خرید از سایت های خارجی

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب ؛ از دستگاه تصفیه آب چه می‌دانید

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب ؛ از دستگاه تصفیه آب چه می‌دانید

اگر شما هم از کیفیت آب شرب شهر خود راضی نیستید و یا در منطقه‌ای هستید که آب تصفیه شده در اختیار ندارید، دستگاه تصفیه آب راه حل خوبی برای شما است. دستگاه‌های تصفیه آب مدل‌ها و مصارف گوناگونی دارند و باید دید با توجه به آب شرب شهرتان و نیازی که خود احساس می‌کنید، چه دستگاه تصفیه آبی برایتان مناسب است. مطالب زیر راهنمای انتخاب دستگاه تصفیه آب و آشنایی کلی با آن است. قبل از خرید دستگاه تصفیه آب بد نیست مطلب زیر را مطالعه کنید.

بیشتر …
اکو لوک ؛ عضو جدید خانواده هوشمند آمازون

اکو لوک ؛ عضو جدید خانواده هوشمند آمازون

با پیشرفت فناوری، ساختن شهر هوشمند و خانه هوشمند جزو آینده‌نگری‌های بشر امروزی شده است. در حال حاضر بیشتر شرکت‌‌های بزرگ دنیا در تکاپوی خلق گجت‌‌هایی با هوش مصنوعی هستند و ما را در خلق شهرها و خانه‌‌های هوشمند یاری می‌کنند. آمازون هم از این قافله عقب نمانده است و اسپکیر اکو لوک را به دیگر اسپیکرهای هوشمند خود اضافه کرده است. آمازون اکو لوک را برای کسانی طراحی کرده است که به ظاهر خود اهمیت می‌دهند و یک مشاور هوشمند در زمینهٔ مد و فشن لازم دارند. شاید این گجت هوشمند از نظر شما تزئینی باشد، اما بهتر است این مطلب را بخوانید تا با یک مشاور هوشمند مد و فشن بهتر آشنا شوید.

بیشتر …
راهنمای خرید تصفیه هوا ؛ از تصفیه هوا چه می‌دانید؟

راهنمای خرید تصفیه هوا ؛ از تصفیه هوا چه می‌دانید؟

هوای تمیزترین خانه‌ها هم حاوی ذرات معلق و گرد و غبار است. اگر حیوان خانگی هم داشه باشید، پرز و پر آنها هم می‌تواند هوای منزل شما را بیشتر آلوده کند. اگر مشکلات تنفسی و ریوی داشته باشید، این ذرات معلق و گرد و غبار باعث التهاب ریه و دستگاه تنفسی شما می‌شود. برای داشتن هوایی پاک در منزل یا محیط کار بهتر است از دستگاه تصفیه هوا استفاده کنید تا هوایی پاک و سالم را تنفس کنید. البته با استفاده از این دستگاه تمام آلودگی‌ هوا از بین نمی‌رود، اما می‌توان درصد این آلودگی‌ها را در حد چشمگیری کاهش داد. در این مطلب قصد داریم به شما کمک کنیم تا دستگاه تصفیه هوای مناسبی را تهیه کنید.

بیشتر …
۵ نکته‌ای که هنگام خرید پاوربانک باید درنظر بگیرید

۵ نکته‌ای که هنگام خرید پاوربانک باید درنظر بگیرید

امروزه خرید پاوربانک یا شارژر همراه امری ضروری به نظر می‌رسد. اگر از جمله افرادی هستید که با موبایل و تبلت و حتی لپ‌تاپ خود زیاد سروکار دارید و شارژ آن در بدترین زمان ممکن تمام می‌شود، پس پاوربانک راه حل مشکل شماست. درواقع پاوربانک هم به گجت‌هایی که گذران زندگی را برایمان راحت‌تر کرده اضافه شده است. بیشتر گجت‌ها طوری شده‌اند که عمده کارهای روزمره‌مان با آنها گره خوده است و در طول روز به آنها نیاز خواهیم داشت. پس یک پاوربانک خوب اینجا به کمک ما می‌آید.

بیشتر …
چگونه یک کلاه زمستانی مناسب انتخاب کنیم

چگونه یک کلاه زمستانی مناسب انتخاب کنیم

زمستان در راه است و یکی از ملزومات لباس زمستانی، کلاه زمستانی است که می‌تواند شما را در سرمای زمستان گرم نگه‌دارد. اگر به ظاهر و پوشش خود اهمیت می‌دهید، بهتر است هر کلاهی را انتخاب نکنید. کلاه زمستانی مدل و کاربردهای بسیاری دارد که با توجه به شرایطتان یکی از آنها می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. البته فرم صورت هم در انتخاب کلاه زمستانی تأثیرگذار است.

بیشتر …
راهنمای خرید کفش ورزشی ؛ نکاتی برای یک پیاده‌روی بهاری

راهنمای خرید کفش ورزشی ؛ نکاتی برای یک پیاده‌روی بهاری

در گذشته خرید کفش ورزشی کار ساده‌ای بود. یک کتانی می‌خریدیم و در همه جا از آن استفاده می‌کردیم؛ از پیاده‌روی گرفته تا کوه‌نوردی و بازی کردن فوتبال در کوچه و خیابان. حالا هر ورزشی برای خود کفش ورزشی مخصوص خود را دارد. مسلماً در این شرایط و با وجود این همه تنوع و انتخاب، خرید کفش ورزشی کمی مشکل می‌شود. این روزها برندهای متعددی برای خرید کفش وجود دارد، اما باید بدانید کدام یک کفش مورد نظرتان را عرضه می‌کند. هیچ وقت یک کفش ورزشی را برای مصارف متعدد استفاده نکنید. حالا دیگر کفش‌ها برای مصارف خاصی طراحی می‌شوند. در این مطلب به سراغ کفش پیاده‌روی یا دویدن رفته‌ایم؛ کفشی ورزشی که عموم مردم برای پیاده‌روی و دویدن به آن نیاز دارند.

بیشتر …
راهنمای خرید پالتو؛ هنگام خرید پالتو به چه نکاتی توجه کنیم؟

راهنمای خرید پالتو؛ هنگام خرید پالتو به چه نکاتی توجه کنیم؟

در بین لباس‌های زمستانی پالتو استایل رسمی‌تری به شما می‌بخشد. یک پالتوی خوش‌فرم و زیبا می‌تواند شما را جذاب کند. از طرفی علاوه‌بر زیبایی پالتو، گرمابخشی آن هم مهم است. در این مطلب سعی داریم در مورد نکاتی که هنگام خرید پالتو باید به آن توجه کنید و ویژگی‌های یک پالتوی خوب صحبت کنیم؛ لباسی که هر چند به نسبت گران است، اما تا مدت‌ها در کنار شما می‌ماند.

بیشتر …
راهنمای خرید از والمارت؛ بزرگ‌ترین فروشگاه خرده فروشی جهان

راهنمای خرید از والمارت؛ بزرگ‌ترین فروشگاه خرده فروشی جهان

والمارت بزرگ‌ترین فروشگاه زنجیره‌ای خرده فروشی جهان است که با داشتن بیش از ۲ میلیون کارمند بزرگ‌ترین کارفرمای دنیا نیز محسوب می‌شود. سم والتون مؤسس این فروشگاه است که پس از کسب چندین سال تجربه اولین شعبهٔ‌ آن را در سال ۱۹۶۲ افتتاح کرد. با افتتاح فروشگاه اینترنتی والمارت، خرید از والمارت امروزه به صورت اینترنتی هم صورت می‌گیرد. والمارت با شعار Save Money, Live Better در بیشتر کشورهای جهان شعبه دارد. در این مطلب قصد داریم تا شما را با فروشگاه اینترنتی والمارت و راهنمای خرید از آن آشنا کنیم و از صفر تا صد خرید از والمارت‌، از ثبت نام تا خرید، را به شما آموزش دهیم.

بیشتر …
راهنمای خرید کاپشن: نکاتی که هنگام خرید کاپشن باید به آن توجه کنید

راهنمای خرید کاپشن: نکاتی که هنگام خرید کاپشن باید به آن توجه کنید

زمستان در راه است. آیا لباس‌های زمستانی خود را آماده کرده‌اید؟ یک لباس زمستانی مناسب، یک کاپشن یا پالتوی مناسب بهترین همراه شما در زمستان است. اگر برای زمستان امسال قصد خرید کاپشن مناسبی دارید، این مطلب لک‌لک را از دست ندهید.به‌یاد داشته باشید که یک کاپشن خوب تا سال‌ها همراه شماست و نیازی به تعویض آن ندارید. شاید هنگام خرید کاپشن مجبور باشید به نسبت دیگر لباس‌ها پول بیشتری برای آن خرج کنید، اما مطمئن باشید تا چند سال خیالتان از لباس زمستانی راحت است. اصولاً کاپشن لباسی است که باید از نظر جنس الیاف و طول پارچه شما را گرم نگه دارد؛ باید بتواند از شما در برابر سرما، باد، باران و برف محافظت کند.

بیشتر …
راهنمای خرید از ال‌سی وایکیکی ، از عضویت تا خرید

راهنمای خرید از ال‌سی وایکیکی ، از عضویت تا خرید

ال‌سی وایکیکی برندی نام آشنا در حوزهٔ پوشاک است که به تازگی در کشور ما هم بر سر زبان‌ها افتاده است. این برند کار خود را از سال ۱۹۸۸ در کشور فرانسه آغاز کرد، اما بعدها سرمایه‌گذازی ترکیه‌ای این برند را خرید و امروزه به عنوان یک برند موفق ترک در حوزهٔ پوشاک شناخته می‌شود. شعار ال‌سی وایکیکی این است: هرکس شایستهٔ خوب لباس پوشیدن است. فروشگاه اینترنتی ال‌سی وایکیکی در زمینهٔ فروش لباس فعالیت خوبی دارد و حتی می‌توانید قیمت محصولات آن را به واحدهای مختلف ارزی کشورها از جمله ریال ایران ببینیم.

بیشتر …
راهنمای خرید از ایبی، از فروشگاه‌های بزرگ دنیا

راهنمای خرید از ایبی، از فروشگاه‌های بزرگ دنیا

فروشگاه اینترنتی ای‌بی از فروشگاه‌های آنلاین قدیمی و بزرگ دنیاست که از سال ۱۹۹۵ میلادی در امریکا شروع به‌کار کرده است. این فروشگاه اکنون در بیش از 30 کشور دنیا نمایندگی دارد و حجم تجارت آن به میلیاردها دلار می‌رسد. فروشگاه‌ اینترنتی ای‌بی در کنار عرضهٔ وسیعی از انواع کالاهای نو امکان ارائهٔ کالاهای دست دوم و کمیاب را به منظور شرکت در حراجی‌ها برای کاربران فراهم ساخته است.

بیشتر …
راهنمای خرید از سوق

راهنمای خرید از سوق

سوق ، یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین در خاورمیانه می باشد که نزدیک به ده سال از فعالیت آن می گذرد. این فروشگاه آنلاین اماراتی دارای دفتر مرکزی در دبی و دارای نمایندگانی در عربستان، کویت، اردن و مصر می باشد. خرید از سوق به دلیل هزینه های پستی کمتر، ارسال سریع تر، قیمت های مناسب و تخفیف های روزانه برای افرادی که قصد خرید از آن را در داخل ایران دارند، بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. می توان با در نظر گرفتن نکات و آشنایی کامل با این سایت، یک خرید مطمئن ازSouq را تجربه کرد.

بیشتر …
راهنمای خرید از علی اکسپرس

راهنمای خرید از علی اکسپرس

علی اکسپرس یکی از بزرگترین فروشگاه های خورده فروش آنلاین است که در سال 2010 توسط سایت علی بابا راه اندازی شد و امروز به یکی از محبوب ترین فروشگاه های آنلاین در سطح بین الملل تبدیل شده است. Aliexpress یک پلت فرم تجارت الکترونیکی است که فضایی را ایجاد کرده تا فروشندگان مختلف بتوانند محصولات خود را به طور مستقیم عرضه کنند و مشتریان از سراسر دنیا خرید از علی اکسپرس را تجربه کنند.

بیشتر …
راهنمای خرید از آمازون

راهنمای خرید از آمازون

در دنیای امروز که اینترنت و فضای آنلاین حرف اول را می زند، خرید آنلاین نیز تبدیل به یک عنصر جدانشدنی از زندگی افراد شده است و مزایای خرید آنلاین آنقدر زیاد است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. بی شک در صدر فروشگاه های آنلاین سراسر دنیا، نام آمازون از همه پررنگ تر است. بهتر است تا از نحوه خرید از آمازون آشنا شوید ....

بیشتر …
راهنمای انتخاب سایز مناسب در خرید آنلاین کفش

راهنمای انتخاب سایز مناسب در خرید آنلاین کفش

بدون شک هیچ چیز جای خرید فزیکی را نمی گیرد به خصوص که قصدتان خرید کفش باشد . اما مزایای خرید آنلاین آنقدر زیاد است که گاهی نمی توان از آن چشم پوشی کرد . برای خرید پوشاک و کفش اینترنتی لازم است که نکاتی را برای خرید درست در نظیر بگیرید . در این مقاله 10 نکته کلیدی را برای خرید اینترنتی کفش به شما آموزش می دهیم .

بیشتر …
انتخاب سایز درست لباس در خرید آنلاین

انتخاب سایز درست لباس در خرید آنلاین

قطعا این اتفاق برای شما هم رخ داده است ! کفش یا لباسی را به صورت آنلاین خریده داری کنید اما سایز دلخواهتان نباشد . نمی شود از این قضیه چشم پوشی کرد ، خرید آنلاین ممکن است با درصدی ریسک و البته خطا همراه باشد . فروشگاه ها و برند های زیادی در جهان وجود دارد و به همین تعداد ممکن است که اختلاف سایز و اندازه وجود داشته باشد .

بیشتر …
5 مزیت خرید آنلاین

5 مزیت خرید آنلاین

دنیای مجازی و فروشگاه‌های آنلاین ، انقلاب عظیمی در خرید و فروش محصولات مختلف ایجاد کرده‌اند و این مسئله روزبه‌روز در میان افراد مختلف در حال افزایش است. در این مطلب می‌خواهیم 5 مزیت خرید آنلاین را نسبت به خرید از فروشگاه‌های سطح شهر مورد بررسی قرار دهیم .

بیشتر …
اصل یا تقلبی‌؟! با این ده نکته کالای اصل را تشخیص دهید

اصل یا تقلبی‌؟! با این ده نکته کالای اصل را تشخیص دهید

بدون شک خرید کالای لوکس برای همه آسان نیست و هزینه زیادی باید صرف خرید آن شود. به همین دلیل زمانی که تصمیم می‌گیرید تا یک کالای لوکس را خریداری کنید‌ نیاز است تا از اصل بودن آن مطمئن شوید‌. اگر شما هم دوست ندارید تا پول هنگفتی را بابت یک کالای تقلبی بدهید‌، این مطلب را از دست ندهید‌.

بیشتر …
چطور اکانت Netflix،PSNیاXboxLiveبخریم؟

چطور اکانت Netflix،PSNیاXboxLiveبخریم؟

هرچند بسیاری از خدمات ارائه‌شده در فضای آنلاین رایگان است، اما واقعیت امر این است که برای برخورداری از برخی خدمات باید هزینه کنید. گروه لک‌لک اینجاست تا برای شما امکان استفاده از سرویس‌هایی که پیشتر ممکن نبود، یا مستلزم پرداخت هزینه‌های اضافی و مشکلات فراوان بود را فراهم سازد. با استفاده از خدمات پرداخت آنلاین گروه لک‌لک قادر خواهید بود هر حساب کاربری یا اکانت که لازم داشته باشید را به راحتی خریداری کنید .

بیشتر …
چطور بدانیم بهترین قیمت کالا را پیدا کردیم؟

چطور بدانیم بهترین قیمت کالا را پیدا کردیم؟

حتما برای شما پیش آمده که پس از خرید از یک فروشگاه، در فروشگاهی دیگر نمونه مشابه یا بهتر کالای خریداری شده را با قیمتی پایین‌تر مشاهده کرده و از خرید خود پشیمان شده اید. این موضوع در خرید آنلاین می تواند شدت بیشتری پیدا کند، چرا که امکانات بیشتری برای جستجو در اختیار کاربران قرار دارد و با گشتن در فروشگاه‌های مختلف و مقایسه قیمت‌ها می توان به قیمت بهتر کالا دست یافت . در این مطلب قصد داریم سایت های تخصصی در زمینه پیدا کردن بهترین قیمت یک کالا را به شما معرفی کنیم .

بیشتر …
چطور از مترجم گوگل در خریدهای اینترنتی استفاده کنیم؟

چطور از مترجم گوگل در خریدهای اینترنتی استفاده کنیم؟

ممکن است برایتان پیش آمده باشد که در حین مرور اینترنت، به صفحاتی برخورد کنید که به هیچ‌ عنوان برای شما قابل درک نیست و برای حل این مشکل، نیاز به استفاده از دیکشنری دارید. خوشبختانه شرکت گوگل در این زمینه به یاری کاربران آمده و چند سالی است سرویس مترجم خود را که Google Translate نام دارد به صورت رایگان در اختیار عموم قرار داده است. با استفاده از این ابزار قادر خواهید بود به سرعت و سهولت، کلمات، جملات و یا حتی کل صفحه وب مورد نظر خود را از زبانی به زبان دیگر ترجمه کنید .

بیشتر …
گمرک و مالیات در خرید اینترنتی خارجی

گمرک و مالیات در خرید اینترنتی خارجی

شما علاقه به تهیه کالایی از یک سایت خارجی دارید پس می بایست برای انجام پرداخت و ارسال آن به ایران از روشی استفاده نمایید . اینکه برای ارسال آن از چه راهی استفاده کنید خود بحثی جداست ، اما در حال با توجه به روشی که برای دریافت کالا انتخاب می کنید، شما هزینه های دیگری علاوه بر هزینه حمل و نقل کالا متقبل خواهید شد که آن گمرک و مالیات محاسبه شده برای کالاست . درادامه همه آنها را برای شما تشریح خواهیم کرد .

بیشتر …
چطور به سایت های خارجی اعتماد کنیم

چطور به سایت های خارجی اعتماد کنیم

یکی از نگرانی هایی که اغلب کاربران اینترنت در خرید های اینترنتی با آن مواجه اند اعتماد به سایت های خارجی یا فروشنده ای است که کالای مورد نظر آن ها را ارائه می کند . برای ما کاربران ایرانی که در شرایط فعلی با انواع روش های میانبر و بعضاً غیر رسمی خرید های خارجی خود را انجام می دهیم ، اهمیت این موضوع دو چندان می شود. این که چه فروشندگانی قابل اعتماد هستند و یا اعتماد به سایت های خارجی بر چه اساس است، موضوعیست که در این مقاله بدان می پردازیم.

بیشتر …
نحوه خرید کالا از سایت های خارجی

نحوه خرید کالا از سایت های خارجی

احتمالاً تاکنون برای شما هم اتفاق افتاده است که به کالایی خارجی نیاز پیدا کرده اید و آن را در هیچ فروشگاه و یا سایت ایرانی پیدا نمی کنید. در اینجا تلاش شده است توضیحات کاملی در مورد نحوه خرید کالا از سایت های خارجی و نکاتی که لازم است شما به آنها توجه نمایید ارائه شود.

بیشتر …