موضوعات بایگانی: خرید از سایت های خارجی

قلم سه بعدی

قلم سه بعدی چیست؟ کاربرد+مزایا

توسط | خرید از سایت های خارجی, سایت های جامع و کلی, سایر فروشگاه ها, شرکت های پست بین المللی, فروشگاه های بزرگ, لباس، کیف و کفش, وسایل ورزشی و اسباب بازی | بدون نظر

قلم سه بعدی چیست؟ کاربرد+مزایا
حتما فناوری پرینترهای سه بعدی را دیده‌اید، این پرینترها تحول جدیدی را در طراحی و تولید آثار هنری به وجود آوردند. اما همانطور که می‌دانید این چاپگرها بسیار گران هستند و هر کسی نمی‌تواند از آن‌ها استفاده کند. به همین علت است که افراد به استفاده از قلم سه بعدی روی آورده‌اند.
قلم‌های چاپ سه‌بعدی روشی مقرون‌به‌صرفه و در دسترس هستند که این امکان را برای افراد و مشاغل کوچک ایجاد می‌کنند تا ساختارها و اشکال پیچیده را به صورت سه بعدی ایجاد کنند، البته این تنها کاربرد آن‌ها نیست. اگر علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد قلم های سه بعدی و کاربردهای بالقوه آن‌ها هستید، این مقاله را تا انتها بخوانید.
قلم سه بعدی
قلم سه بعدی چیست؟
قلم چاپ سه بعدی یک دستگاه دستی است که به کاربران امکان می‌دهد با بیرون کشیدن رشته پلاستیکی مذاب از نوک قلم اشیاء سه بعدی ایجاد کنند. قلم معمولا شبیه یک نشانگر یا خودکار بزرگ است که دارای دکمه‌ای است که جریان رشته را کنترل می‌کند.
فیلامنت هنگام عبور از قلم گرم و ذوب می‌شود. سپس به صورت رشته‌هایی از نوک خودکار بیرون میزند. کاربران می‌توانند با حرکت دادن قلم در جهات مختلف سرعت و جهت رشته را کنترل کنند و به آن‌ها امکان ایجاد طیف گسترده‌ای از اشکال و ساختارها را می‌دهد.
قلم های سه بعدی معمولا از رشته های پلاستیکی ABS (اکریلونیتریل بوتادین استایرن) یا PLA (اسید پلی لاکتیک) استفاده می‌کنند که هر دو در چاپگرهای سه بعدی سنتی نیز استفاده می‌شوند. این فیلامنت در رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شود و می‌توان آن را به صورت قرقره خریداری کرد.
برخی از این قلم‌ها دارای ویژگی‌های دیگری مانند کنترل دما یا تنظیمات سرعت نیز هستند که می‌تواند به کاربران کمک کند تا دقت و کنترل بیشتری بر آثار خود داشته باشند. بیشتر قلم‌ های چاپ سه‌ بعدی از باتری یا کابلی که به یک پورت USB یا یک سوکت متصل است، تغذیه می‌شوند.
قلم سه بعدی
قلم سه بعدی چگونه کار می‌کند؟
همانطور که گفته شد اساس کار یک قلم 3D گرم کردن رشته نازکی از پلاستیک تا زمانی که نرم و چکش‌خوار شود، است. فیلامنت پلاستیکی از یک قرقره به قلم وارد شده و توسط سیستم گرمایشی ساده‌ای که درون قلم وجود دارد، ذوب می‌شود.
هنگامی که فیلامنت پلاستیکی ذوب شد، کاربر می‌تواند با فشار دادن دکمه یا ماشه روی قلم، جریان پلاستیک را کنترل کند. همانطور که کاربر قلم را حرکت می‌دهد، پلاستیک ذوب شده از نوک قلم خارج می‌شود و جریان نازکی از پلاستیک را تشکیل می‌دهد. نوار پلاستیکی تولید شده به سرعت خنک شده و به یک جسم جامد تبدیل می‌شود. برای ایجاد اشکال و ساختارهای پیچیده، کاربر می‌تواند قلم را در جهات مختلف حرکت دهد و سرعت و جریان پلاستیک را در صورت نیاز تنظیم کند.
امروزه طیف گسترده‌ای از قلم های 3D در بازار وجود دارد که هر کدام امکانات خاصی را ارائه می‌دهند. اما همین قلم‌های اولیه را نیز می‌توان برای ایجاد اشکال و ساختارهای متنوعی استفاده کرد. همین ویژگی آن‌ها را به ابزاری همه‌کاره و در دسترس برای طراحان، هنرمندان و علاقه‌مندان به طور یکسان تبدیل کرده است.
قلم سه بعدی برای چه کسانی مناسب است؟
قلم چاپ سه بعدی برای هر کسی که علاقه‌مند به کاوش در دنیای شکل‌های سه بعدی و ایجاد ساختارها زیبا و خاص است، مناسب است.
برای بچه‌ها، خودکارهای سه بعدی می‌توانند یک ابزار سرگرم‌کننده و آموزشی باشد تا به آن‌ها کمک کند خلاقیت و مهارت‌های تفکر فضایی خود را توسعه دهند. خودکارهای سه بعدی مناسب برای کودکان در دسترس هستند که استفاده از آن‌ها هیچ خطری ندارد و می‌توانند به انتخابی عالی برای کادو تولد آن‌ها نیز باشند.
قلم سه بعدی
علاقمندان از جمله هنرمندان و طراحان نیز می‌توانند از استفاده از قلم 3D بهره‌مند شوند. این خودکارها می‌توانند به آن‌ها کمک کنند تا جزئیات پیچیده‌ای ایجاد کنند و به کار خود عمق دهند که برای مخاطب جذاب‌تر و منحصر به فردتر باشد.
افراد حرفه‌ای مانند مهندسان، معماران و طراحان محصولات می‌توانند از قلم سه بعدی برای نمونه سازی در مقیاس کوچک و ایجاد قطعات یا مدل‌های سفارشی استفاده کنند. خودکارهای سه بعدی می‌توانند ابزار مفیدی برای تعمیر اقلام شکسته یا ایجاد تغییرات سفارشی در محصولات موجود نیز باشند.
به طور کلی، خودکار 3D ابزاری همه کاره است که می‌تواند توسط هر کسی که به آزمایش، طراحی و درست کردن اجسام سه بعدی است، صرف نظر از سن یا سطح مهارت، استفاده شود.
کاربرد قلم 3D
قلم سه بعدی طیف وسیعی از کاربردها از جمله تعمیر، هنر و دکوراسیون، طراحی و نمونه سازی و آموزش را دارد. یکی از کاربردی‌ترین کاربردهای این قلم‌ها تعمیر است. تعمیرات در مقیاس کوچک مانند تعمیر یک اسباب بازی شکسته یا ایجاد قطعه‌ گمشده یک وسیله خانگی را می‌توان به سرعت و به راحتی با خودکار 3D انجام داد.
برای هنرمندان و دکوراتورها، قلم های 3D می‌توانند برای افزودن بافت و جزئیات پیچیده به مجسمه‌ها، نقاشی‌ها و سایر آثار هنری مورد استفاده قرار گیرند.
در دنیای طراحی محصول و نمونه سازی، از این قلم‌ها می‌توان برای درست کردن ماکت‌ها استفاده کرد؛ مخصوصا در مواقعی که نیاز است ماکت در کم‌ترین زمان ممکن ایجاد شود. همچنین می‌توانند برای نمونه‌سازی سریع قطعات و اجزای کوچک نیز استفاده شوند.
خودکارهای 3D برای اهداف آموزشی نیز مفید هستند. آن‌ها می‌توانند به دانش آموزان کمک کنند تا در مورد طراحی و مهندسی سه بعدی بیاموزند و به آن‌ها اجازه می‌دهند مدل‌ها و ساختارهای سه بعدی خود را ایجاد کنند. علاوه بر این، قلم سه بعدی را می‌توان برای آموزش دروسی که درک سختی دارند مانند فیزیک، هندسه و زیست شناسی نیز استفاده کرد.
قلم سه بعدی
چه سطحی برای قلم سه بعدی مناسب است؟
برای طراحی روی کاغذ می توان از قلم سه بعدی استفاده کرد. همچنین تقریبا روی هر سطح صافی از جمله شیشه، چوب، فلز و حتی پارچه نیز می‌توانند آثار زیبای خود را بر جای بگذارند. افراد علاقمند به این قلم‌ها سعی می‌کنند از آن‌ها در دمای پایین استفاده کنند تا به سطوحی که روی آن چاپ می‌کنند بچسبند، اما آسیبی نبینند.
لازم به ذکر است که آثاری که این قلم‌ها تولید می‌کنند، حتی پس از سرد شدن رشته و چسبیدن آن به سطح، باز هم می‌توان آن را جدا کرد. توجه داشته باشید که این امر به سطح بستگی دارد. به راحتی می‌توان آن را از سطوح غیر پلاستیکی مانند کاغذ یا مقوا جدا کرد. جدا کردن آن از پلاستیک بسیار سخت‌تر است؛ زیرا مواد بکار رفته در آن از جنس پلاستیک هستند و محکم‌تر به سطوح پلاستیکی می‌چسبد.
تفاوت قلم سه بعدی و چاپگر سه بعدی
قلم های سه بعدی و چاپگرهای سه بعدی هر دو ابزاری هستند که برای ایجاد اشیاء سه بعدی استفاده می‌شوند، اما در قابلیت‌ها و موارد استفاده متفاوت هستند.
چاپگرهای سه بعدی ماشین‌های بزرگتری هستند که از فناوری کنترل شده توسط کامپیوتر برای ایجاد اشیا سه بعدی لایه به لایه استفاده می‌کنند. آن‌ها می‌توانند اشیا را با دقت بالاتر چاپ کنند و همچنین طرح‌های بزرگتر و پیچیده‌تری را انجام دهند. چاپگرهای سه بعدی معمولا در کسب و کارهایی مانند معماری برای ایجاد نمونه‌های اولیه و محصولات نهایی استفاده می‌شوند.
از سوی دیگر، قلم سه بعدی دستگاه‌های دستی هستند که از فناوری مشابهی استفاده می‌کنند، اما انعطاف‌پذیری و خلاقیت بیشتری را ارائه می‌دهند. آن‌ها به کاربران اجازه می‌دهند تا اشکال و طرح‌های مختلفی را در سه بعدی با دست ایجاد کنند. خودکارهای چاپ سه بعدی دقت کمتری در مقایسه با چاپگرهای سه بعدی دارند، اما توانایی ایجاد جزئیات پیچیده و افزودن طرح‌های کوچک و سخت به آثار هنری و طرح‌ها را دارند.
از نظر هزینه، چاپگرهای سه بعدی گرانتر هستند و علاوه بر این به نرم افزار و ابزارهای خاصی برای تعمیر و نگهداری تخصصی نیاز دارند. در حالی که قلم سه بعدی به طور کلی مقرون به صرفه‌تر و برای همه مردم در دسترس هستند. قلم‌های چاپ سه بعدی نیز قابل حمل‌تر هستند و فضای کمتری نیاز دارند و به گزینه‌ای عالی برای علاقه‌مندان و هنرمندان تبدیل می‌شوند.
مزایا قلم سه بعدی چیست؟
مزایای قلم 3D عبارتند از:
• از نظر فنی ارزان‌ترین راه برای چاپ سه بعدی است
• می‌توانید از آن برای پر کردن شکاف های موجود در مدل‌های سه بعدی استفاده کنید
• بسیار آسان برای استفاده و ایجاد مدل بدون نیاز به فایل، نرم افزار، موتور و غیره.
• برای استفاده مبتدیان و کودکان مناسب هستند.

خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

ساز کالیمبا چیست؟

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

ساز کالیمبا چیست؟ + راهنمای خرید

توسط | خرید از سایت های خارجی, خرید از سایت های خارجی, سایت های جامع و کلی, سایر فروشگاه ها, فروشگاه های بزرگ, وسایل ورزشی و اسباب بازی | بدون نظر

ساز کالیمبا چیست؟

ساز کالیمبا نوعی ساز بومی متعلق به آفریقا است که از آن در مراسم‌های رسمی و سنتی استفاده می‌کنند. در زبان‌های پانتو به این نوع ساز، موسیقی کوچک گفته شده و با عنوان پیانو آفریقایی و پیانو شستی نیز شناخته می‌شود. ساز کالیمبا چیزی در حدود ۳ هزار سال پیش و در ساحل غربی آفریقا کشف شد. اما عرضه آن به سال ۱۹۶۰، توسط یک شرکت اسباب بازی باز می‌گردد. در حال حاضر انواع مختلفی از سازهای کالیمبا طراحی و تولید شده و در بازارهای مصرف وجود دارد که علاقمندان می‌توانند محصول مناسب و مورد نظر خود را برای خرید انتخاب کنند.

ساز کالیمبا چیست؟

k2

kalimba insta

در این مقاله قصد داریم به این پرسش پاسخ دهیم که ساز کالیمبا چیست و نحوه اجرا و اجزای تشکیل دهنده، انواع و راهنمای خرید این ساز کدام است. پس اگر شما هم از جمله علاقه مندان به موسیقی بوده و یا تمایل دارید با این ساز منحصر به‌ فرد آشنایی بیشتری پیدا کنید با ما همراه باشید.

نحوه اجرای ساز کالیمبا با و کوک کردن آن

ساز کالیمبا را می‌توان زیر مجموعه‌ای از سازهای تیغه‌ای به شمار آورد که خود صدا هستند. برای اینکه بتوانید با استفاده از این ابزار ساز بزنید باید یک تیغه و یا چند تیغه از آن را به ارتعاش در آورید. این ساز برای تولید صدا و آهنگ مد نظر شما از نیروی مغناطیس کمک می‌گیرد.
اگر تمایل به کوک کردن این ساز دارید نیز باید از چکش فلزی و کوچک آن استفاده کرده و ضرباتی را به بالا و یا پایین تیغه‌ها وارد کنید. با این حرکت تیغه‌ها به سمت جلو و یا عقب متمایل شده و طول آن‌ها نسبت به پل ساز تغییر می‌کند.
هر چه شما بتوانید طول تیغه‌ها را کاهش بیشتری بدهید صدای تشکیل شده زیرتر خواهد بود. اما با افزایش یافتن طول تیغه‌ها به صدای بم دست پیدا خواهید کرد.

اجزای اصلی تشکیل دهنده ساز کالیمبا

اگر به ظاهر این ساز نگاه کنید در ابتدا متوجه بدنه آن خواهید شد که در بیشتر موارد از جنس چوب بوده و با استفاده از چوب درخت گردو، افرا و … ساخته شده است. بسیاری از مدل‌های این ساز به صورت ترکیبی و با استفاده از چوب و فلز ساخته شده‌اند.
این محصول از یک حفره خالی نیز تشکیل شده که با نام جعبه تشدید صدا معروف و شناخته شده است. از دیگر اجزاء تشکیل دهنده این ابزار موسیقی می‌توان به تیغه و یا تیغه‌های فلزی آن اشاره کرد که تعداد آن‌ها ممکن است ۶، ۱۲، ۸، ۱۷ و … باشد.
اگر از جمله مبتدیان ساز زنی با استفاده از کالیمبا هستید، بهتر است کار کردن با این ساز آفریقایی را با تعداد تیغه‌های کمتر آغاز کنید.

انواع ساز کالیمبا

سازهای کالیمبا را می‌توان طبق یک دسته بندی کلی در دو نوع اصلی آکوستیک و فلت جای داد. به کالیمباهای آکوستیک، کالیمبای حفره دار نیز گفته می‌شود و کالیمبای فلت به صورت بدون حفره، طراحی و تولید می‌گردد.
این ابزارهای موسیقی از لحاظ جنس بدنه نیز قابل دسته بندی هستند و می‌توان آن‌ها را در گروه ساز کالیمباهای چوبی، شیشه‌ای، اکریلیک و … جای داد.
برخی از انواع این محصولات در حال حاضر در نوع پیکاپ دار طراحی و تولید می‌شوند که محلی خاص برای فیش ثابت داشته و یک کابل نیز دارند. پس می‌توانید آن‌ها را به آمپلی فایر متصل کنید.
در حقیقت انواع متنوع این سازها این امکان را فراهم می آورند که افراد با سلایق گوناگون بتوانند محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کرده و از آن استفاده کنند.

راهنمای خرید ساز کالیمبا

بسیاری از افراد علاقه مند به موسیقی و آهنگسازی به ویژه سازها قصد خرید بهترین نمونه این محصولات را دارند که به اندازه کافی خوش‌دست بوده و ویژگی‌های مد نظر آن‌ها را نیز داشته باشد. این موضوع در فرایند خرید ساز کالیمبا نیز صدق می‌کند.
پس اگر تمایل دارید بهترین و خوش دست ترین این سازها را برای خرید نظر بگیرید به نکاتی دقت داشته باشید. در ادامه به چند نمونه از این موارد و نکات اشاره کرده‌ایم.

اندازه و ابعاد استاندارد سایز

یکی از مهمترین نکات پیش از خرید ساز کالیمبا توجه به ابعاد و اندازه استاندارد این محصولات است. لازم است دقت داشته باشید که ساز کالیمبا باید به صورت استاندارد دارای طول ۱۸، عرض ۱۳ و ارتفاع ۳ سانتی متر باشد.

اجزا و عناصر همراه

با باز کردن جعبه ساز مدنظرتان با برچسب‌هایی رنگی مواجه خواهید شد و یک چکش کوک را نیز مشاهده خواهید کرد. پس باید برچسب‌ها را بر روی تیغه‌ها چسبانده و از چکش کوک آن هم در کوک کردن کمک بگیرید. وجود این عناصر در جعبه این ساز ضرورت دارد.
برای نمونه یکی از مهم‌ترین این اجزا، چکش کوک بوده که می‌توان آن را عضو ثابت انواع مختلف سازهای کالیمبا به شمار آورد. وجود برچسب‌های رنگی نیز لازم است. چرا که به شما در نواختن ساز کمک می‌کند تا سریعتر نواختن این ساز را یاد بگیرید.

توجه به وزن ساز

یکی دیگر از نکات مورد نیاز که باید پیش از خرید ساز کالیمبا به آن توجه داشته باشید عامل وزن است. همان‌طور که می‌دانید شما باید این ساز را در دستان خود گرفته و سپس به نواختن آن اقدام کنید.
پس وزن این ابزار و سنگین یا سبک بودن آن نکته بسیار حائز اهمیتی خواهد بود. دقت داشته باشید که وزن استاندارد این نوع سازها ۲۰۰ تا ۳۰۰ گرم در نظر گرفته شده است.

جنس بدنه

شرکت‌های سازنده در فرایند ساخت بدنه انواع مختلف سازهای کالیمبا از چوب درختان متنوعی استفاده می‌کنند. از جمله این درختان می‌توان به ماهگون، افرا، رز، گردو، کافور و … اشاره کرد. در حالت معمول کالیمباهایی که با جنس‌های چوبی تولید شده و روانه بازار مصرف می‌شوند دارای یک دسته هستند که بدنه آن توخالی است.
این نوع ساز با وجود این ویژگی قادر است صدای بسیار بلندتری به وجود آورد. اما نوع توپر این محصول نیز طراحی و تولید شده که صدای آن کمتر از نوع تو خالی است.
پس ابتدا به این عامل توجه داشته باشید که سلیقه موسیقایی شما به چه نحوی است تا بتوانید ساز مناسب را برای خرید انتخاب کنید. در حال حاضر سازهای کالیمبا با جنس شیشه و یا کریستال هم طراحی و تولید شده و در اختیار متقاضیان و خریداران قرار می‌گیرند‌.
اگر تمایل به خرید این نوع سازها دارید توجه داشته باشید که صدای تولید شده توسط آن‌ها نسبت به سازهای با بدنه چوبی بسیار زیرتر خواهد بود و ظرافت خاصی خواهد داشت. صدایی که طرفداران و محبوبیت بسیار بالایی هم دارد.

توجه به تعداد تیغه‌های ساز

توجه به تعداد تیغه‌ها نیز پیش از خرید ساز کالیمبا ضرورت دارد. تیغه‌ها را می‌توان همان ابزار اصلی تولید کننده صدا در این سازها به شمار آورد. در حالت معمول این تیغه‌ها با تعداد ۸ عدد تا ۲۱ عدد در سازهای کالیمبا وجود دارند.
از نظر کارشناسان و صاحب نظران این حرفه سازهای کالیمبای استاندارد دارای ۱۷ تیغه هستند. از سوی دیگر جنس تیغه‌ها نیز اهمیت بسیار بالایی در کیفیت صدای تولید شده دارد. بهتر است این محصولات را با جنس تیغه‌های استیل کربن و ضد زنگ انتخاب و خریداری کنید.
چراکه این نوع تیغه‌ها از انعطاف پذیری بالایی برخوردار شده‌اند و از سوی دیگر با مشکل پوست پوست شدن مواجه نمی‌شوند. با استفاده از آن‌ها با اشکال زنگ زدگی و خشکی نیز روبرو نخواهید شد.

توجه به قیمت ساز کالیمبا

با وجود انواع متنوع این ساز، این امکان را دارید که از میان این محصولات، نوع مناسب و متناسب با بودجه خود را انتخاب خریداری کنید. قیمت ساز کالیمبا تحت تاثیر چند عامل کشور سازنده، برند، جنس بدنه، جنس تیغه و … است.
ساز کالیمبا چیست؟
خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

راهنمای خرید وبکم

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

راهنمای خرید وبکم

توسط | تجهیزات الکترونیک و لوازم جانبی, خرید از سایت های خارجی, خرید از سایت های خارجی, خرید از لک لک, سایت های جامع و کلی, سایر فروشگاه ها, فروشگاه های بزرگ, معرفی فروشگاه های آنلاین | بدون نظر

راهنمای خرید وبکم
فرقی نمی‌کند که با همکاران خود کنفرانس ویدیویی داشته باشید یا با اعضای خانواده گپ بزنید، همه ما می‌خواهیم در تماس ویدئویی خوب به نظر برسیم. در گذشته، وبکم‌ها زیاد ضروری نبودند و به عنوان وسیله‌ای اضافی و بی فایده شناخته می‌شدند. اما امروزه با پیشرفت شغل‌ها و روابط آنلاین این وسایل روز به روز اهمیت بیشتری یافت.
خوشبختانه با توجه به افزایش تقاضا و پیشرفت تکنولوژی، وبکم‌ها نیز روز به روز ارتقا یافتند. به طوری که وب‌کم‌های امروزی از وضوح و رزلوشن بسیار بالایی برخوردار بوده و لنزها و حسگرهای بزرگ‌تری نیز دارند. اگر شما هم به فکر خرید یکی از این وسایل بسیار پرکاربرد برای ویدئو کنفرانس بعدی خود افتاده‌اید، تا انتها با ما همراه باشید تا نکات کلیدی درباره خرید وبکم را برای شما شرح دهیم.
راهنمای خرید وبکم
انواع وبکم
به طور کلی می‌توان وبکم‌های خارجی را به دو نوع تقسیم کرد:
• وبکم برای چت تصویری
• وب کم برای پخش
وبکم برای چت تصویری
اگر تنها استفاده شما از وبکم چت تصویری با دوستان و خانواده است، می‌توانید با صرف نظر از برخی ویژگی‌های پیشرفته و غیرضروری در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید.
خرید وبکم با میکروفون همراه بسیار توصیه می‌شود. این مورد آنقدر هم ضروری نیست اما می‌تواند شما را از زحمت تنظیم و نصب یک میکروفون جداگانه نجات دهد. وضوح برای یک وب‌کم مهم است. با این حال، اگر به وضوح پخش با کیفیت نیاز ندارید، می‌توانید وضوح ۴۸۰×۶۴۰ پیکسل انتخاب کنید. اگر HD یا Full HD باشد بهتر است.
از وبکم‌های مخصوص چت تصویری می‌توانید برای گرفتن عکس نیز استفاده کنید. به طور کلی، هرچه تعداد مگاپیکسل بالاتر باشد، بهتر است. ما توصیه می‌کنیم هر چیزی که بالاتر از ۵ مگاپیکسل است، خرید کنید.
وبکم برای پخش
چنین وبکم‌هایی معمولا برای ضبط ویدئو استفاده می‌شوند. مطمئنا یوتیوبرها و بلاگرهای زیادی را دیده‌اید که از چنین وسایلی برای ضبط کلیپ‌های خود استفاده می‌کنند. چنین وبکم هایی نیاز به هزینه بیشتری دارند اما تفاوت آن‌ها واضح است.
برای ضبط کردن و پخش ویدئو در یوتیوب یا فیس بوک، سعی کنید وبکمی خریداری کنید که سریع‌ترین نرخ فریمی را داشته باشد؛ زیرا باعث می‌شود فیلم‌های شما صاف و شفاف به نظر برسند. ۳۰ فریم در ثانیه نتایج فوق العاده ای ایجاد می‌کند.
یک وب‌کم با وضوح Full HD به شما امکان می‌دهد فیلم‌هایی واضح و شفاف بگیرید. ویژگی‌های فوکوس خودکار سریع نیز به شما کمک می‌کند ویدیوهای بهتری ایجاد کنید. وبکم‌هایی با عملکردهای حرکت و شیب که مستقیما از طریق رایانه کنترل می‌شوند، می‌توانند کیفیت خروجی شما را افزایش دهند، زیرا در حین ضبط نیازی به لمس دوربین نخواهید داشت.
راهنمای خرید وبکم
خرید وبکم خارجی مناسب
برای خرید یک وبکم خارجی مناسب بهتر است به ویژگی‌های زیر دقت کنید:
رزولوشن وبکم و نرخ فریم
شاید مهم‌ترین ویژگی یک وبکم، شفافیت ویدیویی است که می‌گیرد. برای ویدئوهای دیجیتال، گرفتن یک کلیپ یا فیلم عالی را نرخ فریم و رزولوشن وبکم مشخص می‌کند. نرخ فریم بالاتر به این معنی است که حرکات بر روی صفحه نمایش نرم‌تر به نظر می‌رسند. بد نیست بدانید قیمت‌ وبکم به رزولوشن و نرخ فریمی که می‌توانند تولید کنند، ارتباط مستقیم دارد.
رزولوشن یا وضوح وبکم با تعداد پیکسل‌های روی صفحه نمایش، یعنی نسبت طول به عرض، اندازه‌گیری می‌شود. معمولاً در نسبت تصویر ۱۶:۹ و مستطیل شکل است. سه رزولوشن متداول عبارتند از؛ رزولوشن بالا استاندارد (به نام HD Ready یا 720p) که ۱۲۸۰×۷۲۰ پیکسل، رزولوشن کامل (FHD, 1080p) با ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل و رزولوشن فوق العاده بالا (UHD، 4K) با رزولوشن ۳۸۴۰×۲۱۶۰ پیکسل.
معیار دیگر برای کیفیت ویدیو، نرخ فریم است که تعیین می‌کند یک فایل ویدئویی چند تصویر را در ثانیه پخش می‌کند. این مقدار با واحد فریم بر ثانیه محاسبه می‌شود. نرخ فریم بالاتر (۶۰ فریم در ثانیه و بیشتر) برابر با فیلمی روان‌تر و اندازه فایل بزرگ‌تر است. به خصوص اگر فریم‌ها با وضوح بالا باشند. گیمرهای استریمینگ، ترجیح می‌دهند ویدیوهایی با وضوح ۷۲۰p با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه داشته باشند. برای بلاگرهایی که نیازی به چنین وضوح تصویری ندارند، ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه کافی است.

میدان دید وبکم
میدان دید وبکم (FOV) پهنای ناحیه‌ای را که دستگاه می‌تواند فیلم بگیرد و نشان دهد را اندازه‌گیری می‌کند. یک وبکم با لنز زاویه باز، میدان دید وسیع‌تری دارد. در مشخصات محصول مقدار FOV را خواهید دید که بر حسب درجه اندازه‌گیری می‌شود:
• ۶۰ درجه یک نفر را که جلوی کامپیوتر می نشیند عکس می گیرد.
• ۷۸ درجه به اندازه کافی عریض است تا دو نفر را در مقابل دوربینی که روی مانیتور کامپیوتر نصب شده است، عکس بگیرید.
• ۹۰ درجه برای نشان دادن تخته سفید یا گروهی از افراد نشسته روی میز اتاق کنفرانس عالی است.
• ویدیوی عمودی؛ وب کم های استاندارد یک فریم افقی ۱۶:۹ را می گیرند. برخی از مدل‌ها، می‌توانند به فرمت پرتره ۹:۱۶ تبدیل شوند تا محتوایی را که به خوبی در استوری‌های اینستاگرام و فیس‌بوک قرار می‌گیرد، ثبت کنند.
فوکوس خودکار و تصحیح نور کم
تقریبا تمام وبکم‌های امروزی دارای ویژگی‌های فوکوس خودکار هستند. مدل‌های رده بالاتر در مقایسه با وبکم‌های ارزان قیمت، فوکوس خودکار سریع‌تر و دقیق‌تری نیز دارند. این موضوع می‌تواند هنگامی اهمیت پیدا کند که شما در دفترکار خانگی یا فضایی باز قصد ضبط ویدئو را داشته باشید. در چنین مکان‌هایی تابش و میزان نور محیط بسیار زیاد است و گرفتن یک فیلم واضح و واقعی را بسیار سخت می‌کند؛ برخی از اجسام ممکن است همانند سایه به نظر برسند یا دیوارها به صورت یکپارچه دیده شوند.
وبکم های طراحی شده حرفه‌ای دارای فناوری اختصاصی هستند که می‌تواند افراد را از دیوارها و پنجره‌ها متمایز کند و کارهای لازم را برای ظاهری زنده‌تر و طبیعی‌تر انجام دهند.
راهنمای خرید وبکم
نصب و حفظ حریم خصوصی
وبکم‌ها برای نصب در بالای مانیتور کامپیوتر و روی نمایشگر لپ‌تاپ طراحی می‌شوند. اگر دوست دارید یک تصویر ثابت داشته باشید یا وبکم را در زوایا مختلف تکان دهید، سه پایه وبکم یا گیره گردن خم کننده به شما کمک می‌کند. چنین وسایلی کنترل بیشتر و تراز بهتری را در عکس‌های شما فراهم می‌کنند و منجر به تصاویر شفاف‌تر و واضح‌تر می‌شوند. علاوه بر این، می‌تواند به شما کمک کند زمان کمتری را صرف ضبط ویدئو کنید.
حفظ حریم خصوصی در یک وبکم فقط به یک درپوش پلاستیکی که در صورت عدم استفاده روی لنز تا شود، محدود نمی‌شود. همانطور که می‌دانید برخی از می‌توانند به راحتی از طریق وبکم‌های شما به اطلاعات شخصی رایانه شما دسترسی پیدا کنند. به همین دلیل است که سازندگان وبکم موظفند از اطلاعات شما در مقابل چنین خطراتی محافظت کنند.
قابل حمل بودن
تقریبا همه وبکم‌ها به منظورضبط ویدئو به صورت ثابت طراحی شده‌اند، اما در این بین مدل‌ها خاصی هم وجود دارد که می‌توانند برای ضبط در حال حرکت استفاده شوند. چنین مدل‌هایی از طریق یک رابط USB-C برای سازگاری با دستگاه‌های تلفن همراه و عالی برای پخش زنده با کیفیت بالا در طبیعت متصل می‌شود. برای وب‌کم‌های کوچک USB 2.0، دارای ابعاد کوچک ۱.۵ اینچ در ۱.۵ اینچ در ۲ اینچ با طراحی تاشو و چرخش ۳۶۰ درجه است که ضبط ویدیوی FHD را در هر مکانی آسان می‌کند.
کنترل های نرم افزاری
بسیاری از وب‌کم‌ها دارای ویژگی‌های نرم‌افزاری خاص برای تنظیم دقیق لنز با قابلیت حرکت، شیب و زوم دیجیتال هستند. معمولا این‌ها به شما امکان می‌دهند روشنایی، کنتراست، شدت رنگ و تعادل رنگ سفید را نیز تنظیم کنید. بلاگرها و گیمرهایی که می‌خواهند ویدئوهایی باکیفیت بالاتر بگیرند، به نرم‌افزار پیشرفته‌تری نیاز دارند.
میکروفون ها
اکثر وبکم ها حداقل یک میکروفون داخلی دارند. وبکم با دو میکروفون در دو طرف لنز، صدای طبیعی‌تری را برای شنونده فراهم می‌کند. راه‌اندازی میکروفون دوگانه برای تماس‌های ویدیویی با صدای حرفه‌ای و ضبط ویدئوی زنده ایده‌آل‌تر است. برای یک کنفرانس یا جلسه کاری مطمئنا صدای واضح‌تر اهمیت بیشتری نیز پیدا می‌کند.
لنز شیشه ای یا لنز پلاستیکی
لنزهای وبکم می‌توانند از شیشه یا پلاستیک ساخته شوند. لنزهای شیشه‌ای معمولا تصاویر ویدیویی شفاف‌تر و واضح‌تری تولید می‌کنند، به همین دلیل است که خواهید دید که وب‌کم‌هایی که برای ویدیوهای 1080p و بالاتر رتبه‌بندی شده‌اند، دارای لنزهای شیشه‌ای هستند. لنزهای پلاستیکی ارزان هستند و برای وبکم‌هایی مناسب است که به خودی خود دارای ویژگی‌های ضبط تصویر باکیفیت هستند.
خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

خواص روغن ماکادمیا

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

خواص روغن ماکادمیا

توسط | خرید از سایت های خارجی, خرید از سایت های خارجی, دسته‌بندی نشده, سایت های جامع و کلی, سایر فروشگاه ها, فروشگاه های بزرگ | بدون نظر

خواص روغن ماکادمیا
روغن‌ها و دانه‌های روغنی بسیاری در دنیا وجود دارند که در طول سال‌ها به انسان‌ها در پخت و پز و سلامت بدنشان کمک کرده‌اند. در بین آن‌ها شاید روغن ماکادمیا کمتر شناخته شده باشد. این روغن از دانه روغنی با همین نام گرفته می‌شود و دارای خواص بسیار فراوان است. روغن ماکادمیا سرشار از مواد مغذی از جمله اسیدهای چرب مفید و پتاسیم است. به همین دلیل، بسیاری از مردم بر این باورند که روغن ماکادمیا دارای طیف وسیعی از فواید سلامتی است. در این مقاله قصد داریم به طور کامل شما را با این روغن و خواص آن آشنا کنیم.
خواص روغن ماکادمیا
روغن ماکادمیا چیست؟
کمتر کسی وجود دارد که دانه روغنی ماکادمیا را بشناسد. این دانه که می‌توان آن را جز آجیل‌ها نیز دانست، دارای طعمی قوی و مواد مغذی فراوانی است. دانه ماکادمیا روی درختان ماکادمیا که بومی استرالیا هستند، رشد می‌کنند. روغن ماکادمیا، که از دانه آن نیز ارزشمندتر است، مانند روغن زیتون، روغن ماکادمیا در دمای اتاق مایع است. مردم از این روغن در آشپزی و کاربردهای بهداشتی و زیبایی استفاده می‌کنند. رنگ آن شفاف تا کمی کهربایی است و طعم کمی آجیلی خود را حفظ کرده است.
خواص روغن ماکادمیا برای سلامتی
همانطور که گفته شد این روغن طیف گسترده‌ای از کاربردها را دارد و برای سلامتی نیز بسیار مفید است. در ادامه به برخی از خواص آن برای بدن انسان اشاره خواهیم کرد:
سلامت قلب
روغن آجیل ماکادمیا دارای مقادیر بالایی از اسیدهای چرب مفید است که آن را از بسیاری از روغن‌های دیگر متمایز می‌کند، حتی روغن زیتون مقدسی که بسیاری از مردم آن را ستایش می‌کنند! همانطور که می‌دانید تری گلیسیریدها اساسا چربی در خون هستند که می‌تواند برای قلب شما بسیار خطرناک باشد، زیرا می‌تواند شریان‌ها را مسدود کند و احتمال حملات قلبی و سکته را افزایش دهد.
محتوای اسید اولئیک بالا در روغن آجیل ماکادامیا، که از روغن زیتون نیز بیشتر است، برای متعادل کردن مجدد سطح کلسترول و در واقع کاهش سطح تری گلیسیرید در خون مهم است. علاوه بر این، اسیدهای چرب امگا ۳ و امگا ۶ رایج‌ترین چربی‌هایی هستند که تعادل آن‌ها در بدن ما بسیار مهم است و بسیاری از واکنش‌های بدن به این دو بستگی دارد. روغن ماکادمیا اساسا این تعادل را دارد و آن را به عنوان منبعی از این چربی‌ها برای بدن انسان تبدیل می‌کند.
سطوح انرژی
روغن ماکادمیا دارای کالری بالایی نیز هست که می‌تواند انرژی لازم برای کل روز شما را تامین کند. همین زیاد بودن کالری آن اگر بیش از حد شود می‌تواند مشکل ساز باشد. بنابراین، هنگام مصرف مراقب دوز آجیل ماکادمیا و روغن ماکادمیا باشید، زیرا می‌تواند منجر به افزایش وزن و چاقی شود، که لیست طولانی از خطرات سلامتی را در پی دارد.
خواص روغن ماکادمیا
منبع غنی از آنتی اکسیدانی
تحقیقات نشان داده که روغن آجیل ماکادمیا حاوی سطح بالایی از آنتی اکسیدان‌ها، از جمله توکوترینول‌ها، است که می‌تواند تاثیر به سزایی بر سلامت کلی بدن داشته باشد. آنتی اکسیدان‌ها مولکول‌هایی هستند که رادیکال‌های آزاد را خنثی می‌کنند. این رادیکال‌های آزاد یکی از موادی هستند که طی متابولیسم سلولی آزاد می‌شوند و می‌توانند طیف وسیعی از بیماری‌ها مزمن از جمله آپوپتوز و جهش سلولی را به دنبال داشته باشند. وجود مقادیر بالایی از آنتی اکسیدان در روغن ماکادمیا آن را به یک مکمل قوی برای سیستم ایمنی بدن تبدیل می‌کند و می‌تواند به پاکسازی کل بدن شما کمک کند.
سلامت چشم
برخی از آنتی اکسیدان‌های موجود در روغن ماکادمیا از دژنراسیون ماکولا جلوگیری کرده و روند پیشرفت آب مروارید را کندتر می‌کند. این امر از طریق همان فرآیند خنثی سازی رادیکال‌های آزاد مانند سایر اثرات آنتی اکسیدانی این حاصل می‌شود.
مراقبت از پوست
یکی از آنتی اکسیدان‌های موجود در روغن ماکادمیا به نام اسکوالن بسیار کمیاب است و تاثیر بسیار قوی روی پوست ما دارد. اسکوالن یک آنتی اکسیدان طبیعی است که در بدن ما وجود دارد، اما افزودن مقدار بیشتری از روغن ماکادمیا می‌تواند به حفظ چربی زیر پوست کمک کرده و از چین و چروک، لکه‌های پیری، سرعت بهبود آهسته و سایر علائم پیری نیز جلوگیری کند.
اصلاح و آبرسانی
علاوه بر حفظ چربی‌های زیر پوست، روغن ماکادمیا می‌تواند پوست را آبرسانی کرده و آن را مرطوب نگه دارد. مرطوب نگه داشتن پوست به خصوص برای افرادی که پوست خشک دارند بسیار مهم است، چرا که پوست با گذشت زمان می‌تواند خاصیت ارتجاعی خود را سریع‌تر از دست داده و زودتر چروک شود.
روغن ماکادمیا می تواند راهی فوق العاده برای مرطوب کردن روزانه پوست شما باشد، به خصوص برای مردانی که مرتب اصلاح می‌کنند. به جای استفاده از روغن‌های اصلاح سنتی، از ماهیت ضد التهابی این روغن که به تسکین پوست و جلوگیری از قرمزی آن کمک می‌کند، بهره بگیرید؛ زیرا به شما کمک می‌کند پوستی صاف‌تر و شفاف‌تر داشته باشید.

سلامت مو و لب
اگر موهای وزی دارید که بعد از حمام در هوا پخش می‌شوند و یا لب‌هایی دارید که در تمام طول سال خشک هستند، این روغن می‌تواند چاره کار شما باشد. محتوای اسید غنی روغن ماکادمیا نیز آن را برای موهای شما مفید می‌کند. مخلوط کردن آن با شامپوهای طبیعی می‌تواند به افزایش درخشندگی و سلامت موهای شما کمک کند و فولیکول‌های موجود در بستر آن‌ها را تقویت کند و ریزش مو را کاهش دهد.
جالب است بدانید این روغن را به دلیل داشتن خواص عالی در انواع محصولات آرایشی از جمله رژ لب، نرم کننده‌های پوست، کرم‌های ضد آفتاب و آبرسان‌های بعد از حمام، پاک کننده‌های لاک، شامپو، روغن‌های ماساژ و سایر محصولات پوستی استفاده می‌شود.
علاوه بر این‌ها، می‌توانید با روغن ماکادمیا و موم زنبور عسل طبیعی، یک بالم لب عالی درست کنید تا ظاهر زیبا و سلامت را به لب‌هایتان بازگرداند. خواص مرطوب کنندگی آن می‌تواند به سرعت ترک خوردگی و خشکب لب‌ها را برطرف کند و هر گونه التهاب در یا زخمی را بهبود بخشد.
موارد استفاده از روغن ماکادمیا
این روغن با توجه به خواص بی شماری که دارد می‌تواند در مواقع بسیاری به کار شما بیاید، برخی از این موارد به شرح زیر هستند:
پخت و پز و آشپزی
می‌توانید روغن ماکادمیا را در پخت و پز روزانه استفاده کنید و آن را با سایر روغن‌های مضر جایگزین کنید. به دلیل داشتن نقطه دود بالاتر از روغن‌های دیگر مانند روغن زیتون، برای سرخ کردن و کباب کردن مناسب‌تر است. طعم ملایمی که دارد، آن را به انتخاب خوبی برای محصولات پخته شده یا به عنوان پایه‌ای مناسب برای سس سالاد و ماریناد تبدیل می‌کند.
روغن تراپی موها
در روغن تراپی موها معمولا از این روغن استفاده می‌کنند، زیرا؛
• روغن ماکادمیا به دلیل داشتن مواد مغذی فراوان خود می‌تواند به صاف کردن ساقه‌های مو، نرم شدن بافت و افزایش درخشندگی کمک کند.
• روغن ماکادمیا با خواص مرطوب کنندگی قوی که دارد می‌تواند کف سر را مرطوب کرده و پروتئین موها را به آن‌ها بازگرداند. این کار باعث تقویت موها می‌شود و در عین حال آن را قابل کنترل‌تر کرده و از وز شدن و گره خوردن نیز جلوگیری می‌کند
• روغن ماکادمیا پر از اسیدهای چرب است و به عنوان تغذیه کننده فولیکول‌های مو شناخته می‌شود. به عنوان یک منبع غنی از آنتی اکسیدان‌ها، ممکن است به بهبود موهای آسیب دیده کمک کند.
طرز استفاده از روغن ماکادمیا
با استفاده از روش‌های زیر از روغن ماکادمیا استفاده کنید:
• ماساژ: چند قطره از اسانس مورد علاقه خود را در روغن ماکادمیا ترکیب کنید تا یک روغن ماساژ تسکین دهنده و آبرسان درست کنید.
• ترکیب آن با روغن های دیگر: روغن حامل ماکادمیا یک پایه عالی برای ترکیب کردن با سایر روغن‌ها است. همچنین می‌توانید آن را به محصولات مراقبت از پوست مورد علاقه خود مانند سرم‌ها و مرطوب کننده‌های پوست اضافه کنید.
• ماسک مو: این روغن را روی پوست سر بمالید تا از آن به عنوان یک ماسک موی قوی بهره ببرید.
خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

جارو برقی رباتیک

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

خرید جاروبرقی رباتیک + جدیدترین جارو برقی های رباتیک

توسط | تجهیزات الکترونیک و لوازم جانبی, خرید از سایت های خارجی, سایت های جامع و کلی, وسایل منزل و لوازم خانگی | بدون نظر

جدیدترین جاروبرقی رباتیک + راهنمای خرید

تمیز نگه داشتن منزل و نقاط مختلف آن، اهمیت بسیار بالایی دارد. بدین منظور ابزارهای مختلفی هم طراحی و تولید شده‌اند. یکی از مهم‌ترین این ابزارها جاروها هستند که در انواع و اقسام مختلفی ساخته شده و در بازار وجود دارند. از جمله پر مصرف‌ترین انواع جاروها می‌توان جاروهای برقی را نام برد که می‌توانند به سادگی و با سرعتی بسیار بالا محیط و فضای مورد نظر شما را تمیز کنند. از آنجایی که بشر رو به پیشرفت و تکامل دارد و ابزارهای جدیدی را برای انجام امور مختلف به کار می‌گیرد، جاروبرقی‌ها نیز پیشرفته‌تر شده و جاروهایی با عنوان جاروبرقی رباتیک به بازار مصرف روانه شده‌اند.
جاروبرقی رباتیک

این محصولات به شیوه‌های هوشمند طراحی و تولید شده و می‌توانند به صورتی کاملا مستقل محیط مد نظر شما را تمیز و مرتب سازند. بدون اینکه نیازی به دخال انسان داشته باشند. طراحی و تولید این جاروها به تازگی و طی سالیان اخیر آغاز شده و عمر چندانی ندارند.
به همین دلیل در حال حاضر تنها چند کمپانی به طراحی و تولید این محصولات اشتغال دارند. هر کدام از این شرکت‌ها سعی دارند جدیدترین جاروبرقی رباتیک را ساخته و به بازار ارائه دهند.
در این مقاله به معرفی جدیدترین جاروبرقی رباتیک و مهم‌ترین برندهای تولید کننده این ابزار خواهیم پرداخت و برخی از مهمترین ویژگی‌های محصولات این برندها و راهنمای خرید این ابزار را مرور و بررسی خواهیم کرد.
پس اگر شما هم از جمله افرادی هستید که به مطالعه در زمینه تکنولوژی‌های نو تمایل دارند و یا می‌خواهند با جدیدترین جاروبرقی رباتیک آشنا شوند با ما همراه باشید.

جاروبرقی رباتیک شیائومی MI Robot Vacuum Mop P
جاروبرقی رباتیک
یکی از مطرح‌ترین و صاحب نام‌ترین شرکت‌های سازنده انواع مختلف و جدیدترین جاروبرقی رباتیک در جهان برند شیائومی است و این محصول یکی از بهترین جاروهای رباتیک این کمپانی به شمار می‌رود. این محصول از یک موتور بسیار قدرتمند ۲۱۰۰ پاسکال برخوردار شده و لذا این قابلیت را دارد که محیط مورد نظر شما را از هرگونه آلودگی تمیز کند.
با به کارگیری این جاروبرقی قادر به تمیز کردن کوچک‌ترین درزها و شکاف‌ها در منزل و محیط مد نظر خود خواهید بود و می‌توانید نقاط دور از دسترس را نیز به راحتی پاک و تمیز کنید. یکی از مهمترین ویژگی‌های این محصول تجهیز شدن آن به یک فیلتر پنج لایه است.
این فیلتر از امکان بسیار مناسبی برای تمیز کردن گرد و غبارها و هرگونه آلودگی برخوردار شده است. از سوی دیگر در ساختار این محصول از چرخه‌های لاستیکی استفاده شده که وجود آن‌ها کمک می‌کند جارو بتواند به راحتی موانع ۲ سانتی متری را دور بزند.
علاوه بر جارو زدن، این محصول قادر به تمیز کردن سطوح مد نظر شما نیز بوده و دارای یک پد مخصوص برای تی کشی است. این جارو برقی رباتیک به قابلیت تشخیص فرش مجهز شده و یک برس جانبی نیز دارد که می‌توانید از آن برای هدایت زباله‌ها به برس اصلی استفاده کنید.
کمپانی سازنده شیائومی در فرآیند ساخت این نوع از جارو برقی رباتیک از چند سنسور تشخیص دیوار مجازی و لبه پرتگاه نیز استفاده کرده و این جارو را با قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه به بازار ارائه داده است.

جاروبرقی رباتیک ویومی Viomi S9
جاروبرقی رباتیک
کمپانی سازنده ویومی را می‌توان یکی از زیر مجموعه‌های شرکت شیائومی به شمار آورد. این مجموعه نیز تبحر بسیار بالایی در طراحی و ساخت جدیدترین جاروبرقی رباتیک داشته و جاروبرقی رباتیک مدل S9 یکی از بهترین این محصولات به شمار می‌رود.
استفاده از یک موتور ژاپنی در فرایند ساخت این محصول یکی از مهمترین ویژگی‌های کاربردی آن است که موجب شده بسیاری از متقاضیان به خرید آن تمایل داشته باشند. از سوی دیگر این جارو برقی به یک فناوری خاص به نام Auto Dumping نیز تجهیز شده که کمک می‌کند در مواقع پر شدن مخزن، آشغال‌های جمع آوری شده در یک پاکت تخلیه شوند.
این مدل از جدیدترین جاروبرقی رباتیک ساخت کمپانی ویومی از یک مخزن با گنجایش ۳۰۰ میلی لیتر برخوردار شده که از آن برای جمع آوری زباله‌ها استفاده می‌شود. علاوه بر آن، این جارو دارای یک مخزن با گنجایش ۲۵۰ میلی لیتر نیز است که برای نگهداری از مایعات کاربرد دارد.
این کمپانی جدیدترین جاروبرقی رباتیک خود را به قابلیت کنترل میزان خروجی مایعات شوینده نیز مجهز ساخته و با امکان ایجاد دیوار مجازی روانه بازار مصرف نموده است.
یکی از مهمترین مزایای این جاروبرقی رباتیک، قابلیت تمیز کردن انتخابی فضا بوده و یا می‌توانید از طریق آن به تنظیم مناطق ممنوعه مد نظر خود دست بزنید. این محصول از امکان زمانبندی نظافت هوشمند نیز برخوردار شده و می‌توان آن را بهترین و جدیدترین جاروبرقی رباتیک در جهان به شمار آورد.

جاروبرقی رباتیک لایدستو Lydsto R1
جارو برقی رباتیک
اگر تمایل به خرید جدیدترین جاروبرقی رباتیک دارید و می‌خواهید علاوه بر جارو کردن از محصول مورد نظر خود برای تمیز کردن سطوح و یا تی کشیدن نیز استفاده کنید بهتر است جاروبرقی رباتیک لایدستو R1 را برای خرید در نظر بگیرید.
این جارو از کیفیت قابل توجهی برخوردار شده و با استفاده از یک موتور با سرعت فوق العاده به وجود آمده است. با کمک این موتور این جاروی رباتیک قادر است با سرعت ۱۷ هزار دور در دقیقه فعالیت‌های مد نظر شما را انجام دهد.
این محصول از قدرت مکش ۳۰۰۰ پاسکال برخوردار شده و لذا با استفاده از آن می‌توانید سطوح مختلف و مد نظر خود را به راحت‌ترین شکل ممکن و در سریعترین زمان تمیز کنید.
کمپانی سازنده لایدستو جدیدترین جاروبرقی رباتیک خود را با مخزن ۲۵۰ میلی لیتری روانه بازار مصرف ساخته و در طراحی آن از نازل‌هایی مخصوص استفاده کرده است که به طور ویژه برای اسپری کردن آب طراحی شده‌اند.
یکی از مهمترین ویژگی‌های این جاروبرقی، برخورداری از یک سیستم توزیع آب به صورت الکترونیکی است. از دیگر قابلیت‌های این جاروی رباتیک می‌توان به امکان هشدار تمام شدن آب مخزن اشاره کرد و یا قابلیت برنامه ریزی مسیر را نام برد.
این محصول با ۶ اسکن ۳۶۰ درجه در هر دقیقه طراحی شده و از امکان مرزبندی و یا ایجاد دیوار مجازی نیز بهره برده است. پس اگر تمایل دارید برخی از بخش‌های خانه خود را برای جارو ممنوع سازید تا این محصول به آن بخش‌ها ورود نکند می‌توانید از این قابلیت این سیستم بهره مند شوید.

جاروبرقی رباتیک یوفی Robovac Glo Hybrid

این مدل از جدیدترین جاروبرقی رباتیک از ظاهری بسیار جذاب و لوکس برخوردار شده و یک روکش شیشه‌ای هم دارد که به زیبایی آن افزوده است. روکش این جارو ضد خش بوده و شفافیت آن نیز همیشگی است. برخورداری از وزن بسیار سبک ۲.۵ کیلوگرمی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این جاروبرقی رباتیک است.
از سوی دیگر این محصول از ساختاری بسیار نازک و باریک برخوردار شده پس به تمامی مناطق و بخش‌های مختلف منزل شما دسترسی خواهد داشت و آن بخش‌ها را تمیز خواهد کرد. اگر تمایل دارید علاوه بر جمع کردن زباله‌های منزل و گرد و غبارهای آن به پاک سازی کف پوش‌های چوبی و یا سرامیک خود نیز دست بزنید بهتر است این محصول را برای خرید در نظر بگیرید.
کمپانی سازنده یوفی Ufy در فرایند ساخت جدیدترین جاروبرقی رباتیک خود از یک مخزن آب استفاده کرده که برس‌ها در آن به چرخش درآمده و قادر به تمیز کردن کف زمین خواهند بود. برخورداری از موتور قدرتمند با قدرت مکش بسیار بالا یکی از مهمترین ویژگی‌های این محصول است.
به نحوی که شما می‌توانید با قدرت بالای ۲۰۰۰ پاسکالی آن تمامی ذرات و گرد و غبارها را از فضای منزل خود جمع آوری کنید. این جارو برقی از یک دستیار صوتی نیز بهره برده است که از این طریق می‌توانید این جارو برقی را به خوبی تحت کنترل و نظارت خود در آورید.
جدیدترین جارو برقی رباتیک این برند سر و صدای بسیار کمی تولید کرده و میزان سر و صدای تولید شده توسط آن چیزی در حدود و بازه ۵۵ دسی بل است. لذا با استفاده از آن هیچگونه احساس ایجاد مزاحمت نخواهید داشت. این جارو برقی رباتیک از امکان هماهنگ و همگام سازی با موبایل نیز برخوردار شده و می‌توانید تنظیمات مورد نظر خود را نیز به آن بدهید.
خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

تصویر سازی دیجیتال

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

تصویر سازی دیجیتال چیست؟ + معرفی دستگاه‌های تصویر سازی دیجیتال

توسط | خرید از سایت های خارجی, خرید از سایت های خارجی, سایت های جامع و کلی, سایر فروشگاه ها, فروشگاه های بزرگ | بدون نظر

تصویر سازی دیجیتال چیست؟ + معرفی دستگاه‌های تصویر سازی دیجیتال

تصویر سازی دیجیتال که به آن نقاشی و یا طراحی دیجیتال نیز گفته می‌شود یکی از هنرهای خارق العاده این روزها است. در حقیقت این هنر، خلق تصاویر با داستان و یا یک روایت مشخص بوده و کمک می‌کند تا شما بتوانید احساسات و یا حالات خاصی را به مخاطب خود انتقال دهید. در گذشته هنر تصویر سازی به صورت سنتی انجام می‌شد و ابزارهای آن هم تجهیزاتی از قبیل رنگ روغن، آب رنگ، کاغذ، بوم و … بودند. اما در حال حاضر تصویرسازی به روش دیجیتال رواج و گسترش پیدا کرده و با استفاده از دستگاه‌ها و نرم افزارهای خاصی انجام می‌شود. با استفاده از این امکانات و تجهیزات یک تصویر ساز دیجیتال حرفه‌ای می‌تواند یک فیلم، بازی و یا اثر هنری خلاقانه به وجود آورد.

تصویر سازی دیجیتال

در این مقاله به این موضوع اشاره خواهیم کرد که تصویر سازی دیجیتال چیست؟. سپس چند نمونه از دستگاه‌های مورد استفاده در این حرفه را معرفی خواهیم کرد. پس اگر شما هم به دنبال خلق آثار هنرمندانه با تصویر سازی دیجیتال هستید با ما همراه باشید.

تصویر سازی دیجیتال چیست؟

تصویرسازی دیجیتال را می‌توان یک پروسه به شمار آورد که در آن به جای استفاده از ابزار سنتی و طراحی بر روی کاغذ و مقوا، از ابزارهای دیجیتالی، کامپیوتر، نرم افزار و … برای ایجاد تصاویر استفاده می‌کنند. در حال حاضر نرم افزارهای زیادی برای این کار طراحی شده‌اند و سیستم‌های هوشمند فراوانی هم به کار گرفته می‌شوند تا طرح‌ها و تصاویر دیجیتالی خارق‌العاده‌ی خلق شوند.
از جمله بهترین نرم افزارهای مورد استفاده در این هنر تصویری می‌توان به نرم افزار پروکریت Pro creat، ادوبی فتوشاپ Adobe photoshop cc، کورل پینتر ایکس corel painter x3 و…. اشاره کرد. از جمله مهمترین تجهیزات و دستگاه‌های مورد استفاده در این هنر هم می‌توان تبلت‌های گرافیکی را نام برد.
در حال حاضر برندهای سازنده زیادی به طراحی و تولید این سیستم‌ها اشتغال داشته و انواع متنوعی از این دستگاه‌ها را با ویژگی‌های مختلف روانه بازار مصرف می‌نمایند.
در میان محصولات موجود در بازار برخی با عنوان محبوب‌ترین تبلت‌های گرافیکی شناخته می‌شوند. در ادامه به معرفی برخی از انواع این تجهیزات خواهیم پرداخت و مهمترین ویژگی‌های آن‌ها را مرور و بررسی خواهیم کرد.
تصویر سازی دیجیتال
معرفی دستگاه‌های تصویر سازی دیجیتال

آیپد پرو با قلم اپل Ipad Pro With Apple Pencil

آیپدها در حال حاضر یکی از بهترین و مهمترین دستگاه‌های تصویر سازی دیجیتال به شمار می‌روند و این محصول یکی از بهترین تبلت‌های گرافیکی است. پس برای طراحان، نقاشان و تصویرگران مصارف و کاربردهای فراوانی دارد.
قلم جدا نشدنی این محصول یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن به شمار می‌رود. از سوی دیگر با استفاده از این دستگاه قادر به خلق تصاویر و طرح‌هایی قابل توجه و منحصر به فرد خواهید بود. به نحوی که خودتان هم از طرح‌هایتان شگفت زده خواهید شد.
با استفاده از این دستگاه و با به کارگیری یکی از نرم افزارهای مخصوص تصویر سازی دیجیتال می‌توانید بهترین طرح‌ها را طراحی و تصویر سازی نموده و به نمایش در آورید. شما می‌توانید این آیپد را در سایزها و اندازه‌های مختلف و مد نظر خود انتخاب کرده و به خرید آن دست بزنید.
حتی اگر تمایل داشته باشید کوچکترین سایز این دستگاه‌ها را خریداری کنید هیچ گونه مشکلی برایتان ایجاد نخواهد شد. چرا که سایزهای مختلف این محصولات به گونه‌ای طراحی و تولید شده‌اند که می‌توانند نیازهایتان را به بهترین نحو ممکن پاسخ دهند و شما را راضی و خوشنود نگه دارند. با این حال به این نکته نیز دقت داشته باشید که باید قلم این آیپد را به صورت جداگانه خریداری نمایید.

تبلت سامسونگ Samsung Galaxy Tab S4 With Stylus

سامسونگ کمپانی شناخته‌ شده‌ای در حوزه طراحی و تولید محصولات دیجیتال و هوشمند بوده و یکی از پیشگامان این عرصه محسوب می‌شود. این کمپانی در حال حاضر به طراحی و تولید تبلت‌های اندروید مناسب برای تصویر سازی دیجیتال نیز دست زده و یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین این محصولات را روانه بازار مصرف کرده است.
پس اگر شما هم به دنبال انتخاب و خرید دستگاه‌های تصویر سازی دیجیتال هستید می‌توانید محصولات این کمپانی را برای خرید نظر بگیرید. در حال حاضر بسیاری از طراحان و تصویر گران از تبلت‌های اندروید برای طراحی استفاده می‌کنند.
چراکه با این سیستم عامل احساس راحتی بیشتری دارند. از سوی دیگر کاربران این محصولات به اندازه کافی از کار کردن با آن‌ها رضایت دارند. به همین دلیل این تبلت هم به محصولی بسیار محبوب و پرطرفدار تبدیل شده است.
یکی از مهمترین ویژگی‌های این تبلت سامسونگ، قیمت مناسب و مقرون به صرفه آن است. پس برای افرادی که به دنبال کاهش هزینه‌های خود هستند مناسب و کاربردی خواهد بود. نکته دیگری که باید در زمینه این محصول به آن توجه داشته باشید همراه بودن آن با قلم خاص طراحی است.
این تبلت از ۴ گیگابایت مموری برخوردار شده و ۶۴ گیگابایت هم حافظه emmc دارد. شما می‌توانید برای مصارف و کاربردهای بیشتر از مموری اضافه هم استفاده کنید تا حافظه بیشتری به دست آورید.
این محصول ابعاد و اندازه اسکرین بزرگی داشته و از سوی دیگر رزولوشن و وضوح تصاویر آن هم بسیار بالا است. برخورداری از یک بدنه بسیار نازک از دیگر مشخصات اصلی این محصول بوده و سرعت بسیار بالایی هم دارد.
به همین دلیل بسیاری از طراحان و تصویرگران حرفه‌ای این تبلت را برای ترسیم تصاویر و طرح‌های خود انتخاب و خریداری می‌کنند.

تبلت وکام اینتوس پرو Intous Pro Pen and Touch Tablet Wacom

تبلت‌های وکام را می‌توان از جمله تبلت‌های بسیار محبوب و پرطرفدار موجود در بازار و در میان طراحان و تصویر سازان مبتدی و حرفه‌ای به‌ شمار آورد و این تبلت یکی از بهترین محصولات این برند است. چراکه دوام و ماندگاری بسیار زیادی داشته و قیمت آن‌ هم مناسب و مقرون به صرفه در نظر گرفته شده است.
بسیاری از افراد و کاربران، دوام و ماندگاری این محصول را تا ۱۰ سال نیز برآورد کرده‌اند. بنابراین طی این مدت نیازی به آپدیت محصول و یا عوض کردن تبلت خود نخواهید داشت و می‌توانید با استفاده از آن به تصویر سازی دیجیتال و خلق طرح‌های خلاقانه دست بزنید.
این محصول در سایزها و اندازه‌های زیادی طراحی شده و در بازار مصرف وجود دارد. پس از این نظر نیز با محدودیتی مواجه نخواهید شد. چراکه می‌توانید بر اساس نیاز و مصارف و البته سلیقه و تمایل شخصی خود، محصول با سایز مناسب را انتخاب کرده و به خرید آن اقدام کنید.
اگر از جمله افرادی هستید که تمایل دارند به تازگی تصویر سازی دیجیتال را آغاز کرده و در این زمینه مبتدی محسوب می‌شوند، می‌توانید این محصول را برای خرید در نظر بگیرید. مطمئن باشید که تا زمانی که در این کار حرفه‌ای شوید قادر به استفاده از این تبلت خواهید بود.

تبلت اسکرین دار وکام Cintiq 13hd Pen Display

این محصول نیز توسط کمپانی معروف و شناخته شده وکام طراحی و تولید شده و با ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص خود در بازار مصرف وجود دارد. تبلت اسکرین دار سینتیک این برند را می‌توانید در ابعاد و اندازه‌های مختلفی در بازار مشاهده کرده و به انتخاب و خرید محصول مناسب دست بزنید.
کوچکترین سایزی که این شرکت سازنده برای این محصول در نظر گرفته، سایز ۱۳ اینچی است که می‌تواند به راحتی نیازهای طراحان و تصویر سازان را برطرف کند. با استفاده از این محصول قادر به انجام عملیات‌های بسیار زیادی خواهید بود و طرح‌هایی کاملا حرفه‌ای و خلاقانه ترسیم خواهید کرد.
بسیاری از افرادی که در زمینه انیمیشن فعالیت داشته و یا طرح‌ها و تصویرهای آن‌ها نیاز به جزئیات زیادی دارد، از این محصول استفاده کرده و یا سایزهای بزرگتر را برای خرید در نظر می‌گیرند.
پس پیش از انتخاب و خرید این دستگاه وکام حتماً به نوع نیاز و استایل کاری خود دقت داشته باشید و بدانید که می‌خواهید با استفاده از آن چه کاری را به سرانجام برسانید. به این نکته نیز دقت داشته باشید که این محصول با وجود اسکرین دار بودن باز هم نیاز به اتصال به کامپیوتر دارد.

تبلت سرفیس پرو مایکروسافت Microsoft,s Surface Pro Tablets

این دستگاه تصویر سازی دیجیتال توسط کمپانی شناخته شده مایکروسافت طراحی و تولید شده و می‌توان گفت یکی از بهترین محصولات مورد استفاده در این حوزه محسوب می‌شود.
به این نکته دقت داشته باشید که کمپانی سازنده مایکروسافت برای این محصول و برای قلم‌ها و کیبورد کاورها شارژر جداگانه‌ای در نظر گرفته است. پس این محصول از قیمت بالاتری برخوردار شده و لذا این امکان وجود دارد که در وهله اول از مشاهده قیمت آن شگفت‌ زده شوید.
با این حال انتخاب و خرید این تبلت می‌تواند آخرین انتخاب و خرید شما در فرایند تصویر سازی دیجیتال باشد.

تبلت سرفیس استودیو مایکروسافت Microsoft Surface Studio

خرید تبلت سرفیس ساخت برند مایکروسافت برای تمامی تصویرسازان و طراحان به ویژه آن‌هایی که تمایل دارند در یک محیط جذاب گرافیکی واقع شوند تا از این طریق طرح‌ها و تصاویر خلاقانه‌تری به وجود آورند اقدام بسیار مناسبی است. این محصول ساخت کمپانی مایکروسافت با یک اسکرین ۲۸ اینچی طراحی شده و ضخامت آن تنها ۱۲.۵ میلیمتر است.
وجود این ویژگی‌ها و مشخصات دیگر سخت افزاری و نرم افزاری، این محصول را به یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین دستگاه‌های تصویر سازی دیجیتال برند مایکروسافت تبدیل کرده است. اما با این حال پیش از خرید این دستگاه باید نوع کار و حرفه خود را در نظر گرفته و سپس بر اساس نیاز و مصارف خود به خرید محصول مناسب دست بزنید.
خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

خرید لنز دوربین

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

خرید لنز دوربین عکاسی

توسط | تجهیزات الکترونیک و لوازم جانبی, خرید از سایت های خارجی, خرید از سایت های خارجی, سایت های جامع و کلی, فروشگاه های بزرگ, وسایل منزل و لوازم خانگی, وسایل ورزشی و اسباب بازی | بدون نظر

خرید لنز دوربین عکاسی + راهنمای خرید
خرید لنز دوربین
عکاسی یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهایی است که شما می‌توانید از طریق آن، به درآمد بسیار زیادی هم برسید. بااین‌حال، برای این‌که بتوانید عکس‌های باکیفیت و حرفه‌ای ثبت کنید، باید لنز دوربین باکیفیتی هم داشته باشید. پارامترهای متعددی وجود دارند که با استفاده از آن‌ها، می‌توانید بهترین لنز دوربین عکاسی را برای خودتان انتخاب کنید. ما در این مقاله، اطلاعات کاملی درباره نحوه انتخاب لنز دوربین عکاسی در اختیار شما قرار می‌دهیم. همچنین در ادامه، می‌توانید برخی از بهترین برندهای لنز دوربین عکاسی را هم مشاهده کنید.
اگر شما هم علاقه زیادی به عکاسی دارید و یا عکاسی کردن را بلد هستید، می‌دانید که فاکتورهای زیادی وجود دارند که به خوب یا بد بودن یک لنز دوربین عکاسی منجر می‌شوند. علاوه بر این‌که عکاسی می‌تواند یکی از لذت‌بخش‌ترین تجربه‌ها برای کسب درآمد باشد، تاثیر زیادی هم در ثبت خاطره‌ها دارد. به همین دلیل بهتر است لنزی برای عکاسی استفاده کنید که خاطرات شما را با کیفیت بالایی ثبت کند. اگر می‌خواهید با بهترین لنز دوربین عکاسی آشنا شوید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید.
برای خرید لنز دوربین عکاسی به چه فاکتورهایی توجه کنیم؟
ویژگی‌های زیادی وجود دارند که موقع خرید لنز دوربین باید همه آن‌ها را مدنظر قرار دهید. به‌خصوص اگر به‌تازگی کار عکاسی را شروع کرده‌اید و اطلاعات کاملی درباره لنزهای دوربین ندارید، بهتر است وقت بیشتری در این بخش بگذارید. در اینجا می‌توانید مهم‌ترین فاکتورهایی که باید برای خرید بهترین لنز دوربین عکاسی مدنظر قرار دهید را مشاهده کنید.
خرید لنز دوربین
شناخت انواع لنز دوربین
اولین موضوعی که قبل از خرید لنز دوربین عکاسی باید اطلاعات کافی درباره آن به دست آورده باشید، انواع لنزهای دوربین است. نکته جالب‌توجه درباره انواع لنزهای دوربین، این است که شما با استفاده از هر یک از لنز‌ها، می‌توانید عکس خاصی بگیرید. پس در ابتدا انواع لنزها را شناخته و سپس برای عکاسی مدنظر خود، از همان لنز استفاده کنید. مهم‌ترین و محبوب‌ترین لنز‌های دوربین، عبارتند از:
• لنز استاندارد
لنزهایی که استاندارد هستند، با ساختار 35 میلی‌متری تولید می‌شوند و فاصله کانونی آن‌ها بین 50 تا 100 میلی‌متر است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این لنز‌ها، داشتن پرسپکتیو مانند چشم انسان است که باعث می‌شود سوژه و مناظر تا حد بسیار زیادی شبیه واقعیت نشان داده شوند.
• لنز واید
یکی دیگر از لنز‌های محبوب برای عکاسی، لنز واید است که بیشتر برای عکاسی از مناظر بزرگ کاربرد دارد. این لنز‌ها دارای فاصله کانونی 5 تا 43 میلی‌متر هستند و بیشتر برای عکاسی از ساختمان‌های بلند و سوژه‌های خیلی بزرگ مورداستفاده قرار می‌گیرند.
• لنز زوم
لنزهای زوم جزو انعطاف‌پذیر‌ترین لنز‌های دوربین عکاسی هستند که برای انواع عکس‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرند. به‌خاطر کاربردهای بسیار زیادی که این لنزها دارند، گزینه مناسبی برای سفر هستند. پس اگر شما هم به دنبال بهترین لنز دوربین عکاسی هستید، خرید یک لنز زوم می‌تواند امکان عکاسی در سبک‌های مختلفی را برای شما به ارمغان بیاورد.
خرید لنز دوربین
• لنز تله فوتو
لنزهای تله فوتو دارای فاصله کانونی بین 100 تا 800 میلی‌متر هستند که نسبت به سایر لنز‌های قبلی، پرسپکتیو کمتری دارند. این‌گونه لنز‌ها با فشردگی نسبتا زیاد، باعث می‌شوند که جزئیات موجود در تصاویر با اغراق بیشتری به نمایش در بیایند. به علاوه، وضوح تصاویر و عمق میدان در لنزهای تله فوتو نسبتا کمتر است.
• لنز پرایم
اگرچه لنزهای پرایم فاصله کانونی ثابتی دارند، اما با دیافراگم وسیع‌تری عرضه می‌شوند و به شما این امکان را می‌دهند که برای عکاسی، دیگر نگران نورپردازی نباشید. نسبت به لنزهای زوم، لنز پرایم قیمت مناسب‌تری دارد.
• لنز ماکرو
از لنزهای ماکرو می‌توان هم برای عکاسی از سوژه‌های بسیار کوچک و هم برای عکاسی روزمره استفاده کرد. به همین دلیل هم این محصول را می‌توان به‌عنوان بهترین لنز دوربین عکاسی به شمار آورد که برای عکس گرفتن از موجودات بسیار کوچک، بهترین کیفیت را دارد. این لنز‌ها دارای فاصله کانونی بین 50 تا 200 میلی‌متر هستند.
• لنز فیش آی (Fisheye)
لنزهای فیش آی را نیز می‌توان به‌عنوان بهترین لنز دوربین عکاسی به شمار آورد که با فاصله کانونی بین 7 تا 16 میلی‌متر تولید و عرضه می‌شود. با استفاده از این لنز، می‌توانید تصاویر را به‌صورت محدب ثبت کنید و تمام جزئیات را در آن مشاهده نمایید.
خرید لنز دوربین
• لنز تیلت شیفت (Tilt-Shift)
نمونه دیگری از لنزهای دوربین عکاسی که کاربرد زیادی دارند لنزهای تیلت شیفت نامیده می‌شوند. اگر با مناظر طبیعی و مکان‌هایی که معماری خاصی دارند مواجه شدید، می‌توانید از این لنز برای عکاسی از آن‌ها استفاده کنید. با استفاده از این لنز، شما این امکان را دارید که میزان تاری تصاویر را کم و زیاد کنید.
• لنز سوپر زوم (Superzoom)
در نهایت، آخرین نمونه از بهترین لنز دوربین عکاسی که فاصله کانونی نسبتا زیادی دارد، لنز سوپر زوم نامیده می‌شود. البته نسبت به لنز‌های واید و تله فوتو، این لنز کیفیت پایین‌تری دارد که این موضوع هم به‌خاطر دیافراگم آن است.
سازگاری لنز با دوربین
بعد از این‌که با انواع لنزهای دوربین عکاسی آشنا شدید، نوبت به آن می‌رسد که مطمئن شوید لنز موردنظر شما با دوربین‌تان هم سازگار است. برای مثال، برای دوربین‌هایی با حسگر APS-C، فقط می‌توانید از لنزهای با همان حسگر استفاده کنید.
فاصله کانونی
فاکتور دیگری که باید برای خرید هر یک از لنز‌های موجود در بازار حتما مدنظر قرار دهید، فاصله کانونی آن است. به بیان دیگر، فاصله کانونی به شما کمک می‌کند که عکس‌هایی مطابق با سلیقه خود ثبت کنید. فاصله کانونی لنز به این موضوع بستگی دارد که شما می‌خواهید چه نوع عکس‌هایی از چه سوژه‌هایی بگیرید. برای مثال، زیادتر بودن فاصله کانونی به شما کمک می‌کند که از سوژه‌هایی با فاصله زیاد عکاسی کنید.
خرید لنز دوربین
دیافراگم
در نهایت، آخرین فاکتوری که اهمیت زیادی در راهنمایی خرید لنز دوربین عکاسی دارد، دیافراگم لنز موردنظر شماست. دیافراگم، یکی از مهم‌ترین فاکتور‌ها برای میزان تاری تصاویر است. پس می‌توان نتیجه گرفت که کمتر بودن میزان دیافراگم، به معنی این است که لنز موردنظر شما، محدوده کمتری را فوکوس می‌کند و برعکس.
بهترین لنز دوربین عکاسی کدام است؟
بعد از این‌که مهم‌ترین فاکتورها برای خرید بهترین دوربین عکاسی را شناختید، وقت آن می‌رسد که با بهترین برندهای لنزهای دوربین نیز آشنا شوید. در اینجا برخی از محبوب‌ترین مارک‌های تولیدکننده لنز دوربین عکاسی را نام می‌بریم که خریدن لنز از هر یک از آن‌ها می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش برای شما باشد. پس اگر شما هم قصد خرید یک لنز باکیفیت و همه‌جانبه را دارید، به ادامه مقاله توجه کنید.
لنز کنون مدل EF 50mm f/1.8 STM
یکی از بهترین لنزهای دوربین عکاسی که شما می‌توانید با دیافراگم کاملا باز خریداری کنید، لنز کنون مدل EF 50mm f/1.8 STM است. این لنز با بدنه بسیار مستحکمی ساخته شده است و به‌خاطر داشتن قدرت فوکوس اتوماتیک و نسبتا سریع، امکان عکاسی سریع و حرفه‌ای را برای شما ممکن می‌سازد. دیافراگم این لنز به اندازه 1.8 است و برای عکاسی در محیط‌های نسبتا تاریک و کم نور، عملکرد بسیار خوبی دارد. میزان فاصله کانونی این لنز بین 24 تا 50 میلی‌متر است.
خرید لنز دوربین
لنز نیکون مدل 35mm f/1.8G DX AF-S
اگر همچنان به دنبال بهترین لنز دوربین عکاسی هستید، باید لنز نیکون مدل 35mm f/1.8G DX AF-S را به شما معرفی کنیم. این لنز علاوه بر داشتن شارپنس و فوکوس بسیار عالی، با قیمت مناسبی نیز عرضه می‌شود. علاوه بر این، برای استفاده از این لنز هیچ نیازی به لرزش‌گیر ندارید. این لنز هم مانند مورد قبلی با فاصله کانونی 24 تا 50 میلی‌متری عرضه می‌شود.
لنز کنون مدل 55-25 F/4-5.6 IS STM
لنز کنون مدل 55-25 F/4-5.6 IS STM هم می‌تواند به‌عنوان یکی دیگر از بهترین لنزهای دوربین عکاسی به شمار بیاید که علاوه بر داشتن لرزشگیر بسیار عالی، وزن نسبتا سبکی هم دارد. به همین دلیل هم می‌توانید خیلی راحت آن را روی دوربین عکاسی خود قرار داده و از عکاسی کردن تا ساعات طولانی، لذت ببرید. البته بهتر است که برای عکاسی بهتر، از این لنز در محدوده 18 تا 55 استفاده کنید. محدوده فاصله کانونی این لنز بین 50 تا 100 میلی‌متر است.
لنز نیکون مدل 50 mm f/1.8G AF-S
از دیگر لنز‌های باکیفیت برای دوربین‌های عکاسی، لنز نیکون مدل 50 mm f/1.8G AF-S است که با کیفیت بسیار فوق‌العاده‌ای در اختیار شما قرار می‌گیرد. این محصول به‌خاطر داشتن دیافراگم نسبتا پایین، به شما این امکان را می‌دهد که در نور کم هم عکس‌های باکیفیتی بگیرید.

از ویژگی‌های این لنز عکاسی، می‌توان به دقت و سرعت فوکوس عالی و فوکوس اتوماتیک آن اشاره کرد. در صورت لزوم، می‌توانید از فوکوس دستی آن نیز به‌صورت هم‌زمان استفاده کنید. این لنز بسیار جمع‌وجور و کوچک است و موقع استفاده از آن، هیچ‌گونه نگرانی نخواهید داشت.
لنز سونی مدل FE 50 mm f/1.8
درصورتی‌که به دنبال یک لنز با وضوح بالا هستید، می‌توانید از لنز سونی مدل FE 50 mm f/1.8 استفاده کنید. این لنز علاوه بر داشتن دیافراگم باز، تصاویر را با بوکه زیبا و کنتراست نسبتا بالا نمایش می‌دهد. به‌طورکلی، این لنز 50 میلی‌متری با دیافراگم 1.8، می‌تواند عکس‌های باکیفیتی حتی در نور کم هم بگیرد. به همین دلیل هم ما آن را به‌عنوان بهترین دوربین عکاسی در این فهرست قرار داده‌ایم.
سخن نهایی
در این مقاله، اطلاعات کاملی درباره نحوه خرید بهترین لنز دوربین عکاسی در اختیار شما قرار دادیم. همان‌طورکه متوجه شدید، فاکتورهای متعددی وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید خرید خوبی داشته باشید. پس اگر شما هم می‌خواهید برای عکاسی، از یک لنز باکیفیت کمک بگیرید، در ابتدا به تمام این فاکتورها توجه نمایید و سپس یکی از بهترین لنزهای دوربین عکاسی را انتخاب کنید. علاوه بر لنزهای موجود در این لیست، لنزهای باکیفیت دیگری نیز در بازار وجود دارند که بعد از بررسی‌های لازم، بهترین آن‌ها را برای خود انتخاب کنید.
خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

بهترین کفش فوتبال

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

بهترین کفش فوتبال + راهنمای خرید

توسط | بازی و سرگرمی, خرید از سایت های خارجی, خرید از سایت های خارجی, لباس، کیف و کفش, وسایل ورزشی و اسباب بازی | بدون نظر

بهترین کفش فوتبال + راهنمای خرید

خصوصیات و ویژگی‌های بهترین کفش فوتبال، از نظر افراد مختلف، متفاوت است. چراکه برخی از این محصولات برای مهاجمین تدارک دیده شده‌اند و بعضی برای دفاع مناسب‌ترند. برخی از کفش‌های فوتبال برای بازیکنان با پاهای پهن طراحی شده و برخی به گونه‌ای ساخته شده‌اند که سرعت بازیکنان را افزایش می‌دهند.

بهترین کفش فوتبال

در حال حاضر شرکت‌های مختلف سازنده سعی خود را به کار گرفته‌اند تا انواع متنوعی از این محصولات را طراحی و تولید کرده و به بازار مصرف ارائه دهند. هر کدام از این کفش‌ها با ویژگی‌های خاصی که از آن برخوردار شده‌اند می‌توانند بهترین کفش فوتبال محسوب شوند.
از آنجایی که بسیاری از بازیکنان و علاقه‌مندان به این ورزش به دنبال انتخاب و خرید بهترین کفش فوتبال هستند در این مقاله قصد داریم چند نمونه از بهترین این محصولات را معرفی کرده و ویژگی‌های آن‌ها را بررسی نماییم و یک راهنمای خرید از این کفش‌ها ارائه دهیم. پس اگر شما هم به دنبال خرید بهترین کفش فوتبال هستید با ما همراه باشید.
کفش نایکی Mercurial Superfty VI Pro AG _ Pro
بهترین کفش فوتبال
شرکت سازنده نایکی این محصول را به طور ویژه برای افراد و بازیکنانی طراحی و تولید کرده که می‌خواهند بر روی چمن‌های مصنوعی بازی کنند. همان‌طور که می‌دانید در حال حاضر تمامی بازی‌ها بر روی چمن برگزار نشده و شاهد تعداد زیادی از مسابقات هستیم که بر روی زمین‌ها و یا چمن‌های مصنوعی برگزار می‌گردند.
پس بازیکنان به کفش‌هایی نیاز دارند که بتوانند با استفاده از آن‌ها بر روی این زمین‌ها نیز به خوبی و راحتی بازی کرده و عملکرد قابل قبولی هم داشته باشند.
بنابراین اگر شما هم از جمله این افراد هستید و یا یک فوتبالیست حرفه‌ای به شمار می‌روید و می‌خواهید در بازی خود سرعت بیشتری داشته باشید بهتر است این کفش را برای خرید نظر بگیرید.

کفش آدیداس پردیتور Mutator 20.1
بهترین کفش فوتبال
این مدل را نیز می‌توان بهترین کفش فوتبال به شمار آورد که توسط کمپانی معروف و شناخته شده آدیداس طراحی و تولید شده و در بازار مصرف وجود دارد. ا
این مجموعه اولین نمونه از این محصولات را در سال ۱۹۹۴ به بازار ارائه داد و سپس تغییر و تحولاتی را در آن به وجود آورد و امروز هم شاهد حضور پررنگ این کفش‌ها در بازار هستیم.
کفش پردیتور آدیداس از یک پاشنه با ارتفاع کم به وجود آمده که پایداری قابل توجهی هم دارد. مجموعه سازنده در فرایند ساخت این محصول از فناوری تازه‌ای هم کمک گرفته که به آن تکنولوژی پوست شیطان گفته می‌شود.
به همین دلیل این محصول، مدلی بسیار محبوب برای بسیاری از بازیکنان فوتبال است. چراکه با استفاده از آن می‌توانند به راحتی توپ را هدایت کرده و با آن گل بزنند.

کفش پوما One 19.1 Evoknit
بهترین کفش فوتبال
از نظر بسیاری از علاقمندان به ورزش، این محصول بهترین کفش فوتبال به شمار می‌رود. از جمله مهمترین دلایل محبوبیت این محصول می‌توان به ویژگی‌های اصلی آن اشاره کرد که عبارتند از: راحتی بسیار بالا و نرمی قابل توجه.
کمپانی پوما بر این باور است که این کفش پای شما را مانند یک جوراب در بر خواهد گرفت. با وجود این ویژگی، فرآیند سبقت گرفتن از رقبا در طول بازی به راحتی اتفاق خواهد افتاد.

کفش آدیداس Copa Sense + Firm Ground
بهترین کفش فوتبال
کمپانی آدیداس این محصول خود را با ظاهر جذاب و منحصر به فردی طراحی کرده و در اختیار متقاضیان و علاقه مندان به ورزش فوتبال قرار داده است. از ظاهر جذاب و زیبای این کفش که بگذریم، عملکرد بسیار مناسب آن را مشاهده خواهیم کرد.
به همین دلیل این مدل را می‌توان بهترین کفش فوتبال برند سازنده آدیداس به شمار آورد. این محصول به گونه‌ای طراحی شده و ساختار آن به نحوی است که به بازیکنان این امکان را می‌دهد که به کنترل توپ به دفعات بیشتری دست بزنند و یا ضربات خود را محکم‌تر و با اطمینان بیشتری به توپ وارد سازند.
این کمپانی در فرایند ساخت این کفش و در اطراف پاشنه‌های آن از یک فناوری خاص بهره برده که به آن تکنولوژی سنس پود Sensepod گفته می‌شود.
با کمک این فناوری فضاهای منفی اطراف مچ پای بازیکن از بین خواهند رفت. از سوی دیگر میخ‌های به کار رفته در بخش‌های زیرین این کفش با استفاده از موادی نرم تزریق شده‌اند. به همین دلیل تاثیر بالاتری دارند.

کفش نیوبالانس Furon V6 Pro FG
بهترین کفش فوتبال
اگر از جمله بازیکنان حرفه‌ای و یا فوتبالیست‌های ستاره محسوب می‌شوید و یا بهترین بازی فوتبال را ارائه می‌دهید بهتر است به انتخاب و خرید این کفش دست بزنید. حتی دونده‌های حرفه‌ای هم می‌توانند از این کفش استفاده کرده و نتایج مطلوب و مورد نظر خود را به دست آورند.
با کمک این محصول که می‌توان آن را بهترین کفش فوتبال نیوبالانس به شمار آورد، می‌توانید به راحتی و با سرعتی بسیار بالا حریفان خود را پشت سر بگذارید. از سوی دیگر این کفش از طراحی ظاهری منحصر به فردی هم برخوردار شده و از این لحاظ نیز مورد توجه بسیاری از خریداران و بازیکنان فوتبال قرار می‌گیرد.
شرکت سازنده این محصول، در فرایند طراحی و ساخت آن از میخ‌های چند جهته استفاده کرده و یک شاسی نایلون سبک را به کار گرفته است، تا پاهای بازیکنان راحتی بیشتری را تجربه کند. این کفش‌ها را می‌توان به‌روزترین و جدیدترین محصول مجموعه نیوبالانس به شمار آورد.

کفش میزانو Morelia Neo 3 Beta Japan

اگر به دنبال انتخاب و خرید بهترین کفش فوتبال هستید تا راحتی زیادی را تجربه کرده و به اهداف مد نظر خود در زمین بازی دست پیدا کنید، بهتر است با این کفش ویژگی‌های خاص آن نیز آشنایی کافی حاصل کنید.
پوشیدن این کفش به شما کمک می‌کند تا جایگاه اصلی خود را در زمین بازی و مسابقه به دست آورید. از سوی دیگر شیوه طراحی این کفش به نحوی صورت پذیرفته است که می‌تواند به حفاظت از مچ پای شما دست بزند و جلوی وارد شدن هر گونه ضربه به آن را بگیرد.
پس اگر می‌خواهید در حین بازی از آسیب برکنار بمانید و یا ناخن‌های شما داخل کفش دچار شکستگی نشوند بهتر است این محصول را برای خرید در نظر بگیرید.

کفش آمبرو مدوسا Elite 3

با مشاهده این کفش و در اولین نگاه به تفاوت ظاهری آن با دیگر کفش‌های فوتبال و ورزش پی خواهید برد. چراکه این محصول برخلاف دیگر انواع این کفش‌ها بدون بند طراحی شده است.
به همین دلیل کمپانی سازنده بر این باور است که راحتی آن از سایر انواع این محصولات بیشتر بوده و چسبندگی قابل توجه آن هم بی نظیر است. در واقع این کفش در طول بازی به هیچ عنوان از پای بازیکن جدا نخواهد شد.
از سوی دیگر این کمپانی سعی خود را به کار گرفته تا محصولی را طراحی و تولید کرده و به بازار مصرف ارائه دهد که بیشترین منطقه ضربه را داشته و منطقه تماس با توپ آن هم به حداکثر ممکن رسیده است.
پس با استفاده از آن امکان گلزنی شما با افزایش قابل توجهی مواجه شده و می‌توانید در ارتفاعات بسیار بالاتری بر روی سر و یا بالای مدافعان تیم حریف قرار بگیرید.

کفش نایکی Mercurial Vapor 13 Elite FG

بسیاری از بازیکنان بر این باورند که کفش‌های کمپانی نایکی بهترین کفش فوتبال هستند و انتخاب و خرید آن‌ها گزینه بسیار مناسبی است.
چراکه این کمپانی در طراحی و ساخت محصولات ورزشی مورد نظر خود توجه بسیار زیادی به عنصر چالاکی، چابکی و سرعت دارد و لذا کفش‌هایی را تولید می‌کند که به سرعت بسیار بالاتر بازیکنان مدد می‌رسانند و این کفش یکی از بهترین گزینه‌ها و مدل‌های این محصولات به شمار می‌رود.
این نمونه از کفش کمپانی معتبر و شناخته شده نایکی برای اولین بار در سال ۲۰۰۲ و در تبلیغات جام جهانی معرفی شده سپس در سال ۲۰۱۸ توسط بسیاری از بازیکنان معروف و شناخته شده مورد استفاده قرار گرفت. این محصول از ویژگی‌ها و مزایای قابل توجهی برخوردار شده که به محبوبیت آن کمک رسانده‌اند.
یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن هم اضافه کردن یک ناحیه کششی و یا ارتجاعی به بخش جلویی پا است. پس با استفاده از این کفش فوتبال، بازیکنان راحتی و انعطاف پذیری قابل توجهی را تجربه خواهند کرد.
خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

بهترین شامپو ضد شوره

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

بهترین شامپو ضد شوره دنیا + راهنمای خرید

توسط | خرید از سایت های خارجی, خرید از سایت های خارجی, سایت های جامع و کلی, سایر فروشگاه ها, فروشگاه های بزرگ, لباس، کیف و کفش, معرفی فروشگاه های آنلاین, وسایل منزل و لوازم خانگی, وسایل ورزشی و اسباب بازی | بدون نظر

بهترین شامپو ضد شوره دنیا + راهنمای خرید

در این مقاله می‌توانید با بهترین شامپو ضد شوره دنیا آشنا شوید و بدانید که برای خرید شامپوی ضد شوره مناسب، باید به چه فاکتورهایی توجه کنید. اگرچه شوره سر یک بیماری خطرناک نیست، اما شیوع
بسیار زیادی در میان افراد دارد و می‌تواند یکی از مشکلات بسیار آزاردهنده و حتی دردناک باشد. علاوه بر این‌که شوره سر می‌تواند به سلامت پوست سر و موی شما آسیب زیادی وارد کند. به همین دلیل بهتر است هرچه سریع‌تر شوره سر خود را تشخیص داده و شامپوی مناسبی برای از بین بردن آن خریداری کنید.
بهترین شامپو ضد شوره
برخی از رایج‌ترین علائم شوره سر که در بسیاری از افراد پدیدار می‌شوند، مواردی مثل پوسته پوسته شدن، وجود گرد سفیدی روی موها و یا خارش بسیار زیاد هستند. به گفته آکادمی پوست آمریکا، استفاده از شامپو ضد شوره می‌تواند اولین و موثرترین روش برای کنترل این عارضه باشد. پس اگر شما هم با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنید بهتر است هرچه سریع‌تر به دنبال یک شامپوی مناسب برای از بین بردن شوره سر خود باشید.
بهترین شامپو ضد شوره جهان کدام است؟
پزشکان متخصص پوست و مو اعتقاد دارند که بهترین شامپو ضد شوره جهان می‌تواند حاوی مواد ضدقارچ و ضدباکتری و ضدالتهابی باشد. اگر شوره سر خفیفی دارید، می‌توانید به دنبال شامپو‌هایی باشید که حاوی موادی مثل پیریتیون روی و اسید سالیسیلیک هستند.
بهترین شامپو ضد شوره
از سوی دیگر، افرادی که شوره سر خیلی شدیدی دارند، بهتر است از شامپوهایی استفاده کنند که حاوی کتوکونازول هستند. علاوه بر این، افراد این‌چنینی می‌توانند از مواد فعال دیگری مانند سلنیوم و سولفید نیز استفاده کنند که می‌توانند تاثیر زیادی برای از بین بردن شوره سر داشته باشند. اگر هیچ یک از این شامپو‌ها جواب ندادند و به نتیجه خوبی دست پیدا نکردید، ممکن است پزشک متخصص شما یک شامپو یا محلول قوی‌تری برای از بین بردن شوره سر تجویز کند.
پس از بررسی‌های زیاد، متوجه شدیم که شامپوهای ضد شوره بسیار زیادی در سراسر جهان وجود دارند که از برندهای مختلفی تهیه شده‌اند و می‌توانند شوره سر را تا حد زیادی از بین ببرند. در اینجا برخی از برترین شامپوهای ضد شوره دنیا را فهرست کرده‌ایم که می‌توانند اثرات فوق‌العاده خوبی داشته باشند. البته توجه داشته باشید که انتخاب یک شامپو ضد شوره مناسب، تا حد زیادی به شرایط جیب خود شما بستگی دارد. اکنون وقت آن رسیده که با بهترین شامپوهای ضد شوره در سراسر جهان آشنا شوید.
شامپوی ضد شوره نیزورال (Nizoral)
بهترین شامپو ضد شوره
می‌توان به جرات گفت که شامپو ضد شوره نیزورال یکی از بهترین شامپو‌هایی است که شما می‌توانید برای از بین بردن شوره سر خود از آن استفاده کنید. این شامپو حاوی کتوکونازول بوده و می‌تواند با مالاسزیا که عامل اصلی شوره سر است، مبارزه کند.
نکته جالب توجه درباره شامپو ضد شوره نیزورال، این است که برای موهای رنگ شده هم کاملاً مناسب بوده و هیچ‌گونه مشکلی برای افرادی که موهای خود را رنگ کرده‌اند، به وجود نمی‌آورد. لازم به ذکر است که اگرچه این شامپو هیچ‌گونه عوارض خاصی ندارد، اما ممکن است برخی از افراد به مواد فعال موجود در آن واکنش‌های آلرژیکی نشان دهند.
ازآنجاکه این شامپو می‌تواند با مخمر اصلی بروز شوره سر، همان مالاسزیا مبارزه کند، توانسته به‌عنوان بهترین شامپو ضد شوره در سراسر جهان شناخته شود. بسیاری از پزشکان پوست و مو در سراسر جهان، از اثربخشی این شامپوی فوق‌العاده تعریف کرده‌اند.
این شامپو با مواد فعال ضدقارچ و کتوکونازول، می‌تواند قارچ‌های به وجود آورنده شوره سر را از بین ببرد و از پوسته پوسته شدن سر جلوگیری کند و در نتیجه، تا حد بسیار زیادی از خارش سر بکاهد. البته فراموش نکنید که برای انتخاب شامپوی مناسب، باید به موی خود توجه کنید. در شرایط کلی، افرادی که به دنبال شامپو موهای معمولی و یا چرب و خشک هستند، خیلی راحت می‌توانند از این محصول استفاده کنند.
شامپو ضد شوره و ضدالتهاب نیتروژینا (Neutrogena)

بهترین شامپو ضد شوره
یکی دیگر از شامپوهای ضد شوره که می‌تواند موهای شما را تقویت کند، شامپو ضد شوره و ضدالتهاب نیتروژنا است. همان‌طورکه انتظار می‌رود، این شامپو می‌تواند بعد از درمان شوره سر، خارش و التهاب پوست سر را نیز درمان کند. البته توجه داشته باشید که اگر رنگ موهای شما روشن، خاکستری و بلوند باشد، ممکن است کمی در رنگ موهایتان تغییر ایجاد شود.
همان‌طورکه می‌دانید، شوره سر در ابتدا به صورت پوسته‌های سفید و یا پوسته‌های خشک در سر پدیدار می‌شود. بااین‌حال، این حالت می‌تواند باعث بروز خارش بسیار شدیدی شود. به همین دلیل هم برای جلوگیری از بروز این مشکل و کاهش خارش سر، شامپو ضد شوره و ضدالتهاب نیتروژنا می‌تواند بهترین انتخاب باشد. هر کسی که به دنبال شامپو موهای خشک و یا چرب باشد، می‌تواند بدون هیچ‌گونه نگرانی از این محصول کمک بگیرد تا شوره سر خود را از بین ببرد.
شامپو ضد شوره پسوریازیس (MG217 Psoriasis)

بهترین شامپو ضد شوره
اگر شوره سر بسیار شدیدی دارید و به دنبال بهترین شامپو موهای چرب هستید، بد نیست شامپو ضد شوره پسوریازیس را امتحان کنید. این شامپو با ترکیبات فوق‌العاده‌ای که دارد، می‌تواند شما را برای همیشه از شر شوره سر خلاص کند. البته باید بدانید که ازآنجاکه در این شامپو از موادی مانند عطر، رنگ، پارابن و سولفات استفاده شده است، شاید برای افرادی که پوست خیلی حساسی دارند، چندان مناسب نباشد و باعث بروز واکنش‌های آلرژیک شود. اما به‌طورکلی، این شامپو برای شوره سر شدید، بهترین کارایی را دارد.
نکته جالب‌توجه درباره این شامپو این است که فقط برای درمان شوره سر مناسب نیست و می‌تواند برای از بین بردن التهابات سر هم کمک زیادی به شما کند. برای مثال، اگر خارش سر بسیار شدیدی دارید و یا پوست سر شما در التهاب است و به رنگ قرمز دیده می‌شود، این شامپو می‌تواند باعث از بین بردن آن شود. از سوی دیگر، شوره سر هم باعث بروز علائم این‌چنینی می‌شود که شامپو ضد شوره پسوریازیس می‌تواند یکی از موثرترین روش‌ها برای درمان آن باشد.
شامپو ضد شوره هد اند شولدرز (Head and Shoulders)

بهترین شامپو ضد شوره
از دیگر شامپوهای ضد شوره جهان که می‌تواند تاثیر منحصربه‌فردی برای از بین بردن شوره سر داشته باشد، شامپو ضد شوره هد اند شولدرز است. این شامپو اثر فوق‌العاده‌ای برای از بین بردن شوره سر و التهاب آن دارد که می‌تواند در مدت‌زمان کوتاهی و تنها با چند مدت استفاده مداوم، شما را از شوره سر و مشکلات بعد از آن خلاص کند.
شامپو ضد شوره و نرم‌کننده داو (Dove)

بهترین شامپو ضد شوره
درصورتی‌که از شوره سر رنج می‌برید و به دنبال یک شامپو موهای چرب یا خشک می‌گردید، باید شامپو ضد شوره و نرم‌کننده داو را به شما معرفی کنیم. این شامپو به‌خاطر غلظت کمتر پیریتیون، برای پوست‌های حساس و لطیف کاملاً مناسب است و این افراد، می‌توانند بدون هیچ‌گونه نگرانی از آن استفاده کنند. البته این محصول حاوی سولفات و رایحه است و به همین دلیل هم شاید فقط برخی از افراد که پوست بسیار حساسی دارند، علاقه‌ای به این شامپو نداشته باشند. اما در شرایط کلی، این محصول می‌تواند به‌عنوان بهترین شامپو ضد شوره عمل کند.
یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث می‌شود شامپو ضد شوره داو برای افرادی با پوست حساس هم مناسب باشد، این است که کمپانی داو از 1 درصد مواد پریتیون روی در آن استفاده کرده است. این در حالی است که اگر شوره سر بسیار شدیدی داشته باشید، باید به سراغ شامپو‌هایی بروید که درصد بیشتری از این مواد را دارند و در نتیجه، ممکن است برای پوست حساس هم چندان مناسب نباشند. این در حالی است که شامپو ضد شوره و نرم‌کننده داو برای پوست‌های حساس، اثری ملایم و فوق‌العاده دارد.

راهنمای خرید شامپو ضد شوره
بعد از این‌که برخی از بهترین شامپوهای ضد شوره در سراسر جهان را شناختید، وقت آن می‌رسد که بدانید برای خرید شامپوی ضد شوره مناسب باید به چه فاکتورهایی توجه کنید. می‌توان به جرات گفت که اصلی‌ترین فاکتوری که موقع خرید یک شامپوی مناسب باید آن را در نظر بگیرید، تشخیص نوع پوست و مو است که تاثیر زیادی در اثربخشی شامپو دارد. برای مثال، شما باید مشخص کنید که موهای چرب، خشک و یا معمولی دارید. در ادامه می‌گوییم که بعد از تشخیص نوع مو، بهترین شامپو برای هر یک از نمونه‌های مو کدام‌اند.
• شامپو موهای چرب
کسانی که موهای چربی دارند، مجبور هستند حداقل هر یک روز یک بار و یا دو روز یک بار حتما به حمام بروند. زیرا فقط بعد از چند ساعت حمام رفتن، مجددا موهای آن‌ها چرب می‌شود. برای تشخیص چرب بودن یا نبودن مو، می‌توانید بعد از چند ساعت حمام کردن، روی پوست سر خود دست بکشید. بهترین شامپو موهای چرب که می‌تواند اثر فوق‌العاده‌ای برای آن‌ها داشته باشد، شامپو‌یی است که در آن از سولفات استفاده شده باشد.
• شامپو موهای خشک
داشتن موهای خشک به این معنا است که پوست سر افراد بیش از اندازه خشک می‌شود و موهای آن‌ها به رنگ کدر هستند. نسبت به موهای چرب، موهای خشک وزن کمتری دارند و حتی اگر چندین روز هم از حمام کردن افراد بگذرد، هیچ نشانه‌ای از چربی در موهای آن‌ها نیست. بهترین شامپو موهای خشک و کدر، شامپو‌هایی هستند که در آن‌ها مواد نرم‌کننده نیز وجود داشته باشد.
بهترین شامپو ضد شوره
• شامپو موهای معمولی
افرادی که موهای معمولی دارند، یعنی موهای آن‌ها نه خیلی خشک، نه خیلی چرب، نه موج‌دار و نه لخت است. در نتیجه این امر، آن‌ها برای انتخاب شامپو موهای معمولی باید به سراغ محصولاتی بروند که در آن‌ها به میزان کافی مواد پاک‌کننده و نرم‌کننده وجود داشته باشد.
سخن نهایی
ما در این مقاله، اطلاعات کاملی درباره بهترین نمونه‌های شامپو ضد شوره در اختیار شما قرار دادیم. علاوه بر مواردی که ذکر کردیم،‌ شامپوهای فوق‌العاده دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند شوره سر را در مدت زمان سریع درمان کنند.
به همین دلیل هم برای از بین بردن شوره سر خود، در ابتدا اطلاعات کاملی درباره انواع شامپوها به دست بیاورید و سپس برای خریدن آن‌ها اقدام کنید. همان‌طورکه متوجه شدید، مهم‌ترین نکته برای خرید شامپوی ضد شوره، شناختن درست موها است. به همین دلیل هم در ابتدا مطمئن شوید که موهای شما خشک، چرب و یا معمولی است و سپس به سراغ یک شامپو ضد شوره متناسب با موهای خود بروید.
خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

خرید اندروید باکس

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

خرید اندروید باکس

توسط | تجهیزات الکترونیک و لوازم جانبی, خرید از سایت های خارجی, خرید از سایت های خارجی, سایت های جامع و کلی, وسایل منزل و لوازم خانگی, وسایل ورزشی و اسباب بازی | بدون نظر

خرید اندروید باکس
این روزها ممکن نیست به جایی بروید و از آندروید باکس و مزایایی که دارد، نشنوید. این دستگاه های پخش فشرده بین دوستداران فیلم و گیمرها بسیار محبوب هستند. چه به دنبال بهترین باکس آندروید باکس باشید یا فقط می‌خواهید یک نمونه از آن را با یک ویژگی خاص پیدا کنید، کسب اطلاعات از این که این دستگاه‌ها چه چیزی هستند و چه کاربردی دارند، بسیار مهم است.
در این مقاله، به این خواهیم پرداخت که اندروید تی وی باکس چیست، چه کاری می‌تواند انجام دهد و همچنین نگاهی به برخی مزایا و معایب آن و نحوه خرید آندروید باکس نیز خواهیم داشت؛ پس تا انتها همراه ما باشید.

اندروید باکس چیست؟
اساسا، آندروید باکس یک پخش کننده رسانه استریم است که اندروید، همان سیستم عامل تلفن همراه گوگل که در همه چیز از تلفن‌های هوشمند گرفته تا تبلت‌ها وجود دارد، آن را اجرا می‌کند.
آندروید تی وی باکس اغلب با نام‌های مختلفی شناخته می‌شود، از جمله؛
• باکس‌های Kodi
• باکس جریانی
• باکس تلویزیون
• باکس تلویزیون گوگل
• پخش کننده استریم
• دستگاه پخش رسانه‌ای
• HTPC (سینمای خانگی رایانه شخصی)
• جعبه IPTV
• ست‌اپ باکس
خرید اندروید باکس
از آنجایی که آندروید تی وی باکس‌ها از سیستم عامل آندروید پشتیبانی می‌کنند، می‌توانید با استفاده از آن‌ها هر کاری که با تلفن همراه خود انجام می‌دهید را روی آن‌ها پیاده کنید. به عنوان مثال، می‌توانید از کودی برای تماشای فیلم‌هایی که درون گوشی دارید استفاده کنید، یک کنترلر برای اجرای بازی‌های اندروید وصل کنید، وبگردی کنید و غیره.
آندروید باکس چه کاری می‌تواند انجام دهد؟
همانطور که گفتیم می‌توانید تمام کارهایی را که با گوشی انجام می‌دهید را با این دستگاه نیز انجام دهید، مثلا؛
• می توانید فیلم‌ها را از Netflix یا Disney+ پخش کنید.
• تلویزیون زنده را از طریق Sling یا Hulu تماشا کنید
• از طریق Spotify یا Apple Music به موسیقی گوش دهید
• اخبار را با BBC، CNN یا Fox News دنبال کنید
• با استفاده از کنترلر PS4 یا Xbox One خود بازی کنید
• مجموعه فیلم‌های شخصی من را با Kodi یا Plex تماشا کنید
• خانه خود را با دستیار Google کنترل کنید
• و موارد بیشتر
خرید اندروید باکس
باکس اندروید چگونه کار می‌کند؟
باور کنید یا نه، کار کردن با آندروید باکس ساده‌تر از پخش کننده DVD شما است. برای این که بتوانید به راحتی با این دستگاه‌ها کار کنید، تنها به اتصال اینترنتی نیاز دارید. این دستگاه‌ها می‌توانند از طریق یک برنامه یا شبکه محلی، به اینترنت وصل شوند. پس از اتصال به اینترنت و دریافت محتوا از شبکه مربوطه، آن محتوا را از طریق کابل HDMI به تلویزیون شما ارسال می‌کند. شما می توانید یک آندروید ست‌اپ باکس را با حداقل دو کابل HDMI و پاور راه اندازی کنید.
از آنجایی که آن‌ها از همان برنامه‌هایی استفاده می کنند که شما در تلفن همراه خود دارید، معمولا می‌توانید محتوا را بین این دو انتقال دهید. به عنوان مثال، می‌توانید یک ویدیو را در YouTube در تلفن خود شروع کنید و سپس آن را به ست‌اپ باکس خود ارسال کنید تا در تلویزیون صفحه بزرگ خود پخش شود.
آیا آندروید باکس می‌تواند روی هر تلویزیونی کار کند؟
مطمئنا برخی از تلوزیون‌ها وجود دارد که نمی‌توانید آندروید باکس را روی آن‌ها نصب کرده و از آن استفاده کرد. اما تقریباً روی هر تلویزیون مدرنی که در بیست سال گذشته خریداری شده‌اند، کار می‌کنند. تنها چیزی که برای اتصال باکس اندروید تی وی به تلویزیون نیاز دارید یک پورت HDMI است. آنها از سال ۲۰۰۴ شروع به حضور در تلویزیون کردند.
تلویزیون‌های کوچک قابل حمل، تلویزیون‌های قدیمی و مانیتورهایی که پورت HDMI ندارند ممکن است مشکل ساز باشند. اگر تلویزیون شما دارای این پورت نیست ولی دارای پورت‌های کامپوزیت (قرمز، سفید و زرد)، کامپوننت (قرمز، سبز، آبی) یا VGA (مانیتور کامپیوتر) است، آداپتورهایی وجود دارند که می‌توانید برای از بین بردن این مشکل و اتصال آن به آندروید باکس خود از آن‌ها استفاده کنید.

اندروید تی وی باکس چه ویژگی‌های دیگری دارد؟
طراحان مختلف ست‌اپ باکس ویژگی‌های متفاوتی را در محصولات خود ایجاد کرده‌اند. برخی از ویژگی‌هایی که ممکن است در آندروید باکس با آن‌ها روبرو شوید عبارتند از:
پشتیبانی داخلی Chromecast
می‌توانید مستقیما محتوا را از تلفن، تبلت یا مرورگر Chrome لپ تاپ خود در تلوزیون پخش کنید.
دستیار گوگل (Google Assistant)
حتما با دستیار گوگل آشنایی دارید. برخی از آندروید باکس‌ های رده بالا به طور پیش‌فرض چنین آپشنی را ارائه می‌دهند. گاهی اوقات، ست‌اپ باکس‌ها از طریق سیستم‌های خاصی که دارند می‌توانند چیزی که به آن‌ها می‌گویید را تشخیص داده و به دستور شما عمل کنند. گاهی نیز لازم است با کنترل از راه دور به دستگاه خود فرمان دهید.
پورت‌های اضافی
همانند موارد قبلی وضعیت به طور قابل توجهی از دستگاهی به دستگاه دیگر متفاوت است. بسته به سازنده، ممکن است پورت‌های USB، اسلات کارت SD و درگاه‌های اترنت را برای اتصال اینترنت سیمی متفاوت باشد. می‌توانید از پورت‌های USB برای اتصال صفحه کلید، ماوس، کنترلرهای بازی و سایر لوازم جانبی استفاده کنید.
بلوتوث
اگر آندروید باکس شما دارای بلوتوث است، می‌توانید از این اتصال برای اتصال آن به تلفن، صفحه‌کلید، لپ‌تاپ یا دستگاه دیگری استفاده کنید.
چگونه بهترین آندروید باکس را انتخاب کنید؟
وقتی به دنبال یک ست تاپ باکس آندروید عالی می‌گردید، مطمئنا بین طیف گسترده‌ای از انتخاب‌ها گیج می‌شوید. بنابراین، برای این که بدانید کدام دستگاه را خریداری کنید، از نکاتی که در ادامه می‌گوییم پیروی کنید:
خرید اندروید باکس
انتخاب پردازنده مناسب
پردازنده مناسب برای آندروید باکس باید به اندازه کافی سریع باشد تا عملکرد بهتری را ارائه دهد. رم و قدرت پردازش یکی از ویژگی‌های مهمی است که هنگام خرید باید به آن دقت کنید. همه ما خواهان یک آندروید تی وی باکس با عملکرد روان هستیم، اگر در هنگام استفاده از آن دردسرساز شود، مطمئنا خوشایند نخواهد بود.
سعی کنید آندروید باکسی خریداری کنید که دارای حداقل CPU چهار هسته ای ۱.۵ گیگاهرتز یا بالاتر باشد. دستگاه پخش چند رسانه‌ای با پردازنده هشت هسته‌ای بهترین است!
پورت‌های USB را به خوبی بررسی کنید
دستگاه شما باید حداقل ۲ پورت USB برای گیرنده بلوتوث و لوازم جانبی داشته باشد. علاوه بر این، دستگاه پخش چند رسانه‌ای را انتخاب کنید که از USB 3.0 پشتیبانی کند؛ زیرا سرعت آن نسبت به USB 2.0 بیشتر است. USB 3.0 برای کسانی که از هارد دیسک‌های خارجی استفاده می‌کنند، ضروری است. اما، اگر فقط از وسایل جانبی معمولی استفاده می کنید، USB 2.0 کافی است.
ویدیو و نمایش را بررسی کنید
چند نکته وجود دارد که باید برای بررسی ویدئو و نمایش در نظر بگیرید:
1. HDMI 2.0 : برای پخش 4K لازم است.
2. تغییر نرخ نوسازی پویا: چنین قابلیتی ارتباط بهتر بین منبع و تلوزیون را فراهم می‌کند و برای پخش عالی ضروری است.
3. 265 رمزگشایی سخت‌افزار: به آن رمزگذاری ویدیویی با کارایی بالا (HEVC) نیز گفته می‌شود، استانداردی برای فشرده‌سازی ویدیوها و انتقال آسان‌تر آن از طریق شبکه است. H.265 به طور موثر تصاویر یا ویدیوهایی را فشرده می‌کند که می‌توانند تا وضوح 8K را پشتیبانی کنند.
سیستم عامل آندروید بالا را انتخاب کنید
شما باید آندروید باکسی را انتخاب کنید که با سیستم عامل بالاتر از Android 5.0 (Lollipop) اجرا شود. آن نسخه‌های قدیمی‌تر را نادیده بگیرید؛ زیرا ست‌اپ باکس را نمی‌توان به‌روزرسانی کرد. اگر بتوانید ست‌اپ باکسی خریدار بکنید که آندروید ۶ را پشتیبانی کند، عالی است!
از گوگل پلی پشتیبانی کند
آندروید باکسی را انتخاب کنید که از Google Play پشتیبانی کند تا دیگر زحمت نصب GAPP را نکشید.
خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.