:
عرض فیلم
یک راه ساده برای تشخیص نوع فیلمی که دارید اندازه‌گیری عرض آن است. عرض فیلم‌ها تقریبا ۱۶ یا ۸ میلیمتر خواهد بود. همانطور که گفتیم دو نوع فیلم ۸ میلیمتری وجود دارد؛ استاندارد ۸ میلیمتری و سوپر 8. در نگاه اول، فیلم‌های معمولی ۸ میلی‌متری و سوپر ۸ تقریبا یکسان به نظر می‌رسند. تفاوت اصلی بین این دو نوع را می‌توان در اندازه سوراخ قاب و چرخ دنده یافت.
اندازه فریم
اندازه فریم یا قاب، یعنی همان جایی که فیلم روی آن ضبط می‌شود، در فیلم ۱۶ میلیمتری حدود ۱۰.۲۶ میلی متر در ۷.۴۹ میلیمتر است. در حالی که هر دو نوع فیلم ۸ میلیمتری، تقریبا اندازه یکسانی دارد. هر چند فیلم سوپر ۸ دارای اندازه فریم کمی بزرگتر است. فیلم استاندارد ۸ میلیمتری دارای اندازه قاب تقریبا ۴.۵ میلیمتر در ۳.۳ میلیمتر است، در حالی که فیلم ۸ میلی متری سوپر دارای اندازه فریم حدود ۵.۸ میلی‌متر در ۴.۱ میلی‌متر است.
سوراخ های چرخ دنده
حتما در کنار تمام آپارات‌ها سوراخ‌هایی را دیده اید. این سوراخ‌ها تحت عنوان سوراخ چرخ دنده شناخته می‌شود؛ زیرا درست در چرخ‌دنده‌های دستگاه فیلم برداری قرار گرفته و موجب چرخش نوار فیلم‌ها خواهد شد. فیلم ۱۶ میلیمتری دارای سوراخ‌های چرخدار در یک یا هر دو لبه فیلم است. سوراخ‌هایی که در یک طرف نوار فیلم قرار گرفته‌اند ممکن است نشان‌دهنده وجود نوار موسیقی متن باشند.

فیلم استاندارد ۸ میلیمتری و فیلم ۸ میلی متری سوپر، هر دو فقط در یک طرف فیلم دارای سوراخ‌های چرخ دنده هستند. سوراخ‌های فیلم ۸ میلیمتری استاندارد چرخ‌دنده بزرگ‌تر از چرخ‌دنده‌های سوپر هستند که باریک‌تر ساخته شده‌اند تا اندازه قاب بزرگ‌تر را در خود جای دهند.
صدا
هر سه نوع فیلم ۱۶ میلیمتری، ۸ میلیمتری استاندارد و ۸ میلیمتری سوپر تا حدودی قادر به ضبط صدا بودند؛ هر چند فیلم‌ سوپر ۸ میلیمتری عملکرد بهتری در این زمینه دارد. ۱۶ میلیمتر می‌تواند دو نوع آهنگ صوتی داشته باشد؛ یک نوار مغناطیسی قهوه‌ای که از یک لبه فیلم می‌گذرد، یک آهنگ صوتی نوری که در آن می‌توانید شکل موج را در صورت نگه داشتن آن در مقابل نور مشاهده کنید.
صدا در فیلم استاندارد ۸ میلی متری چندان رایج نبود. در صورت وجود، یک نوار نازک در یک لبه آن وجود خواهد داشت. فیلم سوپر ۸ صدا دار، دارای همان نوار قهوه‌ای رنگ در یک یا هر دو لبه فیلم است.

خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.